AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #1 Skrevet 23. september 2015 Jeg og sambo har 2 felles barn, jeg har 2 fra før og han 1 fra før, pluss at vi hae en i magen jeg prøver å oppdra barna sunt og veloppdragent, men han spolerer alt. å nå er jeg lei av det! men vet ikke hva jeg skal gjøre. feks sier jeg at vi ikke skal spise godterier på hverdager, men viss han henter og drar innom butikken maser de alltid på sjokolade og snop og så får de det. jeg sier at det ikke er lov med ipad og telefoner på sengen og tar det med ut i stua. han tar det opp og går inn til dem med det. sønnen vår ønsket seg et spill og jeg sa han kunne ønske seg det til bursdagen. dagen etter hadde sambo kjøpt det til ham. sambo sier han vil ikke være kjip og traus foreldre som hans forelder var, han vil være kul og gi barna en morsom oppvekst. men jeg er redd de blir bortkjemt. han er ikke bare sånn ovefor våre felles barn og hans datter, men også ovefor mine barn. i den grad at fedrene deres begynner og irritere seg og kommentere at de får alt de peker på. han setter heller ingen grenser når det gjeller godteri. han kjøper inn store mengder å lar de fråtse. jeg ser at ene sønnen vår begynner å legge på seg ganske mye. hva skal jeg gjøre? jeg har prøvd å snakke med ham om dette på en seriøs måte, vi har også kranglet mye om det, men han er sta som et sesl. Anonymous poster hash: f655c...5ef
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå