AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #1 Skrevet 22. september 2015 Noen yrker er vel klassikere i denne sammenhengen. Hvilket yrke mener du er mest sexy? skriv gjerne hvorfor Dame her, og her står faktisk korpsdirigenter som brenner for det de driver med på soleklar førsteplass sikkert miljøskadd etter over 20 år i korpsmiljøet, men sånn er det bare. Det er noe med ha en så stor interesse for musikk at man vil ha det som yrke jeg finner voldsomt tiltrekkende. At de ofte har greie på flere instrumenter er og en grunn. Menn som jobber med barn og unge liker også denne frøkna, og skolekorpsdirigenter får derfor en stor stjerne i margen fra meg Samboer jobber som snekker. Mange synes handy men er sexy. Veeel...ikke fullt så sexy når mannen kommer støvete og svett hjem og de utvaska arbeidsklærne må vaskes for n'te gang, hehe. Men ellers er det veldig fint å dele livet med en handy man altså Anonymous poster hash: e87c1...308 Anonymous poster hash: e87c1...308
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #2 Skrevet 22. september 2015 Logoped. En mann eller dame som blant annet trener på munn- og tungemotorikk. Det er sexy det. Anonymous poster hash: d805a...3ae
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #3 Skrevet 22. september 2015 Mattelærer Er noe ved det som jeg ikke kan sette fingeren på Anonymous poster hash: 49d21...6ca
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #4 Skrevet 22. september 2015 Finner ingen yrker sexy. Det er utøverne av yrket som evnt tiltrekker og de kan jobbe med hva som helst. Har spotta en fantastisk utgave av en mann som kjører søppel her feks, men har foreløpig tilgode å se noen attraktive politimenn i denna byen. Så konkluderer med at yrker ikke har noe med sexy/sexy å gjøre i det hele tatt. Anonymous poster hash: af35b...dcf 2