AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 #1 Skrevet 21. september 2015 Er det mulig å ha underlivssopp uten hvit, tykk utflod som minner om cottage cheese? Jeg har i fem dager nå slitt med svifølelse, litt kløe og rødhet og veldig tynnflytende utflod. Det svir ekstra mye etter samleie. Hører ofte at bakteriell vaginose skal lukte så innmarri, men hos meg lukter det helt nøytralt/vanlig. Kan jeg ha sopp, selv uten den karakteriserte utfloden?Anonymous poster hash: d8be7...2b8
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #2 Skrevet 22. september 2015 Ingen?Anonymous poster hash: d8be7...2b8
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #3 Skrevet 22. september 2015 Ja, det kan du Anonymous poster hash: 2b3c1...b1d
Gjest anonym2233 Skrevet 22. september 2015 #4 Skrevet 22. september 2015 Mulig det er det, hatt de samme symptomene som du, og det viste seg å være soppinfeksjon. Er det første gangen du opplever det, bør du ta en tur til legen Om ikke, så kan du prøve en kur med Canesten stikkpiller og krem, dersom det ikke gir seg tar du kontakt med legen =)
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #5 Skrevet 22. september 2015 Det kan også være noe som heter Gardnerella. Det har jeg hatt, og da minnet det om det TS beskriver. Ta deg en tur til legen, hvis det ikke hjelper med en Canesten-kur. Det ville jeg prøvd først, som flere her nevner. Anonymous poster hash: 08a5e...cc9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå