Gjest Blomsterert Skrevet 21. september 2015 #1 Skrevet 21. september 2015 Det har vært litt stress i det siste,og nå hadde vi reist ca 60 mil,og tar inn på et hotell lørdag. Jeg vet hva jeg ser når jeg gjør det,og oppdaget at en prostituert leier rom over gangen lørdag natt.Ble vitne til fem kunder som kom og gikk i løpet av dagen i går,men vi hadde festet,og jeg var altfor redusert til å føle noe ang det,annet enn at jeg konstanterte. Så idag kommer de igjen,tre på ca fem kvarter.Jeg blir uvel,og får snakket med et par i teamet her.Jeg ringer politiet. Vi bestemmer oss for å vente på dem da ene her tok registreringsnr på tre av bilene. Politiet kom,vi snakket,de har kommet tilbake tre ganger i dag,for å ta kunder.De kom noen minutter for sent. Nå hadde alle en diskusjon om dette her,og bortsett fra de to,så er alle mot at jeg ringte politiet,fordi,de tror jeg kan få trøbbel fra kunder(eller hva de må mene.De tror dette er organisert,og at hotellet vet om dette.(??). Jeg blir litt urolig,men har god støtte fra de to.De snakket også en stund med politiet. Jeg bryr meg litt for mye,med ting og tang iblant,jeg vet det,og jobber med saken.Men tok jeg virkelig feil valg her? (Jeg har ikke mot prostituerte alltid,de blir også tvunget ut på det.Jeg blir bare så uvel av å tenke på hvordan hun har det.Og det har kommet noen skikkelig ekle menn.De ser meg i øya og smiler når de kommer ut derfra.Har lyst å hive de ned trappene).Eier ikke skam.
urenluren Skrevet 21. september 2015 #2 Skrevet 21. september 2015 (endret) Jeg syntes du gjorde det rette. Det er ulovlig å kjøpe sex i Norge. Hvorfor tror de dette vil gi deg trøbbel med horekundene? Endret 21. september 2015 av urenluren 3
Gjest Blomsterert Skrevet 21. september 2015 #3 Skrevet 21. september 2015 Jeg syntes du gjorde det rette. Det er ulovlig å kjøpe sex i Norge. Hvorfor tror de dette vil gi deg trøbbel med horekundene? Takk. Jeg vet ikke helt,men jeg sitter mye sånn at jeg ser de kommer ut,og noen ser ikke alltid like "gode"ut.Så menna her mener jeg burde ikke brydd meg,og de tenker at de skjønner det er jeg som ringte politiet.For de fikk jo regnr,og vil kontakte de. Jeg syns de tar litt av her da,og føler meg litt mer i balanse:-) Så de uroer meg kanskje uten grunn.
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 21. september 2015 #4 Skrevet 21. september 2015 (endret) . Endret 11. november 2023 av Nasse Nøff ❤
maskineple Skrevet 21. september 2015 #5 Skrevet 21. september 2015 (endret) Takk. Jeg vet ikke helt,men jeg sitter mye sånn at jeg ser de kommer ut,og noen ser ikke alltid like "gode"ut.Så menna her mener jeg burde ikke brydd meg,og de tenker at de skjønner det er jeg som ringte politiet.For de fikk jo regnr,og vil kontakte de. Jeg syns de tar litt av her da,og føler meg litt mer i balanse:-) Så de uroer meg kanskje uten grunn. Ekkelt gjort av deg å blande deg inn i andre sine liv. Du vet ikke hvem disse personene er, hvordan de behandler folk og hva dama gjør, om dama egentlig vil det osv...Du har absolutt null peiling. Det er et fritt land, og om du vil få betalt for å ha sex med andre burde du ha lov til det, Danmark,Tyskland og resten av Sentral Europa har gjort det lovlig. Dessuten så kan vel disse mennene bare ha snakket med dama, vi vet ingenting. Du har ingen rett til å bestemme hva folk skal gjøre med sine egne kropper, personlig synes jeg abort burde vært ulovlig også, dersom dette er ulovlig. Ellers gir det null mening i et fritt land. Skam deg. Endret 21. september 2015 av maskineple 5
Gjest Blomsterert Skrevet 21. september 2015 #6 Skrevet 21. september 2015 Usikker på om det var rett eller galt. Hun kunne jo ha vist godt hvem de er, hun vil det selv og MÅ ikke. Men samtidig så vet du ikke om hun føler seg tvunget, eller om hun ikke vet hvem som går inn den døren. Så jeg ville sagt "gjort er gjort. Dersom hun selv vil fortsette så får hun seg nye kunder". Jo,ser hva du mener. Men jeg hører hun er østeuroppeer,de er som regel tvunget.Så tenker jeg at en psykopat vil dukke opp,for hørte en var høyrøstet mot henne,og jeg fikk nesten angst. Det er en side av livet det er vanskelig å ikke føle seg urolig eller uvel av.Tenk hvordan hun har det når kunder kommer og går med et kvarters mellomrom? Det er nyanser av alt. Men dette er ikke noe bra.
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 21. september 2015 #7 Skrevet 21. september 2015 (endret) J. Endret 11. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Gjest Blomsterert Skrevet 21. september 2015 #8 Skrevet 21. september 2015 Ekkelt gjort av deg å blande deg inn i andre sine liv. Du vet ikke hvem disse personene er, hvordan de behandler folk og hva dama gjør, om dama egentlig vil det osv...Du har absolutt null peiling. Det er et fritt land, og om du vil få betalt for å ha sex med andre burde du ha lov til det, Danmark,Tyskland og resten av Sentral Europa har gjort det lovlig. Dessuten så kan vel disse mennene bare ha snakket med dama, vi vet ingenting. Du har ingen rett til å bestemme hva folk skal gjøre med sine egne kropper, personlig synes jeg abort burde vært ulovlig også, dersom dette er ulovlig. Ellers gir det null mening i et fritt land. Skam deg. Har du vært vitne til denne trafikken? Kjenner du prostituerte? Er du en kjøper? Eller prostituert selv? Om et av dette var rett,så kan du uttale deg. Utenfra ser alt heelt annerledes ut.
