AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #1 Skrevet 22. september 2015 Jeg har gått hos en psykolog på DPS og forrige uke mottok legen min en slutt evaluering. Her hadde psykologen dessverre skrevet at jeg følte legen ikke tar sykdommen min seriøst. Jeg ble oppringt av en veldig irritert lege som lurte på hva det var for noe! Jeg ble veldig paff over et psykologen hadde skrevet det. Har han ikke litt taushetsplikt? Skjønner jo at han må rapportere tilbake til legen min, men var dette nødvendig å skrive?Anonymous poster hash: 36939...626
Gjest supernova_87 Skrevet 22. september 2015 #2 Skrevet 22. september 2015 Jeg ville heller sagt at det var galt av legen din.
SiMa Skrevet 22. september 2015 #3 Skrevet 22. september 2015 Jeg synes psykologen har sitt på det rene, at du opplever at legen ikke tar sykdommen din på alvor har faktisk betydning for oppfølgingen du får. Kanskje psykologen til og med delte din vurdering? Jeg reagerer mer på at legen ringte deg (og i tillegg var irritert) og lurte på hva det var for noe.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #4 Skrevet 22. september 2015 Det er vel legen som har henvist deg, da er det han som får sluttevalueringen også. Anonymous poster hash: 4ddbd...99f
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #5 Skrevet 22. september 2015 Jeg tror ikke at legen var irritert, heller opptatt av å ivareta deg. Klart at legen må få vite det om du føler at du ikke blir tatt seriøst. Anonymous poster hash: 76e6c...aaa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå