Gjest BethD Skrevet 21. september 2015 #1 Skrevet 21. september 2015 Når man vil vite om fyren bare er ute etter sex? Spør man rett ut eller?
annebanane Skrevet 21. september 2015 #2 Skrevet 21. september 2015 (endret) .. Endret 15. oktober 2022 av annebanane 1
Arca Skrevet 21. september 2015 #3 Skrevet 21. september 2015 Tja, du kan spørre, men handling sier mer enn ord.
Gjest BethD Skrevet 21. september 2015 #4 Skrevet 21. september 2015 Tja, du kan spørre, men handling sier mer enn ord. Hva mener du?
Arca Skrevet 21. september 2015 #5 Skrevet 21. september 2015 Hva mener du? Bare at du må se hvordan han forholder seg til deg gjennom handling, og om det stemmer overens med hva han sier. Mange sier mye rart for å få seg. 1
SmartA Skrevet 21. september 2015 #6 Skrevet 21. september 2015 Tror ikke at jeg ville ha spurt rett ut, for du vet ikke nødvendigvis om du får et ærlig svar. Jeg ville ha lent meg rolig tilbake, og sett an hva fyren sier, og ikke minst sett på hva han gjør. Hvis han raskt vil snakke om at han vil ha sex, kanskje blir litt pushy, ikke tar deg med ut på noen skikkelige dater (som i det minste en kaffekopp eller en øl ute på kafé), men bare vil ha hjemmetreff og filmkveld, så ville jeg ha blitt skeptisk. Jeg dater en fyr nå, som jeg har kjent i tre år på mest vennskapelig basis, og han har aldri pushet i forhold til å få av meg klærne. Han har fremstått som genuint interessert i meg som menneske, og det har vært helt fantastisk!
Gjest PseudonymBruker Skrevet 21. september 2015 #7 Skrevet 21. september 2015 Når man vil vite om fyren bare er ute etter sex? Spør man rett ut eller? Har du allerede delt på godsakene, eller er dette noe helt nytt der det ikke har skjedd noe?
Gjest BethD Skrevet 21. september 2015 #8 Skrevet 21. september 2015 Har du allerede delt på godsakene, eller er dette noe helt nytt der det ikke har skjedd noe? Godsakene er allerede delt ut... he he he....!
Gjest BethD Skrevet 21. september 2015 #9 Skrevet 21. september 2015 Tror ikke at jeg ville ha spurt rett ut, for du vet ikke nødvendigvis om du får et ærlig svar. Jeg ville ha lent meg rolig tilbake, og sett an hva fyren sier, og ikke minst sett på hva han gjør. Hvis han raskt vil snakke om at han vil ha sex, kanskje blir litt pushy, ikke tar deg med ut på noen skikkelige dater (som i det minste en kaffekopp eller en øl ute på kafé), men bare vil ha hjemmetreff og filmkveld, så ville jeg ha blitt skeptisk. Jeg dater en fyr nå, som jeg har kjent i tre år på mest vennskapelig basis, og han har aldri pushet i forhold til å få av meg klærne. Han har fremstått som genuint interessert i meg som menneske, og det har vært helt fantastisk! Sant nok!
Gjest BethD Skrevet 21. september 2015 #10 Skrevet 21. september 2015 Bare at du må se hvordan han forholder seg til deg gjennom handling, og om det stemmer overens med hva han sier. Mange sier mye rart for å få seg. Dette er helt sant..! Handlinger sier mye mer !
Charmander Skrevet 21. september 2015 #11 Skrevet 21. september 2015 (endret) Om han leier deg på gaten, tar deg med på restaurant og gjør aktiviteter med deg så vil han sannsynligvis noe mer en kun ha uforpliktende sex. Jeg ville ikke sagt noe rett ut, noen kan få litt "too much" av det føler jeg, både jenter og gutter. For min egen del om jeg tar med en jente på date mer enn 4 ganger og vi ikke har hatt sex er jeg mye mer interresert i henne som person enn kun sex. Endret 21. september 2015 av Charmander
Gjest BethD Skrevet 21. september 2015 #12 Skrevet 21. september 2015 Om han leier deg på gaten, tar deg med på restaurant og gjør aktiviteter med deg så vil han sannsynligvis noe mer en kun ha uforpliktende sex. Jeg ville ikke sagt noe rett ut, noen kan få litt "too much" av det føler jeg, både jenter og gutter. Ja jeg følte at det kanskje var litt i overkant teit å spørre om... Derfor jeg møtte høre her inne først,med oraklene selv !
Gjest PseudonymBruker Skrevet 21. september 2015 #13 Skrevet 21. september 2015 Godsakene er allerede delt ut... he he he....! Da går min stemme også til handlinger og ord. Hvor interessert er han i deg som menneske. Empati og sympati osv... (Pillow talk telles ikke)
Charmander Skrevet 21. september 2015 #14 Skrevet 21. september 2015 Ja jeg følte at det kanskje var litt i overkant teit å spørre om... Derfor jeg møtte høre her inne først,med oraklene selv ! Vi er ikke orakler, men vi kan øke sjansene dine for at du lykkes
Mystery Woman Skrevet 21. september 2015 #15 Skrevet 21. september 2015 Har dere datet? Spør han deg om personlige ting eller er det mest small talk?
Gjest BethD Skrevet 21. september 2015 #16 Skrevet 21. september 2015 Da går min stemme også til handlinger og ord. Hvor interessert er han i deg som menneske. Empati og sympati osv... (Pillow talk telles ikke) Mhm , skjønner...! Vet det egentlig selv også men avogtil så tenker man ikke helt den rette veien...
Gjest BethD Skrevet 21. september 2015 #17 Skrevet 21. september 2015 Vi er ikke orakler, men vi kan øke sjansene dine for at du lykkes Ja, nettopp
Gjest BethD Skrevet 21. september 2015 #18 Skrevet 21. september 2015 Har dere datet? Spør han deg om personlige ting eller er det mest small talk? Vi har ikke rukket å begynne noen dating ennå, og han spør ikke sånn egentlig veldig mye heller... det hender men... Ikke så ofte som jeg skulle ha ønsket..
Mystery Woman Skrevet 21. september 2015 #19 Skrevet 21. september 2015 Vi har ikke rukket å begynne noen dating ennå, og han spør ikke sånn egentlig veldig mye heller... det hender men... Ikke så ofte som jeg skulle ha ønsket.. Da bør du vite hva du går til. Kan jo hende han faller for deg etter hvert men akkurat nå er han nok mest interessert i sex. Men vi kan jo ikke vite. Det er kun han som vet. Men vet du selv hva du vil ha av denne mannen?
Gjest BethD Skrevet 21. september 2015 #20 Skrevet 21. september 2015 Da bør du vite hva du går til. Kan jo hende han faller for deg etter hvert men akkurat nå er han nok mest interessert i sex. Men vi kan jo ikke vite. Det er kun han som vet. Men vet du selv hva du vil ha av denne mannen? Jeg vet jo hva jeg ønsker at det skal bli men han virker ikke så god å bli kjent med.. får liksom ikke tak på han føler jeg.. Virker litt innesluttet og sjenert.. Jeg er jo interessert i å bli mer kjent med han, men føler interessen er mer på min side gjerne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå