AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #1 Skrevet 22. september 2015 Hvorfor valgte dere å være utro?Anonymous poster hash: 23475...7e8
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #2 Skrevet 22. september 2015 starter jo med oppmerksomheten, man merker det er jo sånn man skal føle seg hjemme,men det gjør man jo ikke. så bare ruller ballen. blir nysgjerrig, spenning, ukjente er alltid deilig... Anonymous poster hash: ba898...2d7 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #3 Skrevet 22. september 2015 Enig i det du skriverAnonymous poster hash: 23475...7e8
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #4 Skrevet 23. september 2015 (endret) Det er det jævligste man kan gjøre mot et menneske. Anonymous poster hash: 85b6a...83b Endret 24. september 2015 av Bond 3
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #5 Skrevet 24. september 2015 Det er det jævligste man kan gjøre mot et menneske. Anonymous poster hash: 85b6a...83b Er det det jævligste man kan gjøre mot et menneske? Hva med å torturere et menneske, rive ut negler og tenner. Hva med å låse et menneske inn i en kjeller, holde det fanget og voldta det over flere år, sørge for at det overlever og så slippe det fri? Hva med å kutte av noen beina og armene, eller skyte noen i ryggraden så de blir lammet for livet. Eller skyve noen foran t-banen eller en buss. Dette er jo bare eksempler, men av alt man kan gjøre mot noen andre så er altså å være utro det aller jævligste? Anonymous poster hash: d0cc2...a0c 6
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #6 Skrevet 24. september 2015 Bekreftelse. Følelsen av å være attraktiv, mår den har manglet i det forholdet jeg har vært i. Har vært utro i to av tre seriøse forhold. Men begge gangene bare helt på slutten av hhv 3 og 7 år. Det er det som endelig får meg til å gå, eller å ha visst at jeg måtte lenge.Anonymous poster hash: 73504...701 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #7 Skrevet 24. september 2015 Null respekt for partner og ikke baller nok til å slå opp. Anonymous poster hash: cbbad...8c0
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #8 Skrevet 24. september 2015 Fordi andre damer ville ha meg. Hvorfor ikke?Anonymous poster hash: 9c594...b51
Commander Skrevet 24. september 2015 #9 Skrevet 24. september 2015 Er det det jævligste man kan gjøre mot et menneske? Hva med å torturere et menneske, rive ut negler og tenner. Hva med å låse et menneske inn i en kjeller, holde det fanget og voldta det over flere år, sørge for at det overlever og så slippe det fri? Hva med å kutte av noen beina og armene, eller skyte noen i ryggraden så de blir lammet for livet. Eller skyve noen foran t-banen eller en buss. Dette er jo bare eksempler, men av alt man kan gjøre mot noen andre så er altså å være utro det aller jævligste? Anonymous poster hash: d0cc2...a0c Ikke meg du svarer men innenfor det som er lovlig er det ihvertfall ganske dårlig gjort vil jeg si. Men selvsagt er massakrering av en landsby litt værre, enig i det Siden vi er i det saklige hjørnet. 2
peppermyntete Skrevet 24. september 2015 #10 Skrevet 24. september 2015 Er det det jævligste man kan gjøre mot et menneske? Hva med å torturere et menneske, rive ut negler og tenner. Hva med å låse et menneske inn i en kjeller, holde det fanget og voldta det over flere år, sørge for at det overlever og så slippe det fri? Hva med å kutte av noen beina og armene, eller skyte noen i ryggraden så de blir lammet for livet. Eller skyve noen foran t-banen eller en buss. Dette er jo bare eksempler, men av alt man kan gjøre mot noen andre så er altså å være utro det aller jævligste?Anonymous poster hash: d0cc2...a0c Det du nevner her er jo helt ekstremt, og noe et fåtall gjør i forhold til den enorme mengden mennesker som er utro.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #11 Skrevet 24. september 2015 Det er ikke det jævligste man kan gjøre mot et menneske. Men et menneske som knytter hele sin selvfølelse opp mot et annet faller jo ganske så godt i bakken ved utroskap. Utroskap er ikke enkelt. Jeg har vert på begge sidene, og vet at der ikke er svart - hvitt. Man må ikke miste perspektivet. Som oftest er det bare sex, og sex er ikke alt. Anonymous poster hash: 3443e...779 2
Gjest Bond Skrevet 24. september 2015 #12 Skrevet 24. september 2015 Tråden ryddet for personangrep Bond, forumansvarlig
Charmander Skrevet 24. september 2015 #13 Skrevet 24. september 2015 Bekreftelse. Følelsen av å være attraktiv, mår den har manglet i det forholdet jeg har vært i. Har vært utro i to av tre seriøse forhold. Men begge gangene bare helt på slutten av hhv 3 og 7 år. Det er det som endelig får meg til å gå, eller å ha visst at jeg måtte lenge.Anonymous poster hash: 73504...701 Sånn er det med så mange at jeg nesten har sluttet å telle det som utroskap.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #14 Skrevet 24. september 2015 Sånn er det med så mange at jeg nesten har sluttet å telle det som utroskap. Jeg er enig. Begge gangene har det ikke vært noen tvil for verken meg eller den andre om at vi er ferdige med hverandre. Utroskapen har bare væt spikeren i kista. For øvrig fikk begge vite om utroskapen, og jeg er venn med begge ekser enda. Så de så det kanskje som en lettelse de og.Anonymous poster hash: 73504...701
frk91 Skrevet 24. september 2015 #15 Skrevet 24. september 2015 Jeg var utro fordi jeg ikke lengre hadde følelser for kjæresten min. Jeg brukte utroskapen som en unnskyldning for å gjøre det slutt med han, noe jeg heldigvis gjorde dagen etterpå.
Uredd Skrevet 24. september 2015 #16 Skrevet 24. september 2015 Det er ikke det jævligste man kan gjøre mot et menneske. Men et menneske som knytter hele sin selvfølelse opp mot et annet faller jo ganske så godt i bakken ved utroskap. Utroskap er ikke enkelt. Jeg har vert på begge sidene, og vet at der ikke er svart - hvitt. Man må ikke miste perspektivet. Som oftest er det bare sex, og sex er ikke alt. Anonymous poster hash: 3443e...779 Gjør man ikke dette av å bli dumpa også? Dette helt uten å bli beskyldt for å gjøre "det jævligste det er mulig å gjøre"... 1
Gjest Raindrops Skrevet 24. september 2015 #17 Skrevet 24. september 2015 Brukte det som bekreftelse for å komme meg ut av et forhold der den andre parten hadde redusert meg til ingenting. Var med får felles bestevenn. Han fikk aldri vite det såvidt jeg vet.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #18 Skrevet 25. september 2015 Gjør man ikke dette av å bli dumpa også? Dette helt uten å bli beskyldt for å gjøre "det jævligste det er mulig å gjøre"... Jovisst. Men forskjellen er hvirdan man ser på det etterpå. Han som dumpa meg ved å ta den vonde praten står jo i litt høyere på respektskalaen enn han som fada ut med å begynne å knulle en annen. Men til syvende og sist må man selv bestemme seg hvor mye man skal la slike ting gå innpå seg og hvor lenge man gidder å være såret. Anonymous poster hash: 3443e...779
Cinder Skrevet 25. september 2015 #19 Skrevet 25. september 2015 (endret) . Endret 25. september 2015 av Cinder
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #20 Skrevet 26. september 2015 Det er ikke det jævligste man kan gjøre mot et menneske. Men et menneske som knytter hele sin selvfølelse opp mot et annet faller jo ganske så godt i bakken ved utroskap. Utroskap er ikke enkelt. Jeg har vert på begge sidene, og vet at der ikke er svart - hvitt. Man må ikke miste perspektivet. Som oftest er det bare sex, og sex er ikke alt.Anonymous poster hash: 3443e...779 Men det kan være nok til samlivsbrudd, som er hva man egentlig frykter i forbindelse med utroskap. Det er også et bevis på at relasjonen er en illusjon, basert på en løgn. For det handler ikke om sex med andre (swingerser sverger jo til at det bedrer forholdet), men om sannheten om relasjonen man har tilh verandre. I stedenfor å være basert på ærlighet, respekt, god kommunikasjon og begjær, ender det opp i bitterhet og tårer og man kan oppleve stygge ting med den man trodde man elsket. Anonymous poster hash: c5f8d...a91 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå