AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #1 Skrevet 23. september 2015 Jeg skal ta silikon om ca 3 måneder (når eksamensperioden er forbi..). I den forbindelse lurte jeg på om noen har noen tips/råd til ting jeg burde gjøre klart på forhånd (om det er noen), hva jeg burde være forbredt på i etterkant som man kan kanskje ikke har tenkt på o.l. Jeg har tenkt å legge protesene under muskel, da jeg er ganske tynn fra naturens side, i forhold til å minimere risikoen for rippling. Noen som alikevel har erfart rippling her? Hvor mange dager etter operasjonen kommer man til å ha smerter? Dette kan jeg selvsagt snakke med kirurgen om også, men lurer på andres erfaringer. Må man gå med sportsbh i opptil 12 mnd etterpå? Har nemlig lest dette et sted, men mener jeg fikk oppgitt i ca 3-6 måneder. Hvor utførte du operasjonen? Jeg skal gjøre det enten hos Bugge Plastikkirurgi eller Nobel Teres (Oslo begge to), men har ikke bestemt meg enda.. Anonymous poster hash: f70a9...597 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #2 Skrevet 23. september 2015 Kvinne, 25 her. Har silikon. Vel, det meste jeg egentlig kan gi av råd handler om valg av klinikk og kirurg. Personlig plager det meg sjelden når folk snakker negativt om silikon - rett og slett fordi jeg er enig i at det ofte ser fake ut. I all ydmykhet må jeg si at jeg sjelden ser bedre enn mine egne. På dette punktet får du det du betaler for. Jeg gjorde research på 10+ klinikker innen jeg valgte, var på konsultasjon hos fire forskjellige. Endte opp med en ganske dyr klinikk i London med en av landets mest erfarne kirurger. Betalte også ekstra for en ny form for implantater. Nå er de såpass myke og passe til min kropp at menn ikke kan gjette at jeg har silikon med mindre jeg sier det - selv etter sex. Så jeg ville nok ikke gjort dette i Norge. Vi er et lite land og ikke det mest erfarne på kirurgi. Dette er ikke et av områdene der "norsk er best". Vil du virkelig ha et bra resultat, dra til en av 'hovedstedene' - London, Paris, New York, Miami, Boston eller L.A. Dyrt? Ja. Men man skal ha en solid buffer. Plastisk kirurgi er luksus, ikke et must, og du skal ha penger til overs for ny operasjon om denne ikke blir bra uansett. Til spm. dine - jeg hadde ingen rippling, og jeg hadde over muskelen. Gikk på smertestillende en stund etterpå, dette var kodeintabletter som tok det meste. Kjente kun stramhet, ikke reelle smerter. Alt var veldig overkommelig for min del. Husker ikke hvor lenge jeg måtte unngå spiler, men du skal uansett innom for sjekk senere, så dette tar man som det kommer. Anonymous poster hash: 3a715...5e8 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #3 Skrevet 25. september 2015 Kvinne, 25 her. Har silikon. Vel, det meste jeg egentlig kan gi av råd handler om valg av klinikk og kirurg.Personlig plager det meg sjelden når folk snakker negativt om silikon - rett og slett fordi jeg er enig i at det ofte ser fake ut. I all ydmykhet må jeg si at jeg sjelden ser bedre enn mine egne. På dette punktet får du det du betaler for. Jeg gjorde research på 10+ klinikker innen jeg valgte, var på konsultasjon hos fire forskjellige. Endte opp med en ganske dyr klinikk i London med en av landets mest erfarne kirurger. Betalte også ekstra for en ny form for implantater. Nå er de såpass myke og passe til min kropp at menn ikke kan gjette at jeg har silikon med mindre jeg sier det - selv etter sex. Så jeg ville nok ikke gjort dette i Norge. Vi er et lite land og ikke det mest erfarne på kirurgi. Dette er ikke et av områdene der "norsk er best". Vil du virkelig ha et bra resultat, dra til en av 'hovedstedene' - London, Paris, New York, Miami, Boston eller L.A. Dyrt? Ja. Men man skal ha en solid buffer. Plastisk kirurgi er luksus, ikke et must, og du skal ha penger til overs for ny operasjon om denne ikke blir bra uansett.Til spm. dine - jeg hadde ingen rippling, og jeg hadde over muskelen. Gikk på smertestillende en stund etterpå, dette var kodeintabletter som tok det meste. Kjente kun stramhet, ikke reelle smerter. Alt var veldig overkommelig for min del. Husker ikke hvor lenge jeg måtte unngå spiler, men du skal uansett innom for sjekk senere, så dette tar man som det kommer. Anonymous poster hash: 3a715...5e8 Takk for svar jeg tror nok desverre ikke jeg får anledning til å reise til utlandet for å operere, så det må bli en norsk kirurg.. Hva slags implantater har du? Andre erfaringer? Anonymous poster hash: f70a9...597
lemon-aid Skrevet 25. september 2015 #4 Skrevet 25. september 2015 Jeg tok silikon på Fornebuklinikken, og ble operert av Pål Schistad. Har blitt anbefalt av flere, han er virkelig flink. Det var ganske vondt i 2 dager, men så gav de verste smertene seg. Du må huske på å ikke løfte tungt, eller stekke armene over hodet i minst 2-3 uker. Sportsbh ble jeg anbefalt å bruke i 6 måneder. En ting jeg burde tenkt på var å plassere tingene jeg brukte på kjøkkenet i LAV høyde tallerkner etc., for det går praktisk talt ikke an å strekke seg etter NOE.. haha.. 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #5 Skrevet 25. september 2015 Jeg tok silikon på Fornebuklinikken, og ble operert av Pål Schistad. Har blitt anbefalt av flere, han er virkelig flink. Det var ganske vondt i 2 dager, men så gav de verste smertene seg. Du må huske på å ikke løfte tungt, eller stekke armene over hodet i minst 2-3 uker. Sportsbh ble jeg anbefalt å bruke i 6 måneder. En ting jeg burde tenkt på var å plassere tingene jeg brukte på kjøkkenet i LAV høyde tallerkner etc., for det går praktisk talt ikke an å strekke seg etter NOE.. haha.. Støtter den. Husk å sette såpen i dusjen lavt også :-) Holdt meg helt i ro i to dager, dag tre var jeg oppe og ruslet og kjørte faktisk bil (automatgir). Dag fem var jeg på jobb (kontorjobb). Jeg fikk mine i Stavsnger på Teres og er kjempefornøyd. Hadde en ubehagelig opplevelse og det var at i løpet av dag 1 eller 2 så begynte det å svi under tapen på ryggen. Nesten som jeg var blitt skikkelig solbrent. Løsnet på tapen så ordnet det seg. Mine ser helt naturlige ut. Jeg fikk mine etter å hatt to barn og brystene hadde helt mistet fylde. Anonymous poster hash: 24f30...8d2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå