AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #1 Skrevet 23. september 2015 Jeg spruter litt når jeg blir fingret på en spesiell måte, og kan fint få 10 slike orgasmer etter hverandre, så blir en god dam under meg. Men det kommer liksom ikke så mye pr orgasme. Er ingen stråle, og er bare som om det renner. Typen sier at jeg ikke "kommer hardt nok" til å sprute mer, og jeg vet han tenner ekstremt på det, så er så kjipt at det er så lite.. Anonymous poster hash: dec24...837
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #2 Skrevet 23. september 2015 Drikk mer vann, så får du mer resturin og når urinlederen din blir irritert/stimulert så vil mekanismen bak det du kaller "squrting" skje. Lykke til! Anonymous poster hash: adf55...31c 1
Gjest 100%naturlig Skrevet 24. september 2015 #3 Skrevet 24. september 2015 Jeg spruter litt når jeg blir fingret på en spesiell måte, og kan fint få 10 slike orgasmer etter hverandre, så blir en god dam under meg. Men det kommer liksom ikke så mye pr orgasme. Er ingen stråle, og er bare som om det renner. Typen sier at jeg ikke "kommer hardt nok" til å sprute mer, og jeg vet han tenner ekstremt på det, så er så kjipt at det er så lite.. Anonymous poster hash: dec24...837 Hei! Kult at du både sqirter og får 10 orgasmer etter hverandre:) Ikke alle jenter som kan det. Sqirting, kraften og mengden som kommer ut, kan sef ha noe med styrken og hvor intens orgasmene blir, men trenger absolutt ikke være det. Føler du selv at orgasmene er veldig sterke når serieorgasmene kommer? Et knep kan være å drikke mye væske først, men like viktig er å tease orgasmen så lenge du orker. Får typen din til å stanse rett føre orgasme mange ganger, jo lenger dere klarer å stanse å tease rett før orgasme, jo sterkere å mer intens og langvarig blir orgasmen. Når det skjer, er det mye større sjangse for å få orgasme med heftig sqirting, med masse væske og kraftig sprut tilstede. Prøv dette, det vil uansett være syykt deilig:). Min venninne sqirter heftig når det skjer, hun spruter mye å ganske kraftig spruter saftene ut av henne når orgasmen er veldig sterk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå