AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #1 Skrevet 22. september 2015 Noen yrker er vel klassikere i denne sammenhengen. Hvilket yrke mener du er mest sexy? skriv gjerne hvorfor Dame her, og her står faktisk korpsdirigenter som brenner for det de driver med på soleklar førsteplass sikkert miljøskadd etter over 20 år i korpsmiljøet, men sånn er det bare. Det er noe med ha en så stor interesse for musikk at man vil ha det som yrke jeg finner voldsomt tiltrekkende. At de ofte har greie på flere instrumenter er og en grunn. Menn som jobber med barn og unge liker også denne frøkna, og skolekorpsdirigenter får derfor en stor stjerne i margen fra meg Samboer jobber som snekker. Mange synes handy men er sexy. Veeel...ikke fullt så sexy når mannen kommer støvete og svett hjem og de utvaska arbeidsklærne må vaskes for n'te gang, hehe. Men ellers er det veldig fint å dele livet med en handy man altså Anonymous poster hash: e87c1...308 Anonymous poster hash: e87c1...308
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #2 Skrevet 22. september 2015 Logoped. En mann eller dame som blant annet trener på munn- og tungemotorikk. Det er sexy det. Anonymous poster hash: d805a...3ae
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #3 Skrevet 22. september 2015 Mattelærer Er noe ved det som jeg ikke kan sette fingeren på Anonymous poster hash: 49d21...6ca
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #4 Skrevet 22. september 2015 Finner ingen yrker sexy. Det er utøverne av yrket som evnt tiltrekker og de kan jobbe med hva som helst. Har spotta en fantastisk utgave av en mann som kjører søppel her feks, men har foreløpig tilgode å se noen attraktive politimenn i denna byen. Så konkluderer med at yrker ikke har noe med sexy/sexy å gjøre i det hele tatt. Anonymous poster hash: af35b...dcf 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #5 Skrevet 22. september 2015 Logoped. En mann eller dame som blant annet trener på munn- og tungemotorikk. Det er sexy det. Anonymous poster hash: d805a...3ae Finnes det noen aldersbegrensninger her eller kroppstyper eller er alle logopeder sexy? Anonymous poster hash: af35b...dcf
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 22. september 2015 #6 Skrevet 22. september 2015 Mattelærer Er noe ved det som jeg ikke kan sette fingeren påAnonymous poster hash: 49d21...6ca
Gjest Skrevet 22. september 2015 #7 Skrevet 22. september 2015 Ambulansepersonell. Er det en blondine i tillegg så er jeg solgt 1
frk91 Skrevet 22. september 2015 #8 Skrevet 22. september 2015 Synes håndverkere er sexy, og politimenn. Det jeg liker ved politi er autoriteten de får når de har på seg uniformen, gliser godt når typen tar den på seg. Da er det strake vegen til sengs
Gjest UngMann1986 Skrevet 22. september 2015 #10 Skrevet 22. september 2015 Tar utfordringen, å prøve å komme på noe originalt: Hva med en kvinnelig bibliotekar? - Smart, belest, og vet hvilke deler av bibilioteket hvor det sjelden er folk...
guttemann Skrevet 22. september 2015 #11 Skrevet 22. september 2015 Tar utfordringen, å prøve å komme på noe originalt: Hva med en kvinnelig bibliotekar? - Smart, belest, og vet hvilke deler av bibilioteket hvor det sjelden er folk... Kvinnelig biliotekar er vel omtrent like oppbrukt som kvinnelig lærer som fantasi for unge menn.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #12 Skrevet 22. september 2015 Har ingen preferanser på hvilket yrke som er mest sexy, men vi som jobber i apotek er i hvert fall kjent for å være noe av det mest usexy som finnes 😁Anonymous poster hash: 438fb...db2 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #13 Skrevet 22. september 2015 Politiker. De har innflytelse og er kjente Anonymous poster hash: 118be...a81
Faith- Skrevet 22. september 2015 #14 Skrevet 22. september 2015 Kvinne 24 her. Jeg har alltid funnet intelligens veldig sexy. Om han i tillegg er usedvanlig flink til det han driver med og ser ok ut er jeg som oftest solgt. Jeg har blant annet fantasier om Edward Snowden og Magnus Carlsen (ikke sammen da... eller kanskje?.. hmm, nei.. eller?) hehe.
Cinder Skrevet 22. september 2015 #15 Skrevet 22. september 2015 Synes hender er sexy. Og menn som er flinke med hendene. Den gangen jeg ble mest overrasket av meg selv var da vi på ferie en gang fikk se et lam bli født. Og bonden som hjalp til med fødselen, fikk lirket ut dette lammet og tørket av det og hjalp det bort til moren sin, jo han ble plutselig sexy :-)
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #16 Skrevet 22. september 2015 Menn i uniform! Gjerne brann eller ambulanse Anonymous poster hash: e8ea7...2e8
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #17 Skrevet 23. september 2015 Har ingen preferanser på hvilket yrke som er mest sexy, men vi som jobber i apotek er i hvert fall kjent for å være noe av det mest usexy som finnes Anonymous poster hash: 438fb...db2 Yess !! Helt enig. Men her om dagen fikk jeg sjokk ! Ble expeditert av en (ei) apoteker som var BÅDE (!) pen sexy, sjarmerende...... ooog som hadde humor !! Har ikke kommet meg helt enda Anonymous poster hash: b19dd...809
Gjest UngMann1986 Skrevet 23. september 2015 #18 Skrevet 23. september 2015 Har ingen preferanser på hvilket yrke som er mest sexy, men vi som jobber i apotek er i hvert fall kjent for å være noe av det mest usexy som finnes 😁Anonymous poster hash: 438fb...db2 Helt uenig! Det slår meg ofte at det er mange apotekere og farmasøyter som er ganske søte. Og de har jo ofte hvitt tøy. Fine de
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #19 Skrevet 23. september 2015 Helt uenig! Det slår meg ofte at det er mange apotekere og farmasøyter som er ganske søte. Og de har jo ofte hvitt tøy. Fine de Joda, jeg får ofte komplimenter selv når jeg står bak apotekdisken i den hvite uniformen min Men likevel er nok den gjengse oppfatning av oss at vi er trauste og sidrumpa, uten humor og tiltrekningskraft En mannlig kunde sa faktisk til meg en gang at "du er egentlig ganske pen til å jobbe i apotek". Jeg ler ennå av den kommentaren, den er heeelt typisk for hvordan folk tenker om apotekansatte.Anonymous poster hash: 438fb...db2 2
Cya89 Skrevet 27. september 2015 #20 Skrevet 27. september 2015 jeg tenner på damer i militær eller politiuniform. syns det er mest sexy yrke, for menn og tror jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå