Gå til innhold

Hvis det hadde blitt krig nå...


Gjest The Lost Dreamer

Anbefalte innlegg

Kan ikke de gamle ta vare på barna? De mellom-gamle og de som har dårlig kropp kan ta seg av de skikkelig gamle og syke. 

 

Jo, det er en supergod ide. Kan ikke tro hvorfor jeg ikke tenkte på det. :)

 

Så kan slike som oss redde landet fra fascister. 

Endret av maskineple
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker at i Oslo så har de vel fremdeles noen gamle bombesikre lagre? Antar jeg kanskje hadde prøvd å komme meg til dem sent på nattestid. (Ingen låser vel for meg?)

 

Eller emigrere til Sverige så fort som bare fy.



Anonymous poster hash: d11ae...eaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde pakket de mest nødvendige tingene som jeg, samboer og barnet vårt trenger og dratt rett til hytta til samboers far. Den er så øde som man får det, langt inne i et fjellområdet i nord-Norge, og hele området tilhører slekten hans fra mange generasjoner tilbake så det er ingen andre hytter i nærheten. Faktisk er stedet oppkalt etter slektsnavnet deres. Så vi kunne levd greit der resten av livet om det var nødvendig, da de har alt de trenger rundt seg.

Så fremst det ikke blir atomkrig, for da spiller det ingen rolle hva man gjør..

Anonymous poster hash: 6b1f8...1b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The Lost Dreamer

Okey, så her var det noen som tenkte litt mer over på det overnaturlige med zombier haha. Nei personlig tror jeg ikke akkurat på zombie problemer, mest på terrorister hahah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
Gjest Jacklost

2 ord, Max Manus.

 

Og dette

 

Kvinner og Barn selvfølgelig, de burde blitt beskyttet. Jeg synes ikke mye om krig i utlandet, men når det er her og personlig da blir det bråk. 

 

Får håpe det aldri skjer da :)

Hva med mennene da? Skal ikke vi bli beskyttet? :snurt:

Endret av Jacklost
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at hvis det hadde blitt krig - eller en type "apokalypse" og man var på en konstant flukt, måtte det første blitt å omstille tankegangen min. Jeg måtte blitt kynisk, rett og slett. Kun tenkt på meg selv (og mine aller aller nærmeste) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...