Gå til innhold

Klamydia! Hjelp

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har nå i et år slitt med noe jeg har trodd har vært en soppinfeksjon. Var hos legen i forbindelse med urinveisinfeksjon og fikk tatt noen prøver. Viste seg at jeg hadde klamydia og ikke soppinfeksjon. Jeg har nå gått på antibiotikakur i 10 dager (doksycklin) og jeg har fortsatt alle symptomene som jeg hadde før jeg begynte på kuren.. Begynner å bli ganske lei da samleie er utrolig smertefullt og det virker som jeg aldri blir frisk  :(

Er det noen som har opplevd dette før som kanskje kan hjelpe meg? Er det noe som hjelper? Hvor lang tid skal det ta før symptomene forsvinner når jeg går på denne kuren egentlig? 

Anonymous poster hash: 3c910...8f2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må dra tilbake til legen og ta en ny test og se om du er kvitt klamydiaen. Ikke alltid man blir kvitt den etter en kur, spesielt ikke når du har gått så lenge med det

Skrevet

Det lan være at antibiotikakuren du har fått, ikke fungerer. Da må du tilbake til legen for vurdering.

Anonymous poster hash: 09030...a1b

Skrevet

Det er godt mulig klamydiaen har blitt resistent når du har hatt symptomer i ett år. Da er det ofte at en antibiotikakur ikke fungerer, og du må ta flere. 

Skrevet

Man kan få soppinfeksjon av å gå på antibiotika, så det kan jo hende du faktisk har fått sopp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...