Cuntzilla Skrevet 24. september 2015 #21 Skrevet 24. september 2015 Jeg nedprioriterer menn/dating bare det er en normalt stressende periode på jobben, eller jeg føler meg litt pjusk og sliten. Dating for meg er litt "overskuddsaktivitet", jeg må være uthvilt og glad og ha litt energi for at jeg skal ha lyst til det. Har han fått sparken og er syk, så har han nok av andre ting om han ikke skal dra seg på date i tillegg. Noen vil tenke at det jo kunne vært et fint avbrekk (og mulig det hadde vært det, om han først hadde truffet deg), imens for andre er dating et ekstra stressmoment og det siste de orker å tenke på når det skjer mye annet i livet. Da lener man seg på de aller nærmeste, og du skulle kanskje ønske du var der, men 6 treff er ikke veldig mye. Det kan godt være han rett og slett bare ikke er interessert også, men jeg vil bare veie inn at jeg ikke hadde hatt dating langt fremme i pannelappen om jeg mistet jobben.
Cecilie82 Skrevet 24. september 2015 Forfatter #22 Skrevet 24. september 2015 (endret) Utifra det jeg leser så får han ta kontakt selv om han ønsker å komme i dag. Ellers gir jeg det dager og ser om han tar kontakt før jeg går videre. Ville ikke være til bry om han har nok med jobb og er syk Endret 24. september 2015 av Cecilie82
Cecilie82 Skrevet 26. september 2015 Forfatter #23 Skrevet 26. september 2015 Oki. Hadde besøk av han jeg dater. Han ble litt overasket over at jeg spurte og følte d slik. Satt med henne i kryss meste parten av kvelden som ikke er possetivt tegn. Sa at det med jobben tok på noe jeg respekterer. Får mulig en jobb et annet sted i landet visste ikke om det medfører pendling eller hva. Ville ikke bli seriøs med noen før han visste noe. Men dette kunne han sagt før jeg spurte. Fikk noen klemmer jaja..Men ærlighet varer lengst:) laget profil på Denne tinder. Sveipet i gjennom fant han jeg dater. Hadde vært inne for 7 t siden. Tok så skjult profil. Mens på Sukker hvor jeg traff han var d 2 mnd siden Trenger ikke å ha noe å si, Men men Han har et av mine parkeringskort. Men det får han bare levere tilbake i så tilfelle. Lurer på hva jeg skal gjøre? Han får sende melding. Lage profil på en annen dateside? Eller bare avvente og se?
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #24 Skrevet 26. september 2015 Glem han. Du pusha han når han var på en kjip plass i sitt liv. Han vil ikke mer og du mista han. Anonymous poster hash: 02da6...ab0
Cecilie82 Skrevet 26. september 2015 Forfatter #25 Skrevet 26. september 2015 Har vel det. Men alle snakket om å ikke gå rundt grøten. I en del tråder og bare spør rett ut.. Ja takk for svar uansett 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #26 Skrevet 26. september 2015 Ja det er jo klart det er viktig å snakke med hverandre. Finne ut av ting sammen. Men om man ikke er helt der at man snakker om de dype ting, så kan en slik samtale sende hele greia rett til helvete. Menn er ikke så flinke til å snakke, og føler de seg presset til dette, så friker de ut. Enten må de gjøre dette frivillig, eller så må det lirkes igang. Om man da ikke har et veldig trygt og bra forhold med hverandre. Anonymous poster hash: 02da6...ab0
sol87 Skrevet 26. september 2015 #27 Skrevet 26. september 2015 Har vel det. Men alle snakket om å ikke gå rundt grøten. I en del tråder og bare spør rett ut.. Ja takk for svar uansett Så bra at dere fant ut av det FØR du ble såra.
Cecilie82 Skrevet 26. september 2015 Forfatter #28 Skrevet 26. september 2015 Sant d. Han ville beholde det ene parkeringskortet mitt, det var litt spesielt hvis han ikke villecforsette Men d er jo ikke noe stress og få tilbake da
Livan Skrevet 26. september 2015 #29 Skrevet 26. september 2015 Sant d. Han ville beholde det ene parkeringskortet mitt, det var litt spesielt hvis han ikke villecforsette Men d er jo ikke noe stress og få tilbake da Hvis du vil ha ham på kroken: Ikke vis mer interesse. Hvis du gir blaffen: Ikke vis mer interesse.
Cecilie82 Skrevet 29. september 2015 Forfatter #30 Skrevet 29. september 2015 Gir han en uke på å svare til over neste helg.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #31 Skrevet 29. september 2015 Hadde egentlig bestemt meg for å vente til i morgen og høre om jeg fikk respons, eller spør hvordan d gikk og foreslå klokkeslett siden han skal komme på middag.Så spørre han om denne responsen på meld etc.. føler det er noe som skurrer uten at trenger åvære det. Men så klarte jeg for en liten stund siden å sende "Har ikke hørt fra deg, går alt bra?"siden han ikke har svart på "ja torsdag passer med besøk." Som jeg sente i går kveld. Det var sikkert ikke det lureste? Hm.. Får jeg svar og hva vil han svare... :o "Ja, torsdag passer med besøk" krever jo ikke noe svar. Noen misliker å sende sms, spesielt om de har annet å tenke på/stresse med. Virker ikke som at du helt bryr deg om hvordan han har det, så lenge han sender deg betryggende smser på at han er interessert i deg..? Ikke mas om klokkeslett osv. Vis at du er der for han hvis han vil, men at det er litt på hans premisser nå, oppi denne situasjonen. Greit å snakke med han på telefon kanskje, i stedet for sms. Anonymous poster hash: 561d5...b0c
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #32 Skrevet 29. september 2015 Nå leste jeg mer. Du laget profil på tinder, og så blir du skuffet når du ser han var innlogget der for 7 timer siden? Hvorfor..? Du er der jo selv. Trenger ikke være interessert i noe seriøst for å være der. Hadde han virkelig likt deg, hadde ikke evt. pendling stoppet han. Beleilig unnskyldning vil jeg tro. Anonymous poster hash: 561d5...b0c
Cecilie82 Skrevet 29. september 2015 Forfatter #33 Skrevet 29. september 2015 Vel jeg ble ikke skuffet for at han var på tinder for det trenger ikke å ha noe å si. Jeg Men skjønner ikke om han vil at det skal gå ut i ingenting ved å ikke ta kontakt og slik ser det ut til. Ellers hadde jeg nok hørt fra han. Nå har det gått 4 dager uten å ha hørt noe. Bare det at han ville beholde 1 av mine 2 parkeringskort.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #34 Skrevet 29. september 2015 Jeg dater en fyr. Har nå truffet han 6 ganger. Han pleier å komme til meg siden hanhar bil. Men har vært hos han en helg også. Har gått turer vært på cafe, jeg betalte riktig nok for cafen i helgen uten at det trenger å ha noe å si. Da han gikk på søndagen hadde vi en muntlig avtale om å treffes på onsd/torsdag. Hørte ikke noe i går så sendte melding i halv åtte tiden på kvelden om vi skulle finne på noe onsdag. Har ikke hørt noe synes det er rart. Kan ha mistet telefonen, men har liten tro på det. Hva om jeg ringer eller sender melding i morgen "Hei ble litt bekymret siden du ikke svarte, går alt bra? Blir det helt feil? Han har satt en standard for kommunikasjons hyppighet som han ikke klarer å følge opp over tid, så da blir det slik. Da dukker det opp slike tråder ..var vel senest igår jeg nevnte det i en annen tråd hvorfor slike tråder dukker opp daglig. Anonymous poster hash: e0f3a...700
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå