Gå til innhold

Hva gjør man ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vet jo hva jeg ønsker at det skal bli men han virker ikke så god å bli kjent med.. får liksom ikke tak på han føler jeg..

Virker litt innesluttet og sjenert..

Jeg er jo interessert i å bli mer kjent med han, men føler interessen er mer på min side gjerne...

Da sier du rett ut til han at du liker han og vil bli bedre kjent med han. Er han feig, og bare ute etter sex, så stikker han :P liker han deg, så blir han.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da sier du rett ut til han at du liker han og vil bli bedre kjent med han. Er han feig, og bare ute etter sex, så stikker han :P liker han deg, så blir han.

Veldig så svart/hvit man skulle være. En mann kan like gjerne bli hos deg og servere deg alle de ord du vil høre for å få deg til sengs.

Skrevet

Når man vil vite om fyren bare er ute etter sex?

Spør man rett ut eller?

Både ja og nei. Svaret er ganske simpelt, men ikke helt uten komplikasjoner. Du må ta høyde for det ene før du begir deg ut på det andre, dessuten er ærlighet best men ikke alle takler sannheten. Håper jeg var til hjelp.
Skrevet

Både ja og nei. Svaret er ganske simpelt, men ikke helt uten komplikasjoner. Du må ta høyde for det ene før du begir deg ut på det andre, dessuten er ærlighet best men ikke alle takler sannheten. Håper jeg var til hjelp.

Ja, alle svar hjelper på...:)

Jeg tror nok jeg kunne taklet sannheten,ellers bør man ikke spørre...;)

Jeg begynner også å bli litt smålei så vil egentlig bare vite hva han tenker..

Men vegrer meg for å spørre,siden vi ikke har rukket å være så mye med hverandre....så lurer på å bare vente litt også.....

Skrevet

Han kommer nok til å lyve uansett. De fleste "safer seg" med å si noe som "sex er digg men selvfølgelig om jeg møter den rette så vil jeg jo i forhold. hehe søta" sånn at de spiller , er min erfaring.
og at playere også sier dette, jeg har faktisk spurt menn jeg har holdt på med flere år etter at vi sluttet å holde på (fordi vi har fortsatt å treffes tilfeldig i samme krets av og til) og de innrømmer jo at de sa det samme til alle jentene (du er spesiell, vil du skal møte familien min, kan vi ikke ha date på cafe og ikke bare hjemme hos oss, liker deg så godt osv).

Anonymous poster hash: 9b73e...48e
Skrevet

Han kommer nok til å lyve uansett. De fleste "safer seg" med å si noe som "sex er digg men selvfølgelig om jeg møter den rette så vil jeg jo i forhold. hehe søta" sånn at de spiller , er min erfaring.

og at playere også sier dette, jeg har faktisk spurt menn jeg har holdt på med flere år etter at vi sluttet å holde på (fordi vi har fortsatt å treffes tilfeldig i samme krets av og til) og de innrømmer jo at de sa det samme til alle jentene (du er spesiell, vil du skal møte familien min, kan vi ikke ha date på cafe og ikke bare hjemme hos oss, liker deg så godt osv).

Anonymous poster hash: 9b73e...48e

Hm.. ja... 

Jeg skjønner hva du mener....Samtidig så føler jeg virkelig ikke denne fyren er sånn..

Men jeg kan jo ta feil også...

Skrevet

Spør rett ut!

Det enkle er ofte det beste..

Skrevet

Spør rett ut!

Det enkle er ofte det beste..

Var det jeg også tenkte men nå har jeg feiga ut..

Heh...

Føler ikke jeg kjenner han godt nok til å spørre enda, og har heller egentlig ingen grunn til å "beskylde" han for å bare være ute etter sex...

Var bare noe som slo meg igår, men nå vet jeg ikke..

Skrevet

Heh...

Føler ikke jeg kjenner han godt nok til å spørre enda, og har heller egentlig ingen grunn til å "beskylde" han for å bare være ute etter sex...

Har du hatt sex med han, så kjenner du han godt nok til å spørre..

Skrevet

Heh...

Men hva får du ut av dette da? Er det greit å være med han til tross for at du er usikker på hans intensjoner? For om du synes det så er det jo bare å fortsette. Men plager usikkerheten deg så bør du vurdere hele greia. Ikke sett deg selv og dine ønsker til side. For deg er du den viktigste personen her og du må derfor beskytte deg selv på best mulig måte.

Og playere kommer i mange varianter. Jeg tror omtrent alle menn kan playe om de får sjansen, selv om de kanskje er mer en kjærestetype. Ønsket om kos og nærhet er jo noe alle higer etter og for menn betyr det sex. Tror ikke alle menn player for å utnytte dama men fordi det er mulig og fordi de trenger sex.

Skrevet

Vi har ikke rukket å begynne noen dating ennå, og han spør ikke sånn egentlig veldig mye heller... det hender men... 

Ikke så ofte som jeg skulle ha ønsket..

Dere har ikke rukket å begynne med dating, men dere har sex?

Hva slags bakvendtland er det jenter lever i nå til dags?

Dette kommer aldri til å bli et seriøst forhold.

Anonymous poster hash: c7668...77c

Skrevet

Det finnes ingen fastsatte regler for hvordan man innleder et forhold. Folk er for forskjellig til det. Men noen retningslinjer finnes.

Skrevet

Men hva får du ut av dette da? Er det greit å være med han til tross for at du er usikker på hans intensjoner? For om du synes det så er det jo bare å fortsette. Men plager usikkerheten deg så bør du vurdere hele greia. Ikke sett deg selv og dine ønsker til side. For deg er du den viktigste personen her og du må derfor beskytte deg selv på best mulig måte.

Og playere kommer i mange varianter. Jeg tror omtrent alle menn kan playe om de får sjansen, selv om de kanskje er mer en kjærestetype. Ønsket om kos og nærhet er jo noe alle higer etter og for menn betyr det sex. Tror ikke alle menn player for å utnytte dama men fordi det er mulig og fordi de trenger sex.

Nei du har jo rett...... 

Skrevet

Vet om mange kjærestepar som har startet som ONS.... det er ikke så veldig uvanlig tror jeg...

Skrevet

Det vet du ingenting om.

Anonymous poster hash: 52a98...ee6

Skrevet

Vet om mange kjærestepar som har startet som ONS.... det er ikke så veldig uvanlig tror jeg...

Som ONS kanskje. 

Men jeg fikk inntrykk av at dere allerede har møttes flere ganger for å ha sex. 

Skrevet

Det vet du ingenting om.

Anonymous poster hash: 52a98...ee6

Vi får se på det. 

Skrevet

Som ONS kanskje. 

Men jeg fikk inntrykk av at dere allerede har møttes flere ganger for å ha sex. 

Nei det kan jeg ikke se at jeg har sagt... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...