Gå til innhold

Kysser du etter oralsex?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hadde sex med en fyr i helga og han nektet å kysse meg etter at jeg hadde sugd han. Syns dette var litt rart og ikke minst merkelig å ha sex uten å kysse hverandre. Hvor vanlig er dette? Han kom forresten ikke mens jeg sugde hvis det har noe å si

Anonymous poster hash: fe59e...45b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det gjør jeg.

Kjæresten kysser også meg etter jeg har suge han.

Anonymous poster hash: 9d31d...bfa

• Liker 1
Skrevet

Kysser etter suging, så sant hun ikke har tatt en ladning i munnen. Har vært borti jenter som ikke liker å kysse etter at jeg har slikket dem, det er turnoff.

Skrevet

Jeg vil ikke bli kysset etter å ha blitt slikket. Og hvis jeg har sugd og svelget, blir det bare et nuss i ettertid.

Anonymous poster hash: 89294...42d

• Liker 1
Skrevet

jeg bryr meg ikke :)

Anonymous poster hash: c3e72...7cf
Skrevet

Selvsagt.

Anonymous poster hash: 97bd2...64f

• Liker 2
Skrevet

Kysser etter suging, så sant hun ikke har tatt en ladning i munnen. Har vært borti jenter som ikke liker å kysse etter at jeg har slikket dem, det er turnoff.

Så det er turnoff når hun ikke vil smake sin egen fitte, men helt greit at du ikke vil smake sperm? Det er jo akkurat samme greia. 

• Liker 6
Skrevet

Ja, det gjør jeg, men ikke etter at han har kommet i munnen min. Da vil han ikke. Pleier å erte ham litt med det der jeg lager trutmunn;-)

Skrevet

Couldn´t care less. Gjerne dype tungekyss der vi leker med sæden i munnene våre!

Anonymous poster hash: eac97...1fc
  • Liker 2
Skrevet

Såklart. Kjæresten var litt uvillig i starten, men nå gjør han det også.

Skrevet

Kysser etter oralsex ja, vet ikke hvordan jeg ville reagert hvis en mann ikke ville kysse meg etter oralsex , kanskje gitt han en ørefik, ledd og bedt han vokse opp  :)

Anonymous poster hash: e09da...f69
  • Liker 1
Skrevet

Ja, det gjør jeg, men ikke etter at han har kommet i munnen min. Da vil han ikke. Pleier å erte ham litt med det der jeg lager trutmunn;-)

Ha ha ... morsom du! Ser det for meg :-)

Skrevet

Så det er turnoff når hun ikke vil smake sin egen fitte, men helt greit at du ikke vil smake sperm? Det er jo akkurat samme greia.

Nei, det er ikke det samme.
Skrevet

Ha ha ... morsom du! Ser det for meg :-)

Gjør du? Herlig:-)

Gjest HarryDotter
Skrevet

Ja det gjør jeg selvfølgelig! Sex er masse kliss og kroppsvæsker. Jeg slikker jo henne og får i meg hennes safter. Hvorfor er det så panikk da å få litt av sine egne?? Og det er jo ikke akkurat som det flyter av sperm i munnen hennes heller. Ser ikke problemet.

Skrevet

Ts her!

Godt det ikke er alle som syns det er ekkelt! Det er jo DIN penis jeg putter i MIN munn, du vet jo mest sannsynlig hvor den har vært før, det vet jo ikke jeg 😂 han glemte seg under runde to da, hoho

Skrevet

Ja. 

Anonymous poster hash: 08e0d...6f2
Skrevet

Kysser ikke i det hele tatt. Verken før eller etter. Men har kysset tidligere menn. Både før og etter oralsex. Syns det er sexy når munnen smaker kjønn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...