Gå til innhold

Hvorfor er alle stebarn drittunger?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Stebarnet her er flott, faktisk. Imponerer meg på noen områder, noen ting ville jeg gjort annerledes med eget barn, men alt i alt er stebarnet et pluss.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Det finnes ikke drittunger. Kun mennesker med null peiling på barn, bruker sånne ord.2. Man er ikke stemor selv om man er kjæreste med far, og har vært det noen måneder.3. Etter å ha lest alle stemortråder på KG, begynner jeg å lure på om kvinner er så smålige og lite tolerante, at de finner noe galt med kjærestens barn - uansett. Anonymous poster hash: c20ae...21b

Det finnes drittunger. Nabobarna der jeg vokste opp var drittunger. De kastet ofte steiner på kyrne våre og lo hvis de traff. De kastet steiner på vinduene våre, to av vinduene fikk sprekker. De kastet steiner på biler som kjørte forbi eller sto parkerte. De stjal husnøkkelen til besteforeldrene mine og var inne i huset deres en gang de var borte. Hvis de fikk servert vafler hos oss og det ble tomt, sutret de om at de ikke fikk mer.

Foreldrene og besteforeldrene mine sa i fra til deres foreldre om at slike ting ikke er greit. De ristet bare på skuldrene og sa at barn er barn. Foreldrenes feil? Ja! Men det finnes ikke et annet ord på dem enn drittunger! De har ikke blitt noe bedre i voksen alder.

Anonymous poster hash: 0e3fa...2cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...