Gå til innhold

Naken er ikke nok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det burde det jo være.

Og ingenting er bedre enn en naken kvinnekropp. Men jeg synes den er enda mer sexy med strømper. Eller til og med strømpebukse. En deilig rumpe i nylon:)

Har jeg blitt så blasert at jeg ikke en gang kan ta til takke med en naken kropp?

Joda.

Men det er litt ekstra krydder med nylonstrømper.

De få gangene jeg har latt meg selv ha sex de siste årene, har hun hatt strømper. Og kjenne hvordan hun beføler brystmusklene mine med føttene sine, er ekstremt sexy.

Glatt nylon mot brystkassen.

Den reiser seg som en soldat umiddelbart.

Noen ganger har jeg bitt hull i en strømpebukse og skjøvet trusen til side.

Ikke for å være full av meg selv, men jeg tror det har tent begge parter maks de gangene det har skjedd.

Helt naken er fint. Og vakkert.

Litt mer er sexy.

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok

Anonymous poster hash: 1c693...197
  • Liker 12
Skrevet

Det burde det jo være.

Og ingenting er bedre enn en naken kvinnekropp. Men jeg synes den er enda mer sexy med strømper. Eller til og med strømpebukse. En deilig rumpe i nylon:)

Har jeg blitt så blasert at jeg ikke en gang kan ta til takke med en naken kropp?

Joda.

De få gangene jeg har latt meg selv ha sex de siste årene, har hun hatt strømper. Og kjenne hvordan hun beføler brystmusklene mine med føttene sine, er ekstremt sexy.

Ikke for å være full av meg selv, men jeg tror det har tent begge parter maks de gangene det har skjedd.

Litt mer er sexy.

Hvordan klarer du å bite hull i en strømpebukse egentlig?

Skrevet

Okai. Takk for info? Post det heller på facebooken din.

Anonymous poster hash: 54a2c...937
  • Liker 11
Skrevet

Hvordan klarer du å bite hull i en strømpebukse egentlig?

Det er egentlig ganske lett. Men man må ha tenner.

• Liker 3
Skrevet

Okai. Takk for info? Post det heller på facebooken din.

Anonymous poster hash: 54a2c...937

Hva er problemet?

Er det feil forum? 

Skrevet

Det er egentlig ganske lett. Men man må ha tenner.

Hmmm.... :rodmer: har mange fine strømpebukser og stay-ups.

• Liker 1
Skrevet

Hmmm.... :rodmer: har mange fine strømpebukser og stay-ups.

Skal vi gifte oss? Jeg foreslår Maldivene som reisemål. Den hvite sanden og de små harmløse babyhaiene gir et ekstra kick:) 

Skrevet

Har trådstarter forsøkt å finne strømpebukser i sin egen størrelse og hatt dem på seg? Kanskje han får det morsommere alene også?

Anonymous poster hash: 7c33e...775
  • Liker 4
Skrevet

Skal vi gifte oss? Jeg foreslår Maldivene som reisemål. Den hvite sanden og de små harmløse babyhaiene gir et ekstra kick:) 

:hjerter:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Har trådstarter forsøkt å finne strømpebukser i sin egen størrelse og hatt dem på seg? Kanskje han får det morsommere alene også?

Anonymous poster hash: 7c33e...775

Hvorfor sier du det?

Endret av Bond
  • Liker 1
Skrevet

Jeg synes en jenterumpe er mer sexy med g-string/hipster enn naken.

Har også hørt mange jenter mener menn også er mest sexy å se på med boxer på, enn splitter naken. I alle fall forfra...

Anonymous poster hash: 638e9...8b8
Skrevet

Menn i strømpebukser er sexy, spesielt om de går uten truse under så man kan skimte konturene :)

Skrevet

Herregud...

• Liker 1
Skrevet

Tråden ryddet for persondebatt, samt innlegg som bryter med retningslinjene på Seksualitetsforumet

Bond, forumansvarlig

Skrevet

At stayups er sexy, skjønner jeg godt. Men strømpebukse? Det høres bare avtennende ut.

• Liker 1
Skrevet

Både stayups og strømpebukser er så hverdagslig for meg at jeg faktisk ikke tenker på det som spesielt sexy.Mange (menn) tror sikkert at stayups ikke har noe praktisk funksjon,men jeg (og sikkert mange andre kvinner) vil si det ofte er mer behagelig å gå i enn vanlige strømpebukser.

• Liker 1
Skrevet

Det burde det jo være.

Joda.

Litt mer er sexy.

Helt enig!!

Og enda bedre når man har det på selv i tillegg...;)

• Liker 1
Skrevet

Menn i strømpebukser er sexy, spesielt om de går uten truse under så man kan skimte konturene :)

Haha! Dette er det beste jeg har lest idag :D (ikke vondt ment altså :) )

Anonymous poster hash: 68691...d6f

Skrevet

At stayups er sexy, skjønner jeg godt. Men strømpebukse? Det høres bare avtennende ut.

Kunne ikke ha sagt det bedre selv !  Men dagens jenter (jentunger) har så mye rart for seg .....

Nei på det området er jeg glad jeg er så gammel som jeg er !

Det glade 80-tall ( og førrst 90`s) med div, sexy undertøy ...... Raawr.. Rgghh....

En 100% naken kvinne er en skuffelse sier nå jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...