Gå til innhold

Ble dumpet tvert

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg ble dumpet tvert, av en fyr som tilsynelatende var stormforelsket i meg. Fordi han fant ut at han fortsatt hadde følelser for eksen. Jeg tok det pent og laget ikke noe drama. I ettertid har han kontaktet meg og spør om jeg har det bra. Er dette vanlig? Svarte at det går bra.

Anonymous poster hash: 4802a...367

Videoannonse
Annonse
Gjest morhjertegod
Skrevet

Kankje han ikke er så sikker lengre. Ofte dukker ekser opp, når de oppdager at ekspartneren er på vei videre. De ville ikke ha dem, men ikke at andre skal få dem eller. Så kanskje ting med eksen ikke ble som han trodde??

Men uansett, greit svart av deg og hyggelig at han spørr. Lykke til.

Skrevet

Kankje han ikke er så sikker lengre. Ofte dukker ekser opp, når de oppdager at ekspartneren er på vei videre. De ville ikke ha dem, men ikke at andre skal få dem eller. Så kanskje ting med eksen ikke ble som han trodde??

Men uansett, greit svart av deg og hyggelig at han spørr. Lykke til.

Jo takk. Kanskje han har dårlig samvittighet

Skrevet

hvor lenge holdt dere på?

Skrevet

hvor lenge holdt dere på?

Kun et par måneder. Han var intenst pågående i begynnelsen. Savnet meg når vi ikke var sammen, ringte meg får å høre stemmen min, kom med roser på døren. Etc.

Det var det lizm

Skrevet

Er han sammen med eksen nå da?

Anonymous poster hash: f1d4b...867
Skrevet

Er han sammen med eksen nå da?

Anonymous poster hash: f1d4b...867

Det vet jeg ikke, men jeg har har fått med meg at han har fjernet blokkeringen av henne på fb.

Skrevet

Han holder deg på gress tilfelle eksen ikke tar han tilbake.

Anonymous poster hash: 5d373...544
  • Liker 1
Skrevet

Han holder deg på gress tilfelle eksen ikke tar han tilbake. Anonymous poster hash: 5d373...544

er ikke sikkert han ble dumpet, kan være han fortsatt har følelser og har vanskelig for å slippe taket i eksen.

Anonymous poster hash: c2ad8...592

Skrevet

Han er nok usikker på hvem han vil ha og vil se om du fortsatt er tilstedet..

Skrevet

er ikke sikkert han ble dumpet, kan være han fortsatt har følelser og har vanskelig for å slippe taket i eksen.

Anonymous poster hash: c2ad8...592

Ja? Han kan fortsatt holde TS på gress, sånn bare for å kunne ha muligheten der.

Anonymous poster hash: 5d373...544

Skrevet

Kun et par måneder. Han var intenst pågående i begynnelsen. Savnet meg når vi ikke var sammen, ringte meg får å høre stemmen min, kom med roser på døren. Etc.

Det var det lizm

Jeg tror i motsetning til andre her at han ikke holder deg på gress. Hvertfal ikke at det er den største selvfølgen at han gjør det.

Jeg har selv dumpet noen etter et par mnder og i ettertid tatt litt kontakt og hørt hvordan det går. Oftest fordi jeg hadde litt dårlig samvittighet for hvordan det ble mellom oss, og føler jeg var stygg som lot det gå så langt selv om jeg ikke var så interessert som det virket som.

Hadde svart han hyggelig og sett ann saken. Men hadde nok ikke begynt å date han igjen :)

Men uff, sender en klem! Sånn er aldri godt :(

Skrevet

Jeg tror i motsetning til andre her at han ikke holder deg på gress. Hvertfal ikke at det er den største selvfølgen at han gjør det.

Jeg har selv dumpet noen etter et par mnder og i ettertid tatt litt kontakt og hørt hvordan det går. Oftest fordi jeg hadde litt dårlig samvittighet for hvordan det ble mellom oss, og føler jeg var stygg som lot det gå så langt selv om jeg ikke var så interessert som det virket som.

Hadde svart han hyggelig og sett ann saken. Men hadde nok ikke begynt å date han igjen :)

Men uff, sender en klem! Sånn er aldri godt :(

Takk, jeg har fått med meg at han har fjernet blokkeringen sin på fb.  Plutselig er det synlige tidligere innlegg postet på veggen hans fra eksen. Så det er mulig han forsøkte å glemme henne ved å få en erstatning ved å møte meg. Men det nytter jo ikke å sammenligne meg med noen, jeg er unik.

Skrevet

Takk, jeg har fått med meg at han har fjernet blokkeringen sin på fb.  Plutselig er det synlige tidligere innlegg postet på veggen hans fra eksen. Så det er mulig han forsøkte å glemme henne ved å få en erstatning ved å møte meg. Men det nytter jo ikke å sammenligne meg med noen, jeg er unik.

YOU GO GIRL! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...