Gå til innhold

sinnsyk aggressjon.

Fremhevede innlegg

Skrevet

inni meg har jeg MYE sinne. Det har nådd ett punkt hvor jeg ønsker en spesifikk person død.
Når jeg sier "ønsker død" forstår ingen meg, alle tenker at "det er bare sånn man sier når man er litt sur og sint"
problemet her er at jeg er ikke bare sur og sint, men kjenner en kokende ildkule i hele blodstrømmen bare forboskstaven på dette mennessket kommer opp, og mener at jeg hadde pustet mye lettere om denne personen bare var død.

Er det noen som kan relatere til dette? som har følt/føler det på samme måte ovenfor noen, at du virkelig ønsker dem vekk fra jordens overflate for godt?

Jeg vil ikke ha en psykoanalyse da jeg selvfølgelig er fullstendig klar over hva jeg både føler og skriver.

Anonymous poster hash: 2df72...719
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er nødt til å komme deg til fastlegen og bli henvist videre til psykiatrien. Enten du vil eller ikke.

Anonymous poster hash: 7895a...ac4
  • Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for oppfordring til lovbrudd, samt svar til dette.

Yvonne (mod)

Skrevet (endret)

Hvis du har tenkt til å begå et drap må du jo aldri finne på å si det til noen andre. Herregud, dette er jo mord 101.

Endret av Suppemann
  • Liker 2
Skrevet

Hvis du har tenkt til å begå et drap må du jo aldri finne på å si det til noen andre. Herregud, dette er jo mord 101.

:fnise:  Tror ikke TS hadde begått noen drap, hun er vel bare i overkant sint på denne personen.

Skrevet

Er du mann eller kvinne ts?

Hvorfor tenker du dette? Ofte kan sånne tanker handle om ting i deg selv.

Håper du søker hjelp.

Anonymous poster hash: 682ee...8d1
Skrevet

Ja, jeg har følt det slik, av ganske gode grunner.

Anonymous poster hash: 2fa94...cd3
Skrevet

De som gjør forferdelige handlinger mot andre, kommer garantert til å slite med dette resten av livet, så ts , du vil ikke puste bedre, men mye dårligere etter en vond handling. Du må fri deg fra den personen, tenke at du har ditt liv, og du kan utvikle deg positivt. Du må jobbe med å frigjøre deg fra disse tankene så vil du etterhvert oppdage at du er helt fri. Nå legger du "makten" din i et annet menneske og det er selvdestruktivt. Ingen mennesker har rett til å være onde mot andre. 

Anonymous poster hash: 682ee...8d1
Skrevet

Jeg vet hvordan det føles.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...