pølsebrød Skrevet 21. september 2015 #1 Del Skrevet 21. september 2015 Fant denne på blogshout. Er den verdt å følge? Hun liker å kose seg, har jeg skjønt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solitary shell Skrevet 22. september 2015 #2 Del Skrevet 22. september 2015 Om den er verdt å følge er vel spørs på hvilke blogger man liker å følge. Jeg personlig synes teksten var litt for kjedelig og uinteressant, men selve bloggen så jo koselig ut. Bildene var litt kornete også, det synes jeg alltid er et lite minus. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
langbein86 Skrevet 22. september 2015 #3 Del Skrevet 22. september 2015 Amalie lielle? Måtte lese det både to og tre ganger for å forstå hva hun het fine navn da, hadde bare litt vanskeligheter med å lese de sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 22. september 2015 #4 Del Skrevet 22. september 2015 Jeg leste først "mamma til malielle" og lurte på om det var noen som ikke klarte å uttale r. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 22. september 2015 #5 Del Skrevet 22. september 2015 Godt jeg ikke var den eneste som ikke så navnet, så bare ut som ei smørje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg