AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 #1 Skrevet 21. september 2015 Overskriften sier vell sitt. Kjæresten og jeg har ikke sex. Jeg vet ærlig talt ikke om jeg klarer å holde ut lengre, og vurderer å gå ifra han. Vi har bare vært sammen i 3 mnd. Jeg har prøvd å snakke med han om det, men han bare skyver det unna. Jeg var veldig full på fredagen som var, og da kom alt ut, om hvor mye det faktisk har plaget meg, til tross for at jeg var ganske full, så husker jeg det meste som ble sagt, og han var helt edru. Det endte opp med at jeg snudde ryggen til han og gråt meg i søvn. Etter det, så har han ikke engang prøvd eller hintet til sex og han vil så vidt at jeg tar på han. Jeg sov hos han fra igår til idag, og imorres prøvde jeg å stryke han, prøvde å hinte fram til at jeg ville gjøre noe. Men han gjorde ingenting! Han bare lå der og så på mobilen sin. Det er en stor demper på selvtilliten, jeg vet at han ikke har noen andre, da han er med meg omtrent hver dag, og jobber nattskift når jeg ikke er der. Jeg har møtt alle vennene hans, inkludert venninene hans så alle vet at vi er i ett forhold, og alt er normalt når vi er med hverandre. Han holder rundt meg, kysser meg, sier fine ord om hvor fin jeg er, om hvor mye han elsker kroppen min osv. Men når det kommer til sex, så bare gjør han ikke noe. Vi hadde litt sex i begynnelsen, men det har på en måte bare dabbet helt ut. Hva skal jeg gjøre ? Jeg er på streken til å slo opp, men er redd jeg kommer til å angre å gi slipp på en jeg liker så utrolig godt ellers. Anonymous poster hash: 5c567...109
Favole Skrevet 21. september 2015 #2 Skrevet 21. september 2015 Tja, om sexen ikke er tilstede etter tre måneder ser jeg ikke for meg at den er der om tre år heller. Særlig når han ikke er interessert i å snakke om det engang. Jeg hadde ikke orket det. 2
AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 #3 Skrevet 21. september 2015 Ingen sex etter 3mnd i forhold? Spring! Anonymous poster hash: 4314a...f7c
HandymanOslo Skrevet 21. september 2015 #4 Skrevet 21. september 2015 Yes - run, AB, run .. Løp før du får villa, volvo og vov-vov !! Om dere ikke har sex nå som "nyforelsket", så nytter det i alle fall ikke når forholdet har vart noen år og det har kommet noen småtasser som tar enda mer av deres tid.
peppermyntete Skrevet 22. september 2015 #5 Skrevet 22. september 2015 Tja, du kan jo begynne med å si unnskyld for at du buste ut med alt på den måten når du var full, men understreke at du snakket fra hjertet allikevel og at dette virkelig plager deg. Si at han nesten er nødt til å snakke med deg om dette hvis dere skal kunne fortsette forholdet. 1
Gjest lipgloss Skrevet 22. september 2015 #6 Skrevet 22. september 2015 når sexen tar slutt er forholdet over,og er mer som et vennskap,visst dere ikke får gang i ting igjen hadde jeg ihvertfall dratt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå