Gå til innhold

Kan man klage til dps?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvem ringer man til da i så fall? Har hatt to psykologer, kvinner (uten at det kanskje har noe å si), men begge to har vært mye syke. Nå er hun nåværende syk. Aner ikke om pykologer har dårligere immunforsvar enn oss "dødelige", men 1/3 ganger får jeg ikke timen min og det er veldig dumt.

Så timene har ikke noe mål annet enn at jeg "skal bli frisk", det er ingen plan, når jeg kommer til henne er det bare babling om hvordan ting har vært i det siste. Og når jeg 1/3 ganger får telefonisk beskjed om at psykologen må avbestille timen pga sykdom (går gjerne 2 uker til hun ringer meg og avtaler ny time), så blir det et så stort avbrudd at vi må begynne på nytt neste gang. Det føles så meningsløst...

Hvem klager jeg til? Sekretærene?

Anonymous poster hash: 1fc8e...05a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jo bare å si du at ønsker å bytte psykolog.

Anonymous poster hash: f1252...b77
Skrevet

Er jo bare å si du at ønsker å bytte psykolog.

Anonymous poster hash: f1252...b77

Så lette er det ikke på dpsene. Har slev vært i situasjon hvor jeg har ønsket å bytte,men det er dessverre ingen rettighet vi har.

Anonymous poster hash: 15d54...31b

Skrevet

Hvem ringer man til da i så fall? Har hatt to psykologer, kvinner (uten at det kanskje har noe å si), men begge to har vært mye syke. Nå er hun nåværende syk. Aner ikke om pykologer har dårligere immunforsvar enn oss "dødelige", men 1/3 ganger får jeg ikke timen min og det er veldig dumt.

Så timene har ikke noe mål annet enn at jeg "skal bli frisk", det er ingen plan, når jeg kommer til henne er det bare babling om hvordan ting har vært i det siste. Og når jeg 1/3 ganger får telefonisk beskjed om at psykologen må avbestille timen pga sykdom (går gjerne 2 uker til hun ringer meg og avtaler ny time), så blir det et så stort avbrudd at vi må begynne på nytt neste gang. Det føles så meningsløst...

Hvem klager jeg til? Sekretærene?

Anonymous poster hash: 1fc8e...05a

Jeg ville ha snakket med legen min om.Det er vel h*n som har henvist deg til dpset. Sekretærene kan ikke hjepe deg.Skal du prate med noen der må du be om å få prate med lederen på dpset :)

Anonymous poster hash: 15d54...31b

Skrevet

kontakt fastlegen din :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...