AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #1 Skrevet 23. september 2015 Jeg og kjæresten har vært sammen (avstandsforhold) i nesten 2 år. Alt ellers er perfekt mellom oss, men jeg synes at vi har lite sex/han er lite interessert i sex. Trodde at når man først møtes igjen etter å ha vært borte fra hverandre i lang tid så ville det være normalt å ha sex "hele tiden", men det har vi altså ikke. Hadde kun hatt sex et par ganger før jeg traff han, og har derfor lite erfaring. Derfor har jeg jo lyst til å eksperimentere og prøve en del ting, men tørr ikke fortelle han om disse tingene fordi jeg vet at han ikke har samme sexbehov som meg. Føler at jeg har et mye større behov/forventninger enn det han har, og dette fører til krangler. Det er forsåvidt det eneste vi krangler om også. Tenker bare at så lite sex vi har nå, hvordan vil det bli om 10 år? Anonymous poster hash: dbd58...969 Anonymous poster hash: dbd58...969
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #2 Skrevet 24. september 2015 Føler med deg! Jeg og kjæresten har vært sammen i snart et år, og har ikke hatt sex på ca. 1 mnd. Jeg føler iblant at det er noe galt (sannsynligvis ikke) eller at han bare ikke har så lyst fordi det skjer så mye som gjør han frustrert. Han blir lett frustrert, spesielt når det gjelder situasjonen Norge er i nå. Men uansett. Jeg er omtrent i samme situasjon som deg. Vi krangler aldri, spesielt ikke om det der, hender bare vi diskuterer om saker og ting. (Jeg er ingen kranglefant!) Så jeg bare prøver å være tålmodig og la tiden vise. Og begrenser ''forventningene" mine. Blir lett skuffa når jeg ikke får det slik jeg på en måte ønsker, slik jeg ser for meg at det kommer til å bli, også skjer det ikke liksom. (F.eks. da jeg skal til han en kveld, håper jeg på litt mer enn bare vanlig kos hehe). Til slutt vil jeg si at jeg håper det ordner seg for deg, og at du får oppleve det intime du ønsker! Anonymous poster hash: 84171...b61
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #3 Skrevet 24. september 2015 Hjelper iblant å søke rundt på nett, selvom det ikke alltid stemmer: http://www.kk.no/livsstil/derfor-har-han-ikke-lyst-17347 Anonymous poster hash: 84171...b61
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå