AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #1 Skrevet 23. september 2015 I dagens Finansavis kan vi lese at basert på fullstendig nøkterne kalkyler så kan de syriske flyktningene som kommer til landet koste oss mellom 430 og 1000 millarder kroner i årene som kommer. Dette er da kostnaden i kroner og øre, og da regner vi ikke engang med det som garantert kommer til å komme i form av økt kriminalitet, og redusert livskvalitet for mange nordmenn. Men dette betyr selvsagt ikke noe for de barmhjertige tantene rundt om i landet! Kjør på og la dem komme! Anonymous poster hash: 458d9...a31 6
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #2 Skrevet 23. september 2015 Er eldrebølgen blitt toalt glemt? Anonymous poster hash: 6f704...d87 5
debattanten Skrevet 23. september 2015 #3 Skrevet 23. september 2015 Helt klart et stort problem, men det ser faktisk ikke ut som om det er riktig å kalle det syriafondet. Det viser seg at bare 20% av flyktningene er i fra krigsrammede Syria. Veldig mange er velferdsflyktninger som flykter av økonomiske grunner. 3
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #4 Skrevet 23. september 2015 Er eldrebølgen blitt toalt glemt? Anonymous poster hash: 6f704...d87 Vi er ikke verdt en dritt, det er muslimene som gjelder nå. Anonymous poster hash: 50294...913
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #5 Skrevet 23. september 2015 Er eldrebølgen blitt toalt glemt? Anonymous poster hash: 6f704...d87 De eldre får allerede nå mindre hjelp fra det offentlige. Det forventes at familien stiller opp.Anonymous poster hash: 99b3a...9a7 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #6 Skrevet 23. september 2015 Dett var dett, velferdsnasjonen har offisielt havnet i grøfta. Jeg tror ikke en gang at innvandringsforkjemperne har kapasitet til å skjønne hva de har stelt i stand, eller så lider de av brutal kognitiv dissonans. "Bare vi er snille nok går alt så bra så! Alt ordner seg for snille mennesker. Uansett fortjener vi jo alt vondt som kommer vår vei, vi har hatt det alt for bra for lenge nå. Alle mennesker har rett til å søke etter den ultimate lykken for seg og sine. Ja, unntatt nordmenn da selvfølgelig, som de egoistiske svina vi er." Nå er det for sent, og helvetet har startet. Takker høyere makter for at jeg ikke har barn.Anonymous poster hash: eaeeb...6d0 4
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #7 Skrevet 23. september 2015 Helt klart et stort problem, men det ser faktisk ikke ut som om det er riktig å kalle det syriafondet. Det viser seg at bare 20% av flyktningene er i fra krigsrammede Syria. Veldig mange er velferdsflyktninger som flykter av økonomiske grunner. Det hadde vært bedre om folk sluttet å kalle det for oljefondet, og startet å kalle det for pensjonsfondet. Å ta fra pensjonsfondet er å stjele pensjonen til barn og barnebarn, og det kan fremstilles som ondskapsfullt. Anonymous poster hash: 6b02e...929 5
Gjest Castielz Skrevet 23. september 2015 #8 Skrevet 23. september 2015 Jeg er egentlig glad jeg selv kan "flykte" akkurat når jeg vil! AS Norge er ett synkende skip, drevet av folk som smiler mens vannet flommer inn rundt dem. Og ja, jeg snakker om økonomi, men det er jo ett skremmende ord for sosialister, som de helst ikke vil snakke om.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #9 Skrevet 23. september 2015 Jeg er egentlig glad jeg selv kan "flykte" akkurat når jeg vil! AS Norge er ett synkende skip, drevet av folk som smiler mens vannet flommer inn rundt dem. Og ja, jeg snakker om økonomi, men det er jo ett skremmende ord for sosialister, som de helst ikke vil snakke om. "Økonomi? Uinteressant. Vi har jo uendelig med penger på bok her i landet, så dette er ikke et problem. :) " Det er nå det gjelder å spare opp mest mulig på egen hånd. Det er bare å glemme å tro at man får en pensjon det går an å leve av når den tid kommer.Anonymous poster hash: eaeeb...6d0 4
Gjest Trollkarlen Skrevet 23. september 2015 #10 Skrevet 23. september 2015 Det hadde vært bedre om folk sluttet å kalle det for oljefondet, og startet å kalle det for pensjonsfondet. Å ta fra pensjonsfondet er å stjele pensjonen til barn og barnebarn, og det kan fremstilles som ondskapsfullt. Anonymous poster hash: 6b02e...929 Barn og barnebarn kan bare glemme pensjon. Det må nok samtlige spare til selv. Det er jo helt åpent i media. Spar til pensjon selv står det i artiklene.
Gjest Castielz Skrevet 23. september 2015 #11 Skrevet 23. september 2015 "Økonomi? Uinteressant. Vi har jo uendelig med penger på bok her i landet, så dette er ikke et problem. :) " Det er nå det gjelder å spare opp mest mulig på egen hånd. Det er bare å glemme å tro at man får en pensjon det går an å leve av når den tid kommer.Anonymous poster hash: eaeeb...6d0 Indeed! Sparing o fond er heldigvis noe jeg har drevet med i en årrekke allerede. Jeg så raskt hvilken vei den norske økonomien gikk i voksen alder.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #12 Skrevet 23. september 2015 Det hadde vært bedre om folk sluttet å kalle det for oljefondet, og startet å kalle det for pensjonsfondet. Å ta fra pensjonsfondet er å stjele pensjonen til barn og barnebarn, og det kan fremstilles som ondskapsfullt. Anonymous poster hash: 6b02e...929 La oss kalle det innvandringsfondet, for det er det riktige. Anonymous poster hash: 458d9...a31 2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #13 Skrevet 23. september 2015 Barn og barnebarn kan bare glemme pensjon. Det må nok samtlige spare til selv. Det er jo helt åpent i media. Spar til pensjon selv står det i artiklene. Myndighetene kommer til å heve skatter og avgifter også. Dermed blir det fint lite igjen av lønnen som folket kan spare på. Anonymous poster hash: 875b8...bf8 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå