Gå til innhold

Lekker utflod om natten

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heisann

Jeg har den siste tiden, vel kanskje de 3 siste månedene merket om natten at jeg ofte er kliss våt rundt hele underlivet av utflod..

Det har vært etter jeg fikk meg kjæreste igjen for 6 mnd siden, så har vi hatt utrolig mye sex, vet ikke om det har noe å si på det.. Men ofte om han kommer inni meg så orker jeg ikke alltid å gå på do for å få det ut, men og ofte når jeg går på do etter det så kommer ikke all sæden ut igjen.. Så når jeg da ligger å sover så blir jeg helt klissvåt av rester av sæden og av egen utflod når jeg våkner..Noe jeg aaldri har opplevd før! Så bare lurer på hva det kan komme av? Før så pleide jeg å våkne og måtte på do for å få ut resten av sæden fra sexen kvelden før..mens nå bare kommer alt ut iløpet av natten.. Er skikkelig ubehagelig og kan ikke være så behagelig for mannen at jeg ligger klissvåt ved siden av han og det kommer på dynen og lakenet og alt sammen...

Er det noen som har opplevd noe sånt? At en plutselig begynner å lekke sånn uten å ha gjort det før noen gang?

Er litt redd det er noe gale..

Anonymous poster hash: 3e09c...271
Videoannonse
Annonse
Gjest Uhumskheter
Skrevet

Du lurer på om det er noe feil med deg siden restene av sæden som er inni deg renner ut igjen når du sover?

Skrevet

Du må nesten bare gå på do etter sex og få det ut. Sitt der noen minutter, press litt. Det er jo uansett anbefalt å tisse etter sex pga risikoen for UVI.

• Liker 2
Skrevet

Du lurer på om det er noe feil med deg siden restene av sæden som er inni deg renner ut igjen når du sover?

Nei, altså jeg mener den lukke muskelen nedentil.. før strammet jeg den sånn at sæden ikke rant ut om natten, ubevisst.. men så nå i det siste så er jeg helt slapp nedentil om natten og det bare renner ut.. er forandringen jeg lurer på.. siden det aldri har skjedd før

Skrevet

Sæd er vel surere enn hva utflod/slimhinnene i skjeden er.. Så det er jo mulig at skjeden vil rense seg selv, og kanskje da produserer ekstra utflod? Noen ganger vil også en ny partner påvirke den normale bakteriefloraen i skjeden, og en kan kanskje ha en viss tilpassningstid i forhold til dette? Dette var mest brainstorming :) uansett, gå på do og vaske deg litt med en klut med vann på :) er neppe noe farlig! Happy humping :D

Anonymous poster hash: 90887...de4

Gjest Uhumskheter
Skrevet (endret)

Nei, altså jeg mener den lukke muskelen nedentil.. før strammet jeg den sånn at sæden ikke rant ut om natten, ubevisst.. men så nå i det siste så er jeg helt slapp nedentil om natten og det bare renner ut.. er forandringen jeg lurer på.. siden det aldri har skjedd før

Du kan ikke lukke muskelen i skjeden. Det er et åpent hulrom. Alt som kommer inn i hulrommet vil komme ut igjen. Kanskje denne fyrens sæd bruker mere tid på å komme seg ut, det holder ikke med en tur på do.

Endret av Uhumskheter
Skrevet

Sæd er vel surere enn hva utflod/slimhinnene i skjeden er..

Anonymous poster hash: 90887...de4

Omvendt ;)

Anonymous poster hash: ac294...0f4

Skrevet

Det har du neppe gjort. Mulig den nye kjæresten din har mer sæd enn andre du har vært med. Gå på do etter sex, press for å få ut det meste og ta på deg en truse med truseinnlegg så slipper du så mye søl. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...