AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #1 Skrevet 22. september 2015 Har hatt et problem med bakteriell vaginose over veldig lang tid nå, og jeg er så lei! det lukter helt forferdelig og jeg har prøvd kjerringråd som aldri funker. tenker på å gå til legen, men synes at det er et nokså pinlig emne og jeg vet ikke hvordan jeg skal si det til moren min? skjønner ikke hvorfor jeg har så problemer med å forklare det, men sånn har det altså blitt. hva skal jeg gjøre? holder ikke ut med dette stor lenger. Anonymous poster hash: 3f126...5ed
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #2 Skrevet 22. september 2015 Dette er veldig vanlig. Legen er vant med slikt. Det er ikkje flaut for legen. Mammaen din har kanskje hatt det sjølv ein gong - eller fleire. Kor gammal er du? Snakk med mammaen din og kom deg til legen. Det er lett å behandle, men du må til legen først. Det er så mykje vanligare enn du trur! Du er ikkje den første som kjem til legen din med det. Anonymous poster hash: c6925...ff0
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #3 Skrevet 22. september 2015 Jeg har hatt det selv. Litt ubehagelig å gå til legen. Men husk at dette er noe som er utrolig vanlig. Legen er vant til det, og synes ikke det er flaut. Tenk også på hva du synes er flauest - Gå til legen og spørre om resept for bakteriell vaginose, noe som er helt normalt for legen? Eller gå rundt å lukte, samtidig som andre også kan lukte det? Mann deg opp og dra til legen. Du kommer ikke til å angre Anonymous poster hash: a5667...5bb
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #4 Skrevet 22. september 2015 Jeg har hatt det selv. Litt ubehagelig å gå til legen. Men husk at dette er noe som er utrolig vanlig. Legen er vant til det, og synes ikke det er flaut. Tenk også på hva du synes er flauest - Gå til legen og spørre om resept for bakteriell vaginose, noe som er helt normalt for legen? Eller gå rundt å lukte, samtidig som andre også kan lukte det? Mann deg opp og dra til legen. Du kommer ikke til å angre Anonymous poster hash: a5667...5bb er vel egentlig mest flaut å si i fra til mamma, selv om jeg godt vet at det ikke er det! tenkte litt på å bare dra bort en tur alene, men tror at det blir enda mer stress Anonymous poster hash: 3f126...5ed
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #5 Skrevet 22. september 2015 Dette er veldig vanlig. Legen er vant med slikt. Det er ikkje flaut for legen. Mammaen din har kanskje hatt det sjølv ein gong - eller fleire. Kor gammal er du? Snakk med mammaen din og kom deg til legen. Det er lett å behandle, men du må til legen først. Det er så mykje vanligare enn du trur! Du er ikkje den første som kjem til legen din med det. Anonymous poster hash: c6925...ff0 vet ikke helt hva jeg skal si til henne? jeg er 16 Anonymous poster hash: 3f126...5ed
peppermyntete Skrevet 22. september 2015 #6 Skrevet 22. september 2015 "Mor, jeg tror jeg har bakteriell vaginose. Jeg trenger en legetime"
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #7 Skrevet 22. september 2015 Hvorfor må du si det til moren din? Anonymous poster hash: 8ad4d...389 1
altflyter Skrevet 22. september 2015 #8 Skrevet 22. september 2015 du kvier deg, men legen kunne ikke brydd seg mindre H*n har garantert hørt det meste før og BV er veldig veldig vanlig Vil du ikke heller ha 2 min med ubehag hos legen enn å føle at du konstant lukter vondt?
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #9 Skrevet 22. september 2015 Du behøver ikke si noe til moren din. Du kan gå til helsestasjon for ungdom og få hjelp gratis, eller du kan gå til fastlegen din. De har taushetsplikt og vil ikke fortelle det til moren din. Hvis du absolutt ikke vil gå til lege kan du gå på apoteket og kjøpe Multigyn. Anonymous poster hash: 6eb47...9d2
Nktxx Skrevet 22. september 2015 #10 Skrevet 22. september 2015 (endret) Du behøver ikke si noe til moren din. Du kan gå til helsestasjon for ungdom og få hjelp gratis, eller du kan gå til fastlegen din. De har taushetsplikt og vil ikke fortelle det til moren din. Hvis du absolutt ikke vil gå til lege kan du gå på apoteket og kjøpe Multigyn.Anonymous poster hash: 6eb47...9d2 takk for svar. Jeg trodde man måtte ta antibiotika for å ta knekken på det, eller andre tabletter som koster penger, og jeg er ganske blakk. sjekket nettopp helsestasjon for ungdom, og den var kun åpen tirsdager Endret 22. september 2015 av Nktxx
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå