Gjest Anonymous Skrevet 20. september 2004 #1 Skrevet 20. september 2004 På lørdag drar jeg til Amsterdam for første gang!!! Noen tips om hva som helst? Shopping, erfaringer, restauranttips, advarsler, "god tur"-ønsker...? ALT mottas med takk!
Grooo Skrevet 20. september 2004 #2 Skrevet 20. september 2004 Hvis du bruker søkefunksjonen her i forumet så tror jeg du finner en god del, for det har vært tråder om det her tidligere. Har såvidt vært i Amsterdam jeg og, men det eneste jeg husker er at det var ufattelig møkkete og fult av søppel i gatene der.. Og så regnet det...
Gjest Anonymous Skrevet 21. september 2004 #3 Skrevet 21. september 2004 Jeg synes Amsterdam var en kjempekoselig by jeg. Men det er selvfølgelig noen områder som ikke er så hyggelige. Nå vet jeg ikke hva du er interessert i, men du må ihvertfall ta en kanalbåttur og besøke Anne Franks hus - stedet der hun skrev den berømte dagboka er bevart som museum.
Gjest Anonymous Skrevet 22. september 2004 #4 Skrevet 22. september 2004 van Gogh museet. + jeg