Gå til innhold

Kodeord for å ta P-pille

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har nettopp lastet ned en app for P-piller. Den er helt super. Den gir (gjentatte) varsel når P-pillen skal tas (helt til den er tatt). Varselet er en egenlagd tekst. Jeg er ikke helt i det kreative hjørnet merker jeg, så hva er et nøytralt og diskret kodeord for å ta P-pillen? Ettersom varselet kommer opp på låst skjerm er det så åpent for alles øyne. 

Anonymous poster hash: 6366c...296
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke bare kalle den "p-pille"? Det er det som står når alarmen min ringer hver dag klokka 17, i alle fall, og alle som kjenner meg vet hva det betyr når den ringer selv om de aldri har sett hva den heter. Det er da ikke noe flaut å gå på p-piller?..  :vetikke:

• Liker 1
Skrevet

p-piller er da ingenting å skamme seg over? 

Dersom det er flaut kan du jo ta p-pillen om morgnen når du ikke er ute blant folk 

Anonymous poster hash: 860ef...dfa
Skrevet

Hvorfor ikke bare kalle den "p-pille"? Det er det som står når alarmen min ringer hver dag klokka 17, i alle fall, og alle som kjenner meg vet hva det betyr når den ringer selv om de aldri har sett hva den heter. Det er da ikke noe flaut å gå på p-piller?..  :vetikke:

Jeg ser ikke helt hvorfor så mange på dette forumet har så lite forståelse for at man ikke ønsker å dele med alle hvilke legemidler man tar. Nei, jeg synes ikke det er flaut å ta P-piller. Hvorfor skulle jeg gjøre det? 

Skrevet

p-piller er da ingenting å skamme seg over? 

Dersom det er flaut kan du jo ta p-pillen om morgnen når du ikke er ute blant folk 

Anonymous poster hash: 860ef...dfa

Jeg skammer meg ikke over å bruke P-piller. 

Skrevet

Kan du kanskje bare kalle den "alarm" eller "husk" eller noe sånt? Jeg vedder på at du husker hva det er den minner deg på ;)

Anonymous poster hash: 889a8...8eb
Skrevet

Kan du kanskje bare kalle den "alarm" eller "husk" eller noe sånt? Jeg vedder på at du husker hva det er den minner deg på ;)

Ja, jeg har noe lignende nå, men jeg vil nok ha noe litt mer kreativt/artig. Mulig jeg burde ha poengtert det i HI, men takk for bidrag! :) 

Skrevet

Ja, jeg har noe lignende nå, men jeg vil nok ha noe litt mer kreativt/artig. Mulig jeg burde ha poengtert det i HI, men takk for bidrag! :)

"Tid for trygghet"? :P

Skrevet

"Tid for trygghet"? :P

Haha :ler:

Anonymous poster hash: 75d01...9e6

Skrevet

Jeg bruker Emojisene på iphonen :) Man vet jo hva alarmen skal minne deg på, ser ikke vitsen med å skulle kalle det for p-pille sånn egentlig

Anonymous poster hash: c86c3...b10
Skrevet

med post 1

Anonymous poster hash: c5b73...da4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...