Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tror jeg har åreknuter i underlivet, er iblandt et kjempe "press" der nede. Noen som har gode råd???? hva bør jeg gjøre????? Går det bort etter fødselen??? Håper på svar.......

Klemmer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, jeg vet akkurat hvordan du har det. Er kjempeplaget med åreknuter på ene foten, og ikke minst i underlivet. Ikke er det spesielt pent å se på, men verst er det at det gjør så ondt så jeg holder på å bli gal :evil: Er faktisk halvt sykemeldt på grunn av dette, for jeg klarer ikke sitte åtte timer foran pc-en hver dag. Må hjem og legge meg nedpå, for det er det som hjelper mest.

Her er de råd jeg har fått av jordmor:

1. Ligg mye med beina høyt og gjerne med en pute under rompa. Det er om å gjøre å ha problemområdet høyere enn hjertet sånn at kroppen får hjelp til å sende blodet tilbake til hjertet.

2. På beina hjelper det veldig med støttestrømper, men dette går jo ikke i underlivet... Blir det for ille kan det være aktuelt med kaldt omslag, for eksempel kan man ha litt vann på et bind, legge det litt i fryseren, og så legge det inntil. Dette har jeg ikke prøvd ennå, sparer det til det blir fullstendig krise...

Mange er så heldige at dette går bort etter fødselen, mens andre blir plaget med det (men det kan da fjernes med operasjon). Håper at det fyker bort vekk etterpå for både deg og meg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...