Gå til innhold

Sex + influensa?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har hatt kraftig influensa et par dager med feber, mye hoste og sår hals. Har derfor måttet ligge endel til sengs. Mannen min har spurt om vi skal ha sex et par ganger mens jeg har vært syk men det har jeg ikke orka. Igår ble han sint da jeg svarte nei og sa "jaja jeg får vel runke meg I hjel idag..." Og så gikk han rett I en annet rom og det var ikke vanskelig å høre hva han gjorde. Har dere sex når dere er syke?

Anonymous poster hash: 28c47...164

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud for en idiot.

• Liker 6
Skrevet

Jeg har hatt kraftig influensa et par dager med feber, mye hoste og sår hals. Har derfor måttet ligge endel til sengs. Mannen min har spurt om vi skal ha sex et par ganger mens jeg har vært syk men det har jeg ikke orka. Igår ble han sint da jeg svarte nei og sa "jaja jeg får vel runke meg I hjel idag..." Og så gikk han rett I en annet rom og det var ikke vanskelig å høre hva han gjorde. Har dere sex når dere er syke?

1. Det er ikke influensasesong.

2. WTF?

Anonymous poster hash: e4929...6db

• Liker 1
Skrevet (endret)

2. WTF?

Så man kan liksom ikke få influensa/bli syk hvis det ikke er sesong for det?

Endret av Cershae
  • Liker 2
Skrevet

Så man kan liksom ikke få influensa/bli syk hvis det ikke er sesong for det?

Ikke sykdom ala influensa, nei. Annen sykdom selvsagt, men det skjønner du sikkert.

Skrevet

Ikke sykdom ala influensa, nei. Annen sykdom selvsagt, men det skjønner du sikkert.

Bare fordi det er høysessong for influensa et par ganger i året, betyr ikke at viruset er nøytralisert resten av året :P Selvsagt kan man være uheldig å plukke opp influensa utenfor høysessongen. Husk at influensa er et samlebegrep og ikke èn sykdom. 

Skrevet

Hvor gammel er han? 16?

Anonymous poster hash: c7e3a...940
Skrevet

Hva er vel mer sexy enn hoste, slim, feber og snørr? Skjønner ikke at han er fristet en gang. Og at han i det hele tatt kommer med forslaget når du er sengeliggende. Da får han heller klare seg selv.

PS. Selv om det ikke er influensasesong er det mulig å få influensa. Og uansett hva du kaller sykdommen er det vel ikke særlig aktuelt å ha sex når du er sengeliggende med feber?

Skrevet

2. WTF?

1) Influensa florerer hele året. Vi har høysesonger, men du kan få det hele året.

Anonymous poster hash: 8f6da...e6c

Skrevet

Jeg vet om 2stk som ligger nede for full telling med nettopp influensa nå, så jo: det er fullt mulig når å få influensa utenom de periodene der det går som en farsott. Likedan med noro/rota-virus, det er mest vanlig i enkelte perioder, men folk får det likevel året rundt. 

Når det er sagt;

Herlighet for en tulling til mann! Når man ligger der og koker i feber og hoster som en 80-årig storrøyker med kols så er det ikke akkurat puling som frister mest! Hadde gitt han beskjed om at han bare fikk nappe den blå for mitt vedkommende.

En hva med han da, får han staken til å stå de gangene han ligger rett ut med feber?

Gjest Overrasket
Skrevet

Herregud for en idiot.

Jepp. Mer er det ikke å si om den saken. 

Skrevet (endret)

Egoistiske tulling!

Endret av Mythic
Skrevet

Jeg har sex når jeg er sjuk men om jeg er så dårlig at jeg virkelig ikke har lyst får kjæresten knipe igjen litt :) Ikke for det, han er ganske flink til å overtale meg ^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...