Gå til innhold

The blue room??

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ok jeg kan prøve å huske (jeg ble så opphengt i det grønne rommet nå hehe)

Se på senga og trykk på puta. i sprekken ved kanten ved hodet ligger det noe jeg ikke husker. JO! en stang! og i den andre enden av senga så ligger det et batteri, bare klikk som en beserk så finner du det :) Ikke klikk på krysset før filmen er ferdig ellers mister du krysset! bare hold pekeren over det til filmen er over :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg skrev jo just det! :) koden du fant under puta må du forresten åpne et vindu til på her på ekte data (ikke spill) og skrive inn urlen så kommer koden til noe annet etterpå huhuu!

Skrevet

tar en pause - MÅ få gjort noe *ler* Får prøve på koden og batteriet etterpå. :wink:

Skrevet
fant pinnen !! leter etter batteri

Ligger nede til venstre på den tomme veggen.

Skrevet

Ja og da er det bare koden igjen, som jeg ikke finner.

Har prøvd adr. på det arket, men der var det bare en dato. :klø:

Skrevet

The page can not be found !!!

Den adressen der er jo helt dum ! har prøvd tre ganger nå, men det kommer ingen side

Skrevet

link?????? Kanskje jeg leser det feil opp ned og at det er derfor. kan man ikke snu arket?

Skrevet

AAIIAIA! Jeg vet! hvis noen får noe annet enn (var det 3447 eller noe?) så væææææææærsåsnillogskrivdenher!!!

Skrevet
AAIIAIA! Jeg vet! hvis noen får noe annet enn (var det 3447 eller noe?) så væææææææærsåsnillogskrivdenher!!!

hvorfor viste ikke dette i innlegget ditt tro :klø:

Skrevet

Eh, ......jeg sverger - på min PC så stod det BARE "AAIIAIA" :o Ikke resten før jeg siterte ...snodig ...

men ok. jeg fikk koden 3936 , og har prøvd den i forskjellige kombinasjonet

Skrevet

Eh, hvor mange kombinasjoner kan man få egentlig om man skal prøve hvert tall alle plasser??? :o

3369

3396

3693

3639

3............

6393

6339

........

kommer til å bli sittende hele kvelden tror jeg

*løpe og røre i middagsgryten, for her kommer til til å trenges næring*

og selvsagt prøvde jeg å snu alt på hodet, det hjalp ikke

6393

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...