Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboer har vært sammen i tre år, han har vært en flott mann frem til igår kveld. Han hadde hatt en dårlig dag og var svært sur da han kom hjem fra jobb. Da kvelden kom og vi skulle legge oss, ble det en kjempe krangel da vi ikke hadde kommet til enighet om noe som skulle skje idag. Det var en liten filleting, jeg ønsket avklart før vi gikk til sengs. Men da han hisset seg mer og mer opp ble jeg veldig slått ut. Jeg ble helt "Herregud, det er ikke nødvendig å hisse seg opp over en så liten ting". 

Plutselig står han og skriker meg i annsiktet, før han plutselig slår meg. Jeg tok med meg toalettsaker og raste ut. Har ikke vært hjemme siden, har ikke snakket med han. Han sender meg meldinger der han sier at ting gikk ut av kontroll og han angrer. Men hvordan kan jeg vite at han ikke vil gjøre det igjen? Hvordan kan jeg se han i øynene og si jeg elsker han. Min største frykt har blitt virkelig og jeg sitter igjen knust og overrasket...

Anonymous poster hash: 72a6b...f20
Skrevet

Slår han en gang ,gjør han det igjen...Om det faktisk ligger i han å slå kjæresten sin, så er det gjort...

Sikkert totalt irelevant, men hvordan slo han deg..?

Skrevet

Ja det er gjerne sånn det skjer. Har opplevd lignende, men hver gang i ettertid fornektet han at han hadde slått. Jeg var idiot og tok han tilbake gang på gang, kun fordi jeg var glad i han.

Bare gå TS det kommer ikke noe godt ut av å bli værende. Hvis han angrer og kryper på sine knær kan du vurdere det, men det vil aldri bli det samme igjen.

Anonymous poster hash: b6726...c4a

• Liker 3
Gjest Overrasket
Skrevet

Så utrolig sterk du var som reagerte kontant og dro vekk med det samme. Det står det respekt av.

Skrevet

Jeg sier det motsatte av mange. Det kan være et engangstilfelle. Da skal han analysere hva han gjorde og kjempe for å få deg tilbake. Har selv blitt slått en eneste gang av en kjæreste, etter å ha provosert han i en presset situasjon - skjedde aldri igjen. Lykke til.

Anonymous poster hash: 52ad0...2cc

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Tror du bør komme deg ut av det forholdet. Høres ikke ut som en kjærlig, fremtidig familiepappa dette.

Anonymous poster hash: c98a4...f32
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg er så glad for å høre at du dro. Han har gått over en grense i seg selv, og det kommer til å skje igjen, når han har blitt enda mer stresset av livet enn han er akkurat nå, og slike tider kommer.

Hvis mennesker ikke har kontroll på godværsdager, da har de absolutt ikke kontroll når livet legger mere press på..og slikt kommer med tiden i de aller flestes liv.

Det finnes ingen unnskyldning for det han gjorde, uansett hvor stresset han var, så har han ingen rett til å la det gå ut over deg, men den retten tok han dessverre...Og det ligger i hans natur. Andre ville aldri gått så langt.

(((((((klem til deg)))))))))

Anonymous poster hash: ce7a8...45a
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg sier det motsatte av mange. Det kan være et engangstilfelle. Da skal han analysere hva han gjorde og kjempe for å få deg tilbake. Har selv blitt slått en eneste gang av en kjæreste, etter å ha provosert han i en presset situasjon - skjedde aldri igjen. Lykke til.

Enig! Dere har vært sammen i tre år, uten antydnign til vold. Så fremt han angrer, er lei seg og ydmyk, så hadde jeg absolutt gitt ham en sjanse til. Men bare én.
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Enig med denne faktisk.

Skrevet

jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. men noe må skje. Jeg hater at han gjorde det. For i det slaget skjedde så jeg også alle drømmer gå i knus. Samtidig som om jeg ønsker å holde på det vi hadde, klarer jeg ikke se hvordan det skal gå. For en eventuell frykt for at det skal skje igjen vil hele tiden være der. Den lille tvilen hver gang vi diskuterer eller krangler vil alltid være der. Akkurat nå er jeg helt tom bare. 

TS.

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Jeg og samboer har vært sammen i tre år, han har vært en flott mann frem til igår kveld. Han hadde hatt en dårlig dag og var svært sur da han kom hjem fra jobb. Da kvelden kom og vi skulle legge oss, ble det en kjempe krangel da vi ikke hadde kommet til enighet om noe som skulle skje idag. Det var en liten filleting, jeg ønsket avklart før vi gikk til sengs. Men da han hisset seg mer og mer opp ble jeg veldig slått ut. Jeg ble helt "Herregud, det er ikke nødvendig å hisse seg opp over en så liten ting". 

Plutselig står han og skriker meg i annsiktet, før han plutselig slår meg. Jeg tok med meg toalettsaker og raste ut. Har ikke vært hjemme siden, har ikke snakket med han. Han sender meg meldinger der han sier at ting gikk ut av kontroll og han angrer. Men hvordan kan jeg vite at han ikke vil gjøre det igjen? Hvordan kan jeg se han i øynene og si jeg elsker han. Min største frykt har blitt virkelig og jeg sitter igjen knust og overrasket...

Har han gjort dette når dere har diskutert/kranglet tidligere? Er det ofte diskusjon/krangling med dere?

Anonymous poster hash: 8afa1...620

Skrevet

jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. men noe må skje. Jeg hater at han gjorde det. For i det slaget skjedde så jeg også alle drømmer gå i knus. Samtidig som om jeg ønsker å holde på det vi hadde, klarer jeg ikke se hvordan det skal gå. For en eventuell frykt for at det skal skje igjen vil hele tiden være der. Den lille tvilen hver gang vi diskuterer eller krangler vil alltid være der. Akkurat nå er jeg helt tom bare. TS. Anonymous poster hash: 72a6b...f20

Og den frykten er grunn nok til å gå. Man skal føle seg trygg samnen med partneren sin, og det tok han fra deg da han slo.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Kjempebra at du dro med én gang! Ikke ta ham tilbake, uansett hva han sier. Det er uakseptabelt å slå dama si! Kom deg ut av det forholdet, vær så snill. Det kommer til å skje igjen dersom du blir værende hos ham. Flytt ut for godt, slett ham fra telefon og sosiale medier. Vær tydelig på at du ikke ønsker å ha noe mer med han å gjøre. Som sagt; vold er uakseptabelt!

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Kjempebra at du dro med én gang! Ikke ta ham tilbake, uansett hva han sier. Det er uakseptabelt å slå dama si! Kom deg ut av det forholdet, vær så snill. Det kommer til å skje igjen dersom du blir værende hos ham. Flytt ut for godt, slett ham fra telefon og sosiale medier. Vær tydelig på at du ikke ønsker å ha noe mer med han å gjøre. Som sagt; vold er uakseptabelt!

Herregud. Seriøst? Vi vet ikke engang hvordan han slo. Var det knyttneve eller flathånd, feks?

Dersom han hadde BANKA henne, da hadde jeg vært enig. Gjentatte slag. Men en engangshendelse, én gang på tre år? Det du foreslår er en gigantisk overreaksjon etter min mening.

• Liker 1
Annonse
Skrevet

Herregud. Seriøst? Vi vet ikke engang hvordan han slo. Var det knyttneve eller flathånd, feks?

Dersom han hadde BANKA henne, da hadde jeg vært enig. Gjentatte slag. Men en engangshendelse, én gang på tre år? Det du foreslår er en gigantisk overreaksjon etter min mening.

Jeg synes det er uakseptabelt å slå uansett om det er knyttneve eller flathånd. Alle voldelige menn begynner et sted, selv etter flere år sammen! Dersom hun ikke føler seg trygg sammen med kjæresten sin mer, skal hun vel slippe å dra tilbake!

• Liker 3
Skrevet

Slår han en gang, så slår han igjen. 

Spesielt når han blir så sinna over en liten filleting! Hadde det vært det at du har vært utro, så hadde jeg forstått det. Joda man skal aldri slå. Men alle kan miste kontrollen i et par sekunder, det kan skje den beste. Men når han slår over noe så lite, det er ikke bra. 

Så glem han, du vil ikke sitte i et forhold hvor du må gå på tå for å ikke gjøre han sint. 

Det er jo bare tull. Er ikke alle som gjør det nei. Har du bevis på det? 

Anonymous poster hash: b517d...ab7

• Liker 3
Gjest The Lost Dreamer
Skrevet

Nå mener jeg at en mann som slår en han er glad i, kan man ikke stole på 100% etter, MEN, hvis dere var sammen lenge, og han hadde det vanskelig denne dagen, og han prøver å kontakte deg, så syns jeg du kanskje kunne ha møtt han, og snakka med han på en ordentlig måte. Jeg er i den tro om at folk kan gjøre feil i noen situasjoner, og at det ikke nødvendigvis MÅ skje igjen, men du må ha i bakhodet at hvis han mista kontrollen over en liten ''fillesak'' som du mener det er, hva kommer han da til å gjøre om det skjer noe større?

Det du burde gjøre er å snakke med han for å få en oversikt over alt, om du skjønner?

Tenk litt på dette også: Hvor slo han deg? Slo han deg hardt? Merka du at han angra rett etter? Hvordan var oppførselen hans før han slo deg?

Skrevet (endret)

Når du har vert sammen med han så lenge og han ikke har gjort noe før i går så er det noe som plaget han akkurat i går. Han kom ut av kontroll. Det kan skje alle en eller annen gang. Ingen trenger å si at jeg hadde aldri slått uansett. For det vet man aldri. Alle kan komme ut av kontroll. Det kan skje den beste og snilleste personen også. Da mener jeg vanlig slag. Ikke sånn man blir skadet av og skambanking.

Folk som skambanker noen og mishandler noen over lengre tid. De er noe alvorlig galt med. 

Det har gått så fint i 3 år så hvorfor ødelegge et forhold av noe som skjedde en kveld? Det høres ikke ut som han slo så veldig hardt siden du gikk din vei etterpå. Hadde han slått veldig hardt så hadde du kanskje måttet til lege eller sykehus. Pluss du hadde kanskje vert så sjokkert og redd at du hadde løpt ut uten å ta noe med deg eller bare stått der i sjokk og ikke visst hva du skulle gjort.

La han få angre litt, men ikke la hele forholdet gå i dass hvis du elsker han. Da kommer du bare til å angre. Hvis han fortsetter å være hissig og irritert i hverdagen så bør du gå. 

Endret av Hummels
Skrevet

Jeg klasket til kjæresten i ansiktet en gang, vi var fulle og kranglet ganske heftig. Følte meg totalt overkjørt og tråkket på, og plutselig var hånda mi klistra over kinnet hans. Angret som en hund etterpå, følte meg som et råttent menneske rett og slett. Han hadde jo glemt det dagen etterpå da, måtte fortelle ham at jeg hadde gjort det og ba om unnskyldning. Ikke kult :( Det har aldri skjedd igjen og når vi krangler nå er det ingen som hever stemmen engang. Kan hende det er sånn i kjæresten din sitt tilfelle også?

Anonymous poster hash: 386d6...3ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...