Gå til innhold

Sjokkert over dagens unge jenter!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har en god kompis. Han er kjekk og har draget på damene. Han er en typisk mann som har ONS hver helg, eller flere pulevenner på en gang. 

Det er helt utrolig hvor mange nakenbilder, nærbilder av kjønnsorgan, pupper, filmer av jenter med sexleketøy osv han har på telefonen av disse jentene. (20-30 år) Enten sender de av seg selv på snapchat, eller så har han tatt (med godkjenning) da de har hatt sex. 

Hva er det som får jenter til å syns dette er ok??? Har nåtidens jenter mistet selvrespekten for seg selv? 

Jeg er veldig åpen seksuelt men jeg er helt sjokkert over hvor mange som faktisk gjør dette.

Anonymous poster hash: fbd51...289
  • Liker 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De gjør det jo for å please han, og er smigret over at han synes de er deilige. De som gjør sånn har selvfølgelig dårlig selvtillit og problemer med å sette grenser for seg selv, eventuelt så er de dumme i hodet, eller en kombinasjon av alt. Det kommer nok en dag hvor de kommer til å angre på dette.

Anonymous poster hash: 0189c...3f8
  • Liker 20
Skrevet

Hva er det med kompisen din som mener at dette er ok?

Skrevet

Regner med kompisen din sender bilder tilbake. Det er et byttemarked. Derfor er det også OK etter min mening. Man må gi for å få :-)

• Liker 14
Skrevet

Hva er det med kompisen din som mener at dette er ok?

Gjør kompisen noe galt? 

Skrevet

Regner med kompisen din sender bilder tilbake. Det er et byttemarked. Derfor er det også OK etter min mening. Man må gi for å få :-)

Gir du?? :)

Skrevet

Gir du?? :)

Selfølgelig. Men bare når jeg får noe tilbake som er verdt det. Og dette er IKKE en invitasjon til at du kan begynne å spamme inboxen min!

• Liker 17
Skrevet

Kan skrive under på at de kommer til å angre før eller siden.

• Liker 8
Skrevet

Gjør kompisen noe galt? 

Gjør damene  noe galt da?

Han er jo med på det. Ligger med nye jenter hver helg og har mange pulevenner.

Denne kompisen er ikke akkurat noe godt eksempel på god moral.

Skrevet

Enig i at det er uklokt og dumt.

Men du skriver "unge jenter" (20 til 30 år), ts. Når ble en på tredve en ung jente?

Anonymous poster hash: 16360...2c6
  • Liker 6
Skrevet

Enig i at det er uklokt og dumt.

Men du skriver "unge jenter" (20 til 30 år), ts. Når ble en på tredve en ung jente?

Anonymous poster hash: 16360...2c6

Den dagen jeg fylte 40

Anonymous poster hash: bb767...d00

• Liker 34
Skrevet

Selvtillitsboost. Er kjekt å sende et bilde og vite at det gjør fyren gal etter meg. Men, nå sender jeg kun til han jeg har holdt på med de siste 2 årene, og som jeg stoler 100% på. 

Anonymous poster hash: b10c7...1bf
  • Liker 2
Skrevet

Selvtillitsboost. Er kjekt å sende et bilde og vite at det gjør fyren gal etter meg. Men, nå sender jeg kun til han jeg har holdt på med de siste 2 årene, og som jeg stoler 100% på. 

Ahhh, så naiv. Det er nesten søtt. Du kan aldri stole 100% på noen. Jeg stolte også på min eks, som jeg var sammen med i seks år, og sendte han bilder og lot han ta bilder av meg. Vi snakket også om at hvis det ble slutt, stolte jeg på at han slettet alle bildene. Å jaaaa daaa, det skulle han gjøre. Vel, det skjedde ikke, og jeg må jo bare håpe at han ikke misbruker bildene på noen måte. Jeg har i hvert fall lært.

• Liker 12
Skrevet

Jeg har sendt bilder til kjæresten min jeg og. Men enten uten ansikt, eller kun bilder jeg ikke hadde daua hvis kom på avveie. Enig med flere over her om at man bør anta at de kan komme i feil hender.

• Liker 5
Skrevet

Ahhh, så naiv. Det er nesten søtt. Du kan aldri stole 100% på noen. Jeg stolte også på min eks, som jeg var sammen med i seks år, og sendte han bilder og lot han ta bilder av meg. Vi snakket også om at hvis det ble slutt, stolte jeg på at han slettet alle bildene. Å jaaaa daaa, det skulle han gjøre. Vel, det skjedde ikke, og jeg må jo bare håpe at han ikke misbruker bildene på noen måte. Jeg har i hvert fall lært.

Så lenge du ikke viser ansiktet på bildene er du ikke spesielt utsatt. Jeg ser heller ikke hva det store er at han beholder bildene du har sendt av fri vilje (så lenge han ikke distribuerer det videre). Moralsk sett burde han vel gjøre det, men jeg forstår ikke helt hvorfor det påvirker deg så mye at han ikke har slettet de. Dersom man regner med at partner sletter de ved et evt. brudd burde man ikke sende slike bilder. 

Anonymous poster hash: 3707c...5de

• Liker 7
Gjest HarryDotter
Skrevet

Hva er det med folk og moralprekner? Så lenge man sender med noen som ønsker å motta slike bilder så er jo det en sak mellom de to! Hvorfor skal noen hyle ut sin bekymring for slik oppførsel? Ingen som bærer seg over nyhetene med massedrap og lemlestelse og død ruller over skjermen, men å irritere seg over litt pupp og kropp? Ja DET er farlig det!

Folk må begynne å holde nesa si unna andres saker.

Skrevet

Nå lagrer ikke vi bildene av hverandre da, og viser ingenting som kan gjenkjennes av noen. Om jeg hadde sett at puppene mine havnet på nettet, vel, kjedelig, men det går greit. ingen ser at det er meg. Men som sagt, vi lagrer ikke bildene. Og da har du vel lyst å si at jeg tror det og blabla, men jeg vet at det ikke blir lagret. ;) 

• Liker 1
Skrevet

*buhuandrefolkharmersexennmeggrinvrælsutresutre*

Anonymous poster hash: 011fa...1f9

• Liker 4
Skrevet

Jeg har en zero nudes policy, og jeg oppfordrer andre til å gjøre det samme når det gjelder ting som går over internett, icloud, apper osv hvis dere er redd for at ting skal komme ut. Man vet aldri. Men om man gir faen, hvorfor skal andre bry seg?

Men jeg hadde følt meg ekkel om jeg var en av mange fittebilder på mobilen til en fyr. Jeg vil ikke bli utsatt for en nakenbildehoarder. 

Skrevet

Det finnes mange sånne jenter og det er nå egentlig bra for oss menn. De synes kanskje det er spennende?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...