Gå til innhold

Til min vakre Cleopatra

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mn vakre Cleopatra, tenk at du er borte. Jeg ble forbløffet hver morgen når jeg våknet og at du hadde klart å stjele halve senga mi. Du la deg ved kanten rett ved magen min hver natt, men når jeg våknet var det jeg som lå ved motsatt kant, fra mye plass til minimalt med plass. Hvem skal møte meg ved døren nå som du er borte? Logrende med halen hvor du viste vei til godteskuffen din. Du var min bestevenn. De gangene jeg var lei meg og gråt kom du og trøstet meg. Du slikket vekk mine tårer og lå tett inntil meg. Du snakket sjeldent til meg, men du purret ofte rundt meg og det var din måte å vise at du var glad i meg på. Når du først kom til meg var du redd pga. Tidligere livserfaringer. Du hadde ikke hatt det godt, men du fant ut at du kunne stole på meg og at jeg skulle beskytte deg fra det vonde. Du var snål på din egen måte, men du var min snåle Cleopatra. Om jeg hadde sittet for lenge på pcn eller tvn så sier du i fra ved å sette deg foran tvn eller sette deg på tastaturet. Det er rart å si det, men jeg følte du forstod meg bedre enn folk flest. Du brakte så mye glede til meg og jeg var forferdelig glad i deg. Sorgen er uutholdelig.. Om du var her så hadde du jo trøstet meg. Hvil i fra Cleopatra <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er så utrolig trist når hunder går bort. Kondolerer.  :dagens-rose:

Endret av Tabris
Skrevet

:hug::dagens-rose:

Anonymous poster hash: ba704...58e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...