Gjest Anonymous Skrevet 21. september 2004 #1 Skrevet 21. september 2004 Når pusen tar seg en walkabout, når er kan/bør man begynne å etterlyse pusen? Eller er det slik at når pusen er i sin beste alder så trenger man ikke etterlyse den fordi den dukker "sikkert" opp?
Gjest 1111 Skrevet 21. september 2004 #2 Skrevet 21. september 2004 Jeg vet ikke, det kommer ann på hvordan katten er ellers. kattungen min har stukket av så mange ganger, og den ene gangen satte jeg opp lapper og leste annonser i avisen, og der fant jeg henne. bare to dager etter at hun var forsvunnet hadde en gammel dame tatt vare på henne inne i vaskerommet. Du taper ingenting å etterlyse katten, hvis du er bekymret så syns jeg du skal gjøre det. hvis katten kommer tilbake etter kort tid så har jo ingen skade skjedd.
Gjest Anonymous Skrevet 21. september 2004 #3 Skrevet 21. september 2004 Ok, takk for svar. (Håper ikke noen sperrer katten min inne på et vaskerom...)
Gjest Eir Skrevet 21. september 2004 #4 Skrevet 21. september 2004 Dersom det er en voksen katt kan det være normalt at den er borte i inntil tre uker, ialfall dersom du bor litt landlig. De fleste kattene jeg har hatt har tatt seg slike langturer i blandt, og alltid komet tilbake på egen hånd, særlig hannkattene. Bor du midt i byen derimot ville jeg kanskje blitt bekymret litt før, siden det er større mulighet for at noe har hendt. Jeg fant igjen katten min etter nesten to uker, og da hadde hun sittet innesperret i en kjeller mesteparten av tiden.
Gjest 1111 Skrevet 21. september 2004 #5 Skrevet 21. september 2004 Ok, takk for svar. (Håper ikke noen sperrer katten min inne på et vaskerom...) Nei, det var vel ikke det idielle stedet for en liten kattunge. men hun hadde hund som kattungen var veldig redd for, og den eneste muligheten hun hadde var å ha henne i vaskerommet til noen svarte på annonsen hun satte i avisen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå