AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #1 Skrevet 22. september 2015 To gode venner som begge var aktive elg-jegere var på god vei innover fjellet da den ene jegeren sier: - Du, jeg er jo en veldig kraftig fyr på godt over hundre kilo. Hva gjør vi dersom jeg får ett hjerte-infarkt eller brekker av ett bein. Hvordan skal du få meg tilbake til bygda igjen da? - Ingen problemer. I fjor høst, så skjøt jeg en diger elg-okse på litt over 400 kilo, og den fikk jeg med tilbake igjen til bygda uten noen særlige problemer. Sier kameraten. - Ja vel. Sier den første jegeren, tydelig imponert over kompisen sin. - Men hvordan i all verden klarte du egentlig det? - Jo, jeg gikk bare syv-åtte turer frem og tilbake....... Anonymous poster hash: 24605...bbd
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #4 Skrevet 24. september 2015 To ungkarer sitter på en pub, og pratet sammen. - Jeg kjøpte meg en stor og flott kokebok en gang, men oppskriftene var for pokker helt umulige å følge. Så denne boken var egentlig ikke noe annet enn bortkastede penger. Sier den ene kameraten... - Alt for mange vanskelige og kompliserte oppskrifter? spurte den andre. - Ja, for hver eneste oppskrift begynte med: finn en ren kasserolle.... Anonymous poster hash: 24605...bbd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå