Gå til innhold

Ull

AnonymBruker

Fremhevede innlegg

Skrevet

Snart ullsesong igjen! Hvilket merke er dere mest fornøyd med, og hvor mange sett har dere til barnet? Må kjøpe nytt til mine nå, de er 1 og 3. Ser tusenlappene fly... 😜

Anonymous poster hash: 20cc2...220

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er godt fornøyd med Janus og har brukt mer og mer av det de siste vintrene. Lett å finne på tilbud er det også.

Ellers syns jeg Cubus sin ull også er grei, så den blir det også kjøpt litt av. Kjøper som oftest når de har 3 for 2 eller 30% (Big smile day).

Anonymous poster hash: d0eab...6df

Skrevet

Jeg har vært mest fornøyd med Pierre Robert og Cubus sin ull. Cubus har ofte tilbud på høsten også. Tror de har 3 for 2 på alt av undertøy denne uka. De pleier også å ha det på alt av barneklær senere på høsten. Lurt å følge med. Man kan spare en god del hvis begge barna trenger nytt.

Vi har 7 sett med ull til 3 åringen nå. I fjor hadde vi 5 tror jeg.. Et par av settene passet i år også, så d ble det litt ekstra. I tillegg har vi et par-tre strømpebukser med fot. Bhg foretrekker uten fot, slik at de slipper å kle av alt ved f.eks våte føtter. De er mye på tur. Jeg vil tro man hvertfall trenger 3-4 sett. Er greit med ett skift liggende i bhg også

Skrevet

Veldig fornøyd med Pierre Robert sine ullklær. Nupper ikke, mister ikke fasong, og er ofte på tilbud.

Anonymous poster hash: c3777...5b1

Skrevet

Janus. Ofte tilbud på Coop Obs om du har de i nærheten. 

Anonymous poster hash: 43e53...3a2
Skrevet

Jeg liker ikke Janus.

Mener det har ufortjent godt rykte. Blir slapt i formen og lett hullete

Anbefaler på det sterkeste Devold og Tufte sin Bambull. - Begge er spesialister på det de lager.

Ulla på Cubus er også ok, men ikke av det beste.

Devold er Rolls Royce her :)

Anonymous poster hash: b6f3e...ba5
Skrevet

PS:

Pierre Robert fra Kiwi er også god! Den er faktisk dyrere enn Devold sitt.

Det er greit å ta med seg litt nå og da i matbutikken...

Anonymous poster hash: b6f3e...ba5
Skrevet

Vi har mest fra Pierre Robert og Janus. Kjøper stort sett når det er på tilbud.

Skrevet

Polarn O Pyret, Janus og Reflex har vi brukt mest :)

Skrevet

Woolland har fantastiske ullklær synes jeg!

Skrevet

Nøstebarn er favoritten, men siden det er så kostbart handler vi ikke mye derfra. Liker janus og joha, tom&trine, reflex.

Hater Cubus sitt ulltøy.

Skrevet

Foretrekker Pierre Robert og Name It.

Anonymous poster hash: 69e42...f32

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...