Lanista1984 Skrevet 22. september 2015 #1 Skrevet 22. september 2015 Det burde det jo være. Og ingenting er bedre enn en naken kvinnekropp. Men jeg synes den er enda mer sexy med strømper. Eller til og med strømpebukse. En deilig rumpe i nylon:) Har jeg blitt så blasert at jeg ikke en gang kan ta til takke med en naken kropp? Joda. Men det er litt ekstra krydder med nylonstrømper. De få gangene jeg har latt meg selv ha sex de siste årene, har hun hatt strømper. Og kjenne hvordan hun beføler brystmusklene mine med føttene sine, er ekstremt sexy. Glatt nylon mot brystkassen. Den reiser seg som en soldat umiddelbart. Noen ganger har jeg bitt hull i en strømpebukse og skjøvet trusen til side. Ikke for å være full av meg selv, men jeg tror det har tent begge parter maks de gangene det har skjedd. Helt naken er fint. Og vakkert. Litt mer er sexy. 4
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #2 Skrevet 22. september 2015 Ok Anonymous poster hash: 1c693...197 12
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #3 Skrevet 22. september 2015 Det burde det jo være. Og ingenting er bedre enn en naken kvinnekropp. Men jeg synes den er enda mer sexy med strømper. Eller til og med strømpebukse. En deilig rumpe i nylon:) Har jeg blitt så blasert at jeg ikke en gang kan ta til takke med en naken kropp? Joda. Men det er litt ekstra krydder med nylonstrømper. De få gangene jeg har latt meg selv ha sex de siste årene, har hun hatt strømper. Og kjenne hvordan hun beføler brystmusklene mine med føttene sine, er ekstremt sexy. Glatt nylon mot brystkassen. Den reiser seg som en soldat umiddelbart. Noen ganger har jeg bitt hull i en strømpebukse og skjøvet trusen til side. Ikke for å være full av meg selv, men jeg tror det har tent begge parter maks de gangene det har skjedd. Helt naken er fint. Og vakkert. Litt mer er sexy. Hvordan klarer du å bite hull i en strømpebukse egentlig? Anonymous poster hash: 1c693...197
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #4 Skrevet 22. september 2015 Okai. Takk for info? Post det heller på facebooken din. Anonymous poster hash: 54a2c...937 11
Lanista1984 Skrevet 22. september 2015 Forfatter #5 Skrevet 22. september 2015 Hvordan klarer du å bite hull i en strømpebukse egentlig? Anonymous poster hash: 1c693...197 Det er egentlig ganske lett. Men man må ha tenner. 3
Lanista1984 Skrevet 22. september 2015 Forfatter #6 Skrevet 22. september 2015 Okai. Takk for info? Post det heller på facebooken din. Anonymous poster hash: 54a2c...937 Hva er problemet? Er det feil forum?
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #7 Skrevet 22. september 2015 Det er egentlig ganske lett. Men man må ha tenner. Hmmm.... har mange fine strømpebukser og stay-ups. Anonymous poster hash: 1c693...197 1
Lanista1984 Skrevet 22. september 2015 Forfatter #8 Skrevet 22. september 2015 Hmmm.... har mange fine strømpebukser og stay-ups. Anonymous poster hash: 1c693...197 Skal vi gifte oss? Jeg foreslår Maldivene som reisemål. Den hvite sanden og de små harmløse babyhaiene gir et ekstra kick:)
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #9 Skrevet 22. september 2015 Har trådstarter forsøkt å finne strømpebukser i sin egen størrelse og hatt dem på seg? Kanskje han får det morsommere alene også? Anonymous poster hash: 7c33e...775 4
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #10 Skrevet 22. september 2015 Skal vi gifte oss? Jeg foreslår Maldivene som reisemål. Den hvite sanden og de små harmløse babyhaiene gir et ekstra kick:) Anonymous poster hash: 1c693...197 1
Lanista1984 Skrevet 22. september 2015 Forfatter #11 Skrevet 22. september 2015 (endret) Har trådstarter forsøkt å finne strømpebukser i sin egen størrelse og hatt dem på seg? Kanskje han får det morsommere alene også? Anonymous poster hash: 7c33e...775 Hvorfor sier du det? Endret 22. september 2015 av Bond 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #12 Skrevet 22. september 2015 Jeg synes en jenterumpe er mer sexy med g-string/hipster enn naken. Har også hørt mange jenter mener menn også er mest sexy å se på med boxer på, enn splitter naken. I alle fall forfra... Anonymous poster hash: 638e9...8b8
Gjest Godjente Skrevet 22. september 2015 #13 Skrevet 22. september 2015 Menn i strømpebukser er sexy, spesielt om de går uten truse under så man kan skimte konturene
Gjest Bond Skrevet 22. september 2015 #15 Skrevet 22. september 2015 Tråden ryddet for persondebatt, samt innlegg som bryter med retningslinjene på Seksualitetsforumet Bond, forumansvarlig
Hulderen Skrevet 22. september 2015 #16 Skrevet 22. september 2015 At stayups er sexy, skjønner jeg godt. Men strømpebukse? Det høres bare avtennende ut. 1
Sandie Skrevet 23. september 2015 #17 Skrevet 23. september 2015 Både stayups og strømpebukser er så hverdagslig for meg at jeg faktisk ikke tenker på det som spesielt sexy.Mange (menn) tror sikkert at stayups ikke har noe praktisk funksjon,men jeg (og sikkert mange andre kvinner) vil si det ofte er mer behagelig å gå i enn vanlige strømpebukser. 1
PHM Skrevet 23. september 2015 #18 Skrevet 23. september 2015 Det burde det jo være. Og ingenting er bedre enn en naken kvinnekropp. Men jeg synes den er enda mer sexy med strømper. Eller til og med strømpebukse. En deilig rumpe i nylon:) Har jeg blitt så blasert at jeg ikke en gang kan ta til takke med en naken kropp? Joda. Men det er litt ekstra krydder med nylonstrømper. De få gangene jeg har latt meg selv ha sex de siste årene, har hun hatt strømper. Og kjenne hvordan hun beføler brystmusklene mine med føttene sine, er ekstremt sexy. Glatt nylon mot brystkassen. Den reiser seg som en soldat umiddelbart. Noen ganger har jeg bitt hull i en strømpebukse og skjøvet trusen til side. Ikke for å være full av meg selv, men jeg tror det har tent begge parter maks de gangene det har skjedd. Helt naken er fint. Og vakkert. Litt mer er sexy. Helt enig!! Og enda bedre når man har det på selv i tillegg... 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #19 Skrevet 23. september 2015 Menn i strømpebukser er sexy, spesielt om de går uten truse under så man kan skimte konturene Haha! Dette er det beste jeg har lest idag :D (ikke vondt ment altså )Anonymous poster hash: 68691...d6f
bullehurk Skrevet 24. september 2015 #20 Skrevet 24. september 2015 At stayups er sexy, skjønner jeg godt. Men strømpebukse? Det høres bare avtennende ut. Kunne ikke ha sagt det bedre selv ! Men dagens jenter (jentunger) har så mye rart for seg ..... Nei på det området er jeg glad jeg er så gammel som jeg er ! Det glade 80-tall ( og førrst 90`s) med div, sexy undertøy ...... Raawr.. Rgghh.... En 100% naken kvinne er en skuffelse sier nå jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå