Gå til innhold

Menn som foretrekker høye damer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det fordi de som regel har lengre bein enn sine lavere medsøstre - eller er det noe helt annet som tiltrekker?

Selv foretrekker jeg menn som er både høyere og bredere enn meg selv, så har aldri forstått de som ønsker en dame som er større enn seg selv, det være seg i høyden eller bredden.

No offence altså, men jeg synes høye damer er litt maskulint, selv om mange av de er veldig slanke.

Anonymous poster hash: 23665...a8d
  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det fordi de som regel har lengre bein enn sine lavere medsøstre - eller er det noe helt annet som tiltrekker?

Selv foretrekker jeg menn som er både høyere og bredere enn meg selv, så har aldri forstått de som ønsker en dame som er større enn seg selv, det være seg i høyden eller bredden.

No offence altså, men jeg synes høye damer er litt maskulint, selv om mange av de er veldig slanke.

Så modeller og andre langbente kvinner er maskuline?

Jaja første gang jeg hører.

La meg gjette...du er liten og rund?

Anonymous poster hash: 3ab57...3c5

• Liker 13
Skrevet

Hvor høy tenker du disse damene er, da? Hva er (for) høyt?

Anonymous poster hash: c2361...cdf
Skrevet

Jeg er 170 cm høy (som er akkurat passe høy) og normalvektig, så må nok skuffe deg der :)

• Liker 5
Skrevet

Hvor høy tenker du disse damene er, da? Hva er (for) høyt?

Anonymous poster hash: c2361...cdf

Jeg synes de som er nærmere 180 cm enn 170 cm er for høye.

Skrevet

Jeg er 170 cm høy (som er akkurat passe høy) og normalvektig, så må nok skuffe deg der :)

"normalvektig" = 10 kilo for mye på ræva ;)

• Liker 3
Skrevet

Butt hurt?

Anonymous poster hash: 94364...bc4

• Liker 3
Skrevet

Høye damer er sexy, lave damer er også sexy. Kommer ikke bare an på høyden, men helt ærlig så tenner jeg mest på de fra 1.65-1.85. Lange bein er sexy og det er ingenting maskulint med høye damer. Jeg bryr meg ikke om jeg hadde vert lavere enn ei dame, men nå er jeg høy selv. Alle liker forskjellig. Sånn er livet.

Skrevet

Samme det veeeeeel. Av alle ting man skal bry seg om hos motsatte kjønn..

Skrevet

La meg gjette...du er liten og rund?Anonymous poster hash: 3ab57...3c5

"normalvektig" = 10 kilo for mye på ræva ;)Anonymous poster hash: 3ab57...3c5

Ja dette lyste jo ikke igjennom i det hele tatt at var en høy kvinne som følte seg litt fornærmet og butt hurt hee hee..

Det er jo et helt ok spm fra ts, trenger ikke gjøre deg selv så bitter av den grunn :)

Anonymous poster hash: 852e0...063

• Liker 3
Skrevet

Har man 10 kg for mye er man overvektig.

• Liker 1
Skrevet

Hehe. Jeg er 163 cm høy og veldig slank, men jeg har alltid følt meg høy, eller jeg gjør det ikke nå lenger, men har søstre og kusiner som er MYE lavere enn meg, sånn rundt 156 cm høy. De ser på meg som den høye, men nå som jeg er blitt eldre, får jeg ofte kommentarer som om at jeg er så liten og nett, da tenker jeg hva folk tenker om folk som er 155 cm.... De må jo være dverger i noens øyne! 

Har du sett hvor maskuline noen modeller ser ut? Glem heller ikke hvor mye sminke og produkter de bruker under under runway-visninger, nå tenker jeg spesielt på VS-show, masse sminke, volumprodukter og hårextensions.

Men selvføgelig, alle er jo ikke maskuline, det finnes jo følgelig høye kvinner som er feminine, men de er ikke feminine pga. høyden. 

Anonymous poster hash: 18a0c...de0

Skrevet

Det virker jo som du har et sunt bilde på kroppen og utseende. :P

Anonymous poster hash: 18a0c...de0

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes de som er nærmere 180 cm enn 170 cm er for høye.

Jeg er 179. I følge deg er jeg for høy. For høy for hva da??

Anonymous poster hash: 2b406...e2e

• Liker 5
Skrevet

Ja dette lyste jo ikke igjennom i det hele tatt at var en høy kvinne som følte seg litt fornærmet og butt hurt hee hee..

Det er jo et helt ok spm fra ts, trenger ikke gjøre deg selv så bitter av den grunn :)

Anonymous poster hash: 852e0...063

Oh yes, spot on! Jeg personlig synes ikke høye damer er så feminint, men det er jo bare min mening. Det er fordi jeg forbinder høyde med noe mandig, beskyttende.

• Liker 3
Skrevet

Kan det være et slags ødipuskompleks?

Skrevet

Jeg er 179. I følge deg er jeg for høy. For høy for hva da??

Anonymous poster hash: 2b406...e2e

For høy til at det kan bli noe på deg - ever! Neida!

For høy til at JEG synes du har en feminin høyde. Det er jo det denne posten dreier seg om.

• Liker 2
Skrevet

erm, alle menn pleier å ha en mor som er lavere en seg selv. iallefall 99.9% av tilfellene.

Det er veldig stereotypisk at menn skal være høyere kvinnene. Det ser man ofte i media, men så har vi par som består av lavere mann med høyere kvinne. Så hva har disse lavere mennene som gjør at de kan tiltrekke seg høyere kvinner? makt, høy sosial status, mer av andre maskuline trekk enn høyde?

For noen så kan disse egenskapene ha høyere verdi enn et par centimeter på strømpelesten, som igjen gjør dem mer attraktiv enn personer som er høyere, men sommangler disse egenskapene, som den lave personen har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...