Gå til innhold

Kø/trafikk på E6/Ring 3 gjennom Oslo

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøre gjennom Oslo noen morgener fremover, og lurte på om noen kan fortelle meg når det pleier å være kø, og eventuelt hvor mye ekstra tid jeg bør beregne? Jeg skal kjøre fra rett utenfor Oslo, gjennom Ryenkrysset og bli liggende E6/Ring 3 hele veien gjennom Oslo og ut mot Drammen.

Jeg skal dra i 7-tiden om morgenen, kan noen fortelle meg litt om trafikken på denne tiden?

Anonymous poster hash: 0a648...7ea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du kan dra eks en halvtime tidligere er det langt mindre trafikk

...forresten så har skolene høstferie neste uke og det kan gi noe lettere trafikk. Ellers kan du sjekke http://www.reisetider.no/reisetid/omrade.html?omrade=1 

Takk for svar! På den siden så det jo ut som det ikke har vært kø der i det hele tatt de siste 24 timene. Er ikke det rart? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer du sydfra, fra E6 Oppegård?

Køen står fra Åsland Pukkverk/E6-Bomringen fra 06.15 og utover til 09.30 stort sett.

Kjører du Ring 3 fra Ryen blir det mye kø hele veien, kjappeste veien er Svartdalstunnelen og ned til E18. Men pga høstferie vil det nok være litt bedre enn normalt til uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer du sydfra, fra E6 Oppegård?

Køen står fra Åsland Pukkverk/E6-Bomringen fra 06.15 og utover til 09.30 stort sett.

Kjører du Ring 3 fra Ryen blir det mye kø hele veien, kjappeste veien er Svartdalstunnelen og ned til E18. Men pga høstferie vil det nok være litt bedre enn normalt til uka.

Takk for utfyllende svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...