epleskrott Skrevet 22. september 2015 #201 Del Skrevet 22. september 2015 Likte henne bedre før jeg også. Syns hun har alt for masse reklame innlegg i forhold til tidligere... Før hun var med I bloggerne og ble så kjent 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenebu Skrevet 22. september 2015 #202 Del Skrevet 22. september 2015 Aldri hatt noe forhold til henne. Har kommentert på et par innlegg jeg leste der, og begge gangene var det mannen som svarte med noen "morsomheter" (jeg lo ikke). Kommentarene var ment til henne og hennes blogg, og det at mannen svarte meg gjorde at jeg fikk litt CBE-vibber. Ikke vært inne på kanskje et halvår, da, så kan ikke uttale meg om bloggen nå nylig. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk91 Skrevet 22. september 2015 #203 Del Skrevet 22. september 2015 Likte henne før, hun var ikke som alle andre toppbloggere. Nå blir hun bare mer og mer lik. Skriver om fantastiske produkter hun har fått tilsendt, babyutstyr som er sponset og hemmelige prosjekter. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 22. september 2015 #204 Del Skrevet 22. september 2015 Jeg likte den mye bedre før hun ble kjent. Syns det er gjengs for mange av bloggerne, både Lene Orvik, Fotballfrue, Ulrikke Lund (vet ikke om hun blogger fremdeles) og Ida Wulff hadde kjekkere blogger før de ble kjente og superkommersielle. Fotballfrue var jo jo både morsom og sarkastisk (ja, faktisk) og bloggen til Ida Wulff var i sin spede barndom spekket med velformulerte poster. Har inntrykk av at det nå er mer gjengs med kanskje ett fornuftig innlegg i uken mens de andre på en eller annen måte er reklame- og det såkalt "fornuftige" innlegget inneholder jo også adlinks. Nei, ta meg tilbake til de gode gamle..2006/2007 - åra :-D 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 23. september 2015 #205 Del Skrevet 23. september 2015 Leser ikke bloggen, men har sett henne på TV. Hun virker mildt sagt kort i topplokket. Ørjan Burøe er et kapittel for seg selv. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fortunatus Skrevet 23. september 2015 #206 Del Skrevet 23. september 2015 Likte henne bedre før. Etter at Ørjan skaffet seg blogg i tillegg har alt gått nedover. Helt enig. Jeg forstår meg ikke på hans blogg. Følger de begge på snap, tror jeg må slette de begge to. Virker på snap som om de bare er hjemme og soser med noen oppdrag i uken. Måtte avfølge frua og lk også på grunn av det samme. Det "glamorøse" på nett virker så tomt i virkeligheten. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scherbatsky Skrevet 23. september 2015 #207 Del Skrevet 23. september 2015 Liker henne mindre og mindre, og jeg vet ikke helt hvorfor. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 23. september 2015 #208 Del Skrevet 23. september 2015 Likte henne før, hun var ikke som alle andre toppbloggere. Nå blir hun bare mer og mer lik. Skriver om fantastiske produkter hun har fått tilsendt, babyutstyr som er sponset og hemmelige prosjekter. Akk, disse hemmelige prosjektene, som de ikke kan røpe enda - men lover å fortelle om så fort de får klarsignal! Frem til da er det topp hemmelig altså😝 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cessa74 Skrevet 23. september 2015 #209 Del Skrevet 23. september 2015 Aldri hatt noe forhold til henne. Har kommentert på et par innlegg jeg leste der, og begge gangene var det mannen som svarte med noen "morsomheter" (jeg lo ikke). Kommentarene var ment til henne og hennes blogg, og det at mannen svarte meg gjorde at jeg fikk litt CBE-vibber. Ikke vært inne på kanskje et halvår, da, så kan ikke uttale meg om bloggen nå nylig. Enig her. Likte bloggen veldig godt før, men nå er hele bloggen så sykt oppkonstruert - og de sitter der og pønsker ut "hverdagsmorsomheter" som liksom har skjedd og egentlig bare er vås og overdrevent for å få mest mulig klikk. Føler ogsa at Ørjan er ekstremt delaktig -bloggen er jo deres felles inntekstkilde og tydeligvis noe de bruker sykt mye tid på. Og når også han startet blogg…..snakk om pr-kåte folk. Det er nesten bare reklameinnlegg og "jeg deler av hverdagen min" innlegg som er så gjennomsyret av planlagt bloggmat mellom innteksinnleggene - har mistet helt interessen. Dette paret er overeksponert, oppbrukt og blitt utrolig kjedelige/forutsigbare. De burde vurdere å logge ut og ta seg en lang pause -kanskje fokusere mer på barna og bare det å være tilstede uten å ha nesa inn i SoMe. Så kanskje…., kaaanskje - hun klarer å finne tilbake til den oppriktige, ekte og morsomme bloggeren hun engang var før alt ble konstruert, fake og kun en ren inntekstkilde.. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderbitch Skrevet 24. september 2015 #210 Del Skrevet 24. september 2015 Jeg synes både hun og Ørjan er veldig høye på seg selv. Dessuten prøver de så krampeaktig hardt å være morsomme, men ofte blir det bare overdrevent. Sikkert hyggelige folk ellers da. Men det virker som de har skjønt at man kan tjene endel på bløgging og det som følger med, og at penger har blitt det eneste som står i hodene deres. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 24. september 2015 #211 Del Skrevet 24. september 2015 Jeg synes hun hadde noen småvittige innlegg tidligere, men har kun vært innom noen få ganger. De siste bloggpostene jeg leste nå var stort sett kleine. Voksne mennesker som prøver hardt å være kule og festlige. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 24. september 2015 #212 Del Skrevet 24. september 2015 Jeg synes alle bloggerne har blitt supersnork etter at penger ble motivasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 24. september 2015 #213 Del Skrevet 24. september 2015 Utrolig klein blogg..den var morsom før,men nå virker det som om hun gjør alt for penger.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 25. september 2015 #214 Del Skrevet 25. september 2015 Tråden er ryddet for diskusjon av barn samt svar. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 25. september 2015 #215 Del Skrevet 25. september 2015 Tråden er ryddet for sitat hentet fra blogg og kommentarer til dette. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stikkontakt Skrevet 28. september 2015 #216 Del Skrevet 28. september 2015 Jeg følger hun på snapchat. Etter den ene snappen i dag så vil jeg gjerne slutte å følge hun, noen som vet hvordan man gjør det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Llise Skrevet 28. september 2015 #217 Del Skrevet 28. september 2015 Jeg følger hun på snapchat. Etter den ene snappen i dag så vil jeg gjerne slutte å følge hun, noen som vet hvordan man gjør det? Gå inn på "mine venner", klikk på navnet hennes, trykk på "tannhjulet" og så fjern venn. Hva var det du reagerte på? Jeg følger henne ikke selv, så vet ikke hva du sikter til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stikkontakt Skrevet 28. september 2015 #218 Del Skrevet 28. september 2015 Gå inn på "mine venner", klikk på navnet hennes, trykk på "tannhjulet" og så fjern venn. Hva var det du reagerte på? Jeg følger henne ikke selv, så vet ikke hva du sikter til Ååh, takk! Først var det en der det stod "tid for facial", så en video der hun ristet en av de hudpleie tinga sine over ansiktet sitt slik at det så ut som noen sprutet hu i ansiktet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollie321 Skrevet 28. september 2015 #219 Del Skrevet 28. september 2015 Ååh, takk! Først var det en der det stod "tid for facial", så en video der hun ristet en av de hudpleie tinga sine over ansiktet sitt slik at det så ut som noen sprutet hu i ansiktet. Snakk om å tenke koffert så ikke akkurat ut som det men.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stikkontakt Skrevet 28. september 2015 #220 Del Skrevet 28. september 2015 Snakk om å tenke koffert så ikke akkurat ut som det men.. Det er din mening, jeg har min 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg