Cecilie82 Skrevet 22. september 2015 #1 Skrevet 22. september 2015 Jeg dater en fyr. Har nå truffet han 6 ganger. Han pleier å komme til meg siden hanhar bil. Men har vært hos han en helg også. Har gått turer vært på cafe, jeg betalte riktig nok for cafen i helgen uten at det trenger å ha noe å si. Da han gikk på søndagen hadde vi en muntlig avtale om å treffes på onsd/torsdag. Hørte ikke noe i går så sendte melding i halv åtte tiden på kvelden om vi skulle finne på noe onsdag. Har ikke hørt noe synes det er rart. Kan ha mistet telefonen, men har liten tro på det. Hva om jeg ringer eller sender melding i morgen "Hei ble litt bekymret siden du ikke svarte, går alt bra? Blir det helt feil?
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #2 Skrevet 22. september 2015 Står i en veldig lik situasjon, bare at jeg har sendt snap som han ikke har åpnet og en facebookmelding som han nå har lest, men ikke svart på. Så vanskelig. Masse lykke til, jeg følger tråden! Anonymous poster hash: 12399...0d5
Cecilie82 Skrevet 22. september 2015 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2015 Jeg har ikke lyst å mase. Ingen synes det er tilltrekende. Men hadde vært greit med et svar. Kjener jeg er i tvil hva jeg bør gjøre. Lykke til du også
ludopluto Skrevet 22. september 2015 #4 Skrevet 22. september 2015 Det er en kjip situasjon å være i,men etter å ha opplevd det og gjort noen dumme valg.Vil jeg råde deg til å ikke ta mer kontakt. Er han interessert i deg så tar han kontakt. Det høres så kjipt ut,men det er så enkelt... 8
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #5 Skrevet 22. september 2015 Det er en kjip situasjon å være i,men etter å ha opplevd det og gjort noen dumme valg.Vil jeg råde deg til å ikke ta mer kontakt. Er han interessert i deg så tar han kontakt. Det høres så kjipt ut,men det er så enkelt... Ja, det er faktisk det. Har erfart det samme, da fra damer. Sjelden et godt tegn når det blir stille, da er det bare å regne med at det er over. Å mase om svar er i hvert fall nytteløst og gjør i hvert fall ikke saken bedre.Anonymous poster hash: aa7eb...005
Cecilie82 Skrevet 22. september 2015 Forfatter #6 Skrevet 22. september 2015 Fikk svar tilslutt, var blitt syk i går, Hm... Men om vi kunne finne på noe på torsdag. Vel vel..
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #7 Skrevet 22. september 2015 Jeg er faktisk i akkurat samme situasjon nå. Har møtt en fyr sånn 7 ganger ca, skulle finne på noe i går men hørte ikke noe før på natta hvor han sa han var sliten. Har heller ikke hørt noe fra han i dag, sendt en random snap og han har ikke åpnet den. Er dette et hint om at han er lei? Jeg maser ihvertfall ikke mer. Anonymous poster hash: 9fb1f...085
Luksusfella Skrevet 22. september 2015 #8 Skrevet 22. september 2015 Med mindre man ligger i koma eller er dau så greier man å svare med en kort melding. Når man likevel ikke gjør det så betyr det at man velger å la være. Så er det bare å vurdere om det frister til videre bekjentskap med slike personlighetstrekk 5
Cecilie82 Skrevet 22. september 2015 Forfatter #9 Skrevet 22. september 2015 Jeg trives veldig godt i hans selskap men kunne svart ja. Enig i det, Hm.., hva med å spøre litt direkte på torsdag? Tenkte å spør om han ville blimed på en konsert jeg skal på søndag. Der er et par av mine venner. Får vel en pekepinn på hvor landet ligger utifra det svaret jeg får?
Frankofil Skrevet 22. september 2015 #10 Skrevet 22. september 2015 Jeg trives veldig godt i hans selskap men kunne svart ja. Enig i det, Hm.., hva med å spøre litt direkte på torsdag? Tenkte å spør om han ville blimed på en konsert jeg skal på søndag. Der er et par av mine venner. Får vel en pekepinn på hvor landet ligger utifra det svaret jeg får? Spør direkte! Er ikke noe vits i å gå rundt grøten. Enten så er han interessert, eller så er han ikke det. En annen ting vi kvinner kanskje er for gode på; overanalysering av meldinger/snaps. Det er ikke alltid man har tid til å svare, noen ganger glemmer man det. Vi må ikke være så avhengig av å få svar så raskt. Vær tålmodig 2
Cecilie82 Skrevet 23. september 2015 Forfatter #11 Skrevet 23. september 2015 Det er sant. Tror mange kjenner seg i gjenn med at vi kvinner analyserer meld litt for mye. Men over et døgn på å få svar, hm.. Var han nå syk.. Kan være og at han ikke orket å svare, men vet jo om de som svarer skjeldent for de egentlig ikke vil og. Får spør på en ok måte hva han tenker. Best d ser d ut som. 😃
Cecilie82 Skrevet 23. september 2015 Forfatter #12 Skrevet 23. september 2015 (endret) Hadde egentlig bestemt meg for å vente til i morgen og høre om jeg fikk respons, eller spør hvordan d gikk og foreslå klokkeslett siden han skal komme på middag.Så spørre han om denne responsen på meld etc.. føler det er noe som skurrer uten at trenger åvære det. Men så klarte jeg for en liten stund siden å sende "Har ikke hørt fra deg, går alt bra?"siden han ikke har svart på "ja torsdag passer med besøk." Som jeg sente i går kveld. Det var sikkert ikke det lureste? Hm.. Får jeg svar og hva vil han svare... Endret 23. september 2015 av Cecilie82
Cecilie82 Skrevet 23. september 2015 Forfatter #13 Skrevet 23. september 2015 (endret) Fikk svar var ukke helt i form og i litt dårlig hummør. ( har mistet jobben oljen) hvordan min dag hadde vært?brukte litt tid på å svare tilbake for hva svarer en på det. Ikke noe klem ingenting i meldingen. Så svarte jeg kjedelig å være syk. Ikke altid sola skinner. Skulle stilt opp. Litt om min dag. Du får få god pleie her. Kunne sløyft den ja Men nå får jeg nok ikke svar siden det ikke er spørsmål. Synes han kunne svart tilbake på det. Hadde vært koselig. jeg synes forsatt d skurrer. Så slakk eller ei, Jeg skal spør i morgen d med meldinger etc. Men jeg har forsatt ikke kommet med klokkeslett Endret 23. september 2015 av Cecilie82
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #15 Skrevet 23. september 2015 Hehe Anonymous poster hash: 99d01...9fc
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #16 Skrevet 23. september 2015 Fikk svar var ukke helt i form og i litt dårlig hummør. ( har mistet jobben oljen) hvordan min dag hadde vært?brukte litt tid på å svare tilbake for hva svarer en på det. Ikke noe klem ingenting i meldingen. Så svarte jeg kjedelig å være syk. Ikke altid sola skinner. Skulle stilt opp. Litt om min dag. Du får få god pleie her. Kunne sløyft den ja Men nå får jeg nok ikke svar siden det ikke er spørsmål. Synes han kunne svart tilbake på det. Hadde vært koselig. jeg synes forsatt d skurrer. Så slakk eller ei, Jeg skal spør i morgen d med meldinger etc. Men jeg har forsatt ikke kommet med klokkeslett Hallo...hvis han har mistet jobben, har han jo mye annet å tenke på. Kanksje han er deprimert? Sånn ellers, hvis en mann er sånn, er han ikke interessert nok tenker jeg. Men som sagt å miste jobben, da prioriterer han ikke deg nå, da han har nok å tenke på. Har dere vært intime? Anonymous poster hash: 81d93...3c2 1
Cecilie82 Skrevet 23. september 2015 Forfatter #17 Skrevet 23. september 2015 mulig han er deprimert... Vi har datet 6 ganger. Har vært intime. Men startet med å treffes på cafe. For så reiste vi på hver vår ferie så så han først i gjen etter 2 uker. Har vel sett han en gang per uke. Har vårt liv utenom og er bare i startfasen. Har bla gått tur tatt steget med å overnattet som han nå sa var et stort steg. Men så avtok heile meld greia. Er vel greit om jeg spør enkelt og greit.?
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #18 Skrevet 23. september 2015 mulig han er deprimert... Vi har datet 6 ganger. Har vært intime. Men startet med å treffes på cafe. For så reiste vi på hver vår ferie så så han først i gjen etter 2 uker. Har vel sett han en gang per uke. Har vårt liv utenom og er bare i startfasen. Har bla gått tur tatt steget med å overnattet som han nå sa var et stort steg. Men så avtok heile meld greia. Er vel greit om jeg spør enkelt og greit.? Hmm, hvis interessen dalte etter sex, hadde jeg holdt lav profil... Anonymous poster hash: 81d93...3c2 2
heidifrøkna Skrevet 23. september 2015 #19 Skrevet 23. september 2015 Men han har da mistet jobben for svarte svingende! Du sier dere fremdeles er i startfasen, og han har faktisk svart deg på sms. Han er litt kald, men han har nok veldig mye annet å tenke på enn å tekste meg deg. Ta deg sammen! 2
Cecilie82 Skrevet 24. september 2015 Forfatter #20 Skrevet 24. september 2015 Sant d dere skriver! Men lure på om jeg skal sende et klokke slett han kan komme? Tenker vi har jo en avtale så han kan spør når d passer.. Får ta d som d kommer... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå