Gjest Angry Man Skrevet 25. september 2015 #21 Skrevet 25. september 2015 "Bli slått til av en annen mann" Hva er det vi snakker om her egentlig? Et lite dunk i skulderen eller et slag midt i trynet som knekker nesa di? To faktorer er vesentlig her, det ene er trusselnivået og det andre er skadeomfanget. Hvis jeg tolker han som en trussel og han fysisk slår meg så vil jeg umiddelbart forsvare meg, blir ikke noe gå fra stedet i ro da. Det samme hvis jeg blir skadet, da vil jeg holde på han til jeg får poltiet til stedet. Hvis jeg ikke oppfatter han som en trussel eller han ikke skader meg kan jeg fint rusle avgårde. Og jeg forventer at kjæresten min choker ut fyren bakfra hvis det er nødvendig.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 26. september 2015 #22 Skrevet 26. september 2015 Tror du misforsto? Jeg mente at kjæresten kunne dratt hun som ble utsatt for slag vekk, men det kommer an på situasjonen. Hvordan du og jeg ser for oss hvordan situasjonen med den sinte mannen var, er jo forskjellig. Man kan ikke helt vite uten at TS beskriver detaljer. Som jeg sa, så er jeg ikke tilhenger av mer vold, men jeg fikk et inntrykk av at kjæresten til offeret ga litt faen siden han latet som ingenting.
WubWub Skrevet 26. september 2015 #23 Skrevet 26. september 2015 (endret) Tror du misforsto? Jeg mente at kjæresten kunne dratt hun som ble utsatt for slag vekk, men det kommer an på situasjonen. Hvordan du og jeg ser for oss hvordan situasjonen med den sinte mannen var, er jo forskjellig. Man kan ikke helt vite uten at TS beskriver detaljer. Som jeg sa, så er jeg ikke tilhenger av mer vold, men jeg fikk et inntrykk av at kjæresten til offeret ga litt faen siden han latet som ingenting. hu ble ikke utsatt for vold eller slått. han ble og han var offeret. om det er noen som har misforstått scenarioet ts tar opp så er det deg. Viser til HI : "Hvis du er ute med mannen din og han blir slått til av en annen mann" Endret 26. september 2015 av WubWub
QueenOfTheSidewalk Skrevet 26. september 2015 #24 Skrevet 26. september 2015 (endret) hu ble ikke utsatt for vold eller slått. han ble og han var offeret. om det er noen som har misforstått scenarioet ts tar opp så er det deg. Viser til HI : "Hvis du er ute med mannen din og han blir slått til av en annen mann" Oida, ja jeg har visst lest feil hele veien Nei, da mener jeg det var bra han gikk. Endret 26. september 2015 av Evilposelos
Gjest Daenerys Skrevet 26. september 2015 #25 Skrevet 26. september 2015 Tråden er ryddet for avsporinger. Daenerys, mod.
Kristiansand123 Skrevet 27. september 2015 #26 Skrevet 27. september 2015 Jeg hadde syns synd på han og gitt han litt kos når vi kom hjem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå