Gå til innhold

TIL HESTEHOVEN !!!!


Pludre

Anbefalte innlegg

Heisann

Lurer bare fælt på hvordan det går med deg og babyen i magen ?! Det kan jo ikke være lenge igjen nå ??

Har du hatt et fint svangerskap da ? Emilgutten min er snart 1 år gammel, det er ikke lenge igjen nå, bare noen uker, han har burdag den 28.07, kom litt etter termin, hadde termin den 17 juli 2001.

Ønsker deg masse lykke til med fødselen og alt. Du har masse å glede deg til :D

Masse klemmer fra PLudre :D

Ps: Send meg gjerne en privat melding

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Pludre :D

Så koselig at noen lurer på hvordan det går. Jeg har nå 15 dager igjen til termin. MEN da jeg var hos jordmor på tirsdag var ikke hodet helt festet enda. Hun mente derfor at babyen antagelig ikke ville komme noe særlig før termin :oops: . Ja, ja, det er jo ikke noe annet å gjøre enn å vente, men jeg er så utålmodig. Dessuten har jeg begynt å få veldig mye smerter og press i underlivet, så det skal bli godt å bli ferdig.

Svangerskapet har forsåvidt gått helt fint, bortsett fra at jeg har vært plaget med svimmelhet siden uke 15. Nå har jeg vært helt sykemeldt siden begynnelsen av mai :cry: Rart å tenke på at jeg med sykemelding, permisjon og ferie skal være borte fra jobben i 1,5 år. Jeg har ikke vært i jobb lenger enn 2 år etter endt utdannelse, så nå skal jeg være hjemme nesten like lenge.

Så rart at Emil er blitt så stor allerede. Jeg husker at du ventet på at han skulle komme akkurat rundt den tiden da jeg begynte å "henge rundt" her inne.

Hilsen Hestehoven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...