Gå til innhold

Hvor utføre g- punktsorgasme?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Dette høres nok ut som et veldig dumt spørsmål... Jeg vil prøve å oppleve en g-punktsorgasme, å fikk høre at det var lettest dersom kjæresten hjalp til. Noe han vil! Men, han er litt i tvil med tanke på hvor man gjør dette. Nå snakker jeg om hvor i huset. Jeg mener da at det må gå an å gjøre det i senga?! Men han er så redd for at det skal bli sølete med tanke på squirting. Prøvde å si at vi kan ha en håndduk der, men neiida. Hva mener dere? Har dere noen tips? Haha dette er nok somsagt et teit spørsmål! Og jeg vil veldig gjerne prøve det, men han er overhygienisk på så mange vis at det er ikke så enkelt.....

Håper på svar, selv om det kanskje høres litt dumt ut....:)

Anonymous poster hash: 66880...9a2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde bare lagt et håndkle eller to i sengen.

Skrevet

Hvis han er så redd for søl så kan dere enten kjøpe et sånt tisselaken som man har i babysenger - så blir det ikke vått på madrassen.

Hvis ikke det er noe alternativ så kan det jo være en idé å gjøre det på badet. 

Det er ikke sikkert du squirter heller. 

Skrevet

Første gangen lå jeg på badegulvet. Men nå er vi ikke så nøye på det lengre og tar det der vi vil, utenom sofa og sånn da. Men sengen med håndkle går helt fint. 

Anonymous poster hash: 6b118...af3
Skrevet

Jeg hadde nok bare lagt noen håndklær i senga. Det er jo ikke sikkert du er en av dem som squirter en gang!

Skrevet

Hvis han er så ultrahygienisk, skaff deg slike pustende madrassbeskyttere som mange hoteller bruker på sengene sine. (Det stopper også sengemidd, så han må jo bli aldeles henrykt over nyanskaffelsen)

Utmerket beskyttelse også mot alle typer oljer man måtte finne på å ta med inn på soverommet :-) 

www.princessbutikken.no/soverom/laken/madrassbeskytter-hvit

Lykke til med eksperimenteringen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...