Gjest Blomsterert Skrevet 21. september 2015 #10 Skrevet 21. september 2015 Jeg tenker det var bra gjort. For det kan gi kvinnen en vei ut. Dersom hun virkelig vil det selv så er det jo bare å 1; bytte hotell og 2; finn nye kunder. Noen av de som ble tatt prøver vell igjen og hun har vell mange, mange flere på listen. Tenker det er gjort med riktige intensjoner og joda det er vell irriterende for henne og kundene. Men du vet jo ikke hvordan situasjonen hennes er. Takk.Nei,jeg vet jo ikke. Hun ser helt ok ut,velstelt og pen.Men det ytre er jo ofte bare et skalkeskjul.
maskineple Skrevet 21. september 2015 #11 Skrevet 21. september 2015 (endret) Har du vært vitne til denne trafikken? Kjenner du prostituerte? Er du en kjøper? Eller prostituert selv? Om et av dette var rett,så kan du uttale deg. Utenfra ser alt heelt annerledes ut. Nei,nei,nei og nei. Du har fortsatt ikke peiling på hva andre folk tenker og hva de gjør og hvorfor de gjør det. Hva om disse mennene ikke gjør det for å utnytte noen, men bare for å være med noen? Les feks tråder om hvorfor folk kjøper sex. Leste at det er skilte eller enslige menn som er den største gruppen. Endret 21. september 2015 av maskineple
Gjest Blomsterert Skrevet 21. september 2015 #12 Skrevet 21. september 2015 Du gjorde det rette, TS. Takk.Det roer meg ned å se dere som mener det.Har litt hjertebank,men politiet sa de tok dette på alvor,og jeg fikk NRK å ringe igjen når kunder kommer. Tror bordell hadde vært tingen,for dette stopper aldri.Så kunne andre blitt spart over å være vitne.Dette er ikke barne-TV akkurat.
Gjest Blomsterert Skrevet 21. september 2015 #13 Skrevet 21. september 2015 Nei,nei,nei og nei. Du har fortsatt ikke peiling på hva andre folk tenker og hva de gjør og hvorfor de gjør det. Hva om disse mennene ikke gjør det for å utnytte noen, men bare for å være med noen? Les feks tråder om hvorfor folk kjøper sex. Leste at det er skilte eller enslige menn som er den største gruppen. Ja,slapp nå av,og les alt jeg skriver! Dette er ikke bra,sier jeg.Hadde du sett klientellet ville du skjønt! Ja,det fins sikkert gode erfaringer. Men dette er ikke det.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 #14 Skrevet 21. september 2015 Du er jo på hotell med flere menn selv, kanskje du plutselig får politiet på døra? Anonymous poster hash: 1114c...38d 1
Gjest Blomsterert Skrevet 21. september 2015 #15 Skrevet 21. september 2015 Du er jo på hotell med flere menn selv, kanskje du plutselig får politiet på døra?Anonymous poster hash: 1114c...38d Hva skjer i hodet på deg egentlig? Blir helt satt ut iblant her: -D
AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 #16 Skrevet 21. september 2015 Voldsomt til action det var i livet ditt da ts. For litt siden var det jo det med den homofile og nå dette?Anonymous poster hash: a986d...896 1
WubWub Skrevet 21. september 2015 #17 Skrevet 21. september 2015 (endret) Voldsomt til action det var i livet ditt da ts. For litt siden var det jo det med den homofile og nå dette?Anonymous poster hash: a986d...896 Og heromdagen var det mye drama rama med en ons hu hadde seg med. Men har da sett enda villere historier en dette. Litt spesielt at noen opplever så himla mye rart på kort tid da Endret 21. september 2015 av WubWub
AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 #18 Skrevet 21. september 2015 Og heromdagen var det mye drama rama med en ons hu hadde seg med. Men har da sett enda villere historier en dette. Litt spesielt at noen opplever så himla mye rart på kort tid da Ok,jeg synes det er litt rart at det skjer så utrolig mye på kort tid,men kanskje jeg lever et kjedelig liv Anonymous poster hash: a986d...896
Gjest Blomsterert Skrevet 21. september 2015 #19 Skrevet 21. september 2015 Ok,jeg synes det er litt rart at det skjer så utrolig mye på kort tid,men kanskje jeg lever et kjedelig liv Anonymous poster hash: a986d...896 Skjer vel ikke så mye pga to episoder? Til gjengjeld lever jeg lengre perioder i alenehet:-) da treffer jeg kun ungene. Så ja,det er hektisk når det er hektisk,men syns nå ikke at det skjer så veldig mye uvanlig med meg? Begynner å stusse her...:-)
Gjest Blomsterert Skrevet 21. september 2015 #20 Skrevet 21. september 2015 Voldsomt til action det var i livet ditt da ts. For litt siden var det jo det med den homofile og nå dette?Anonymous poster hash: a986d...896 Ja,har ikke tenkt det er så uvanlig,men ser jo at noen av dere tenker det. Vel,da føler jeg at jeg lever et liv i disse periodene. Jeg er jo bare sammens med folk! :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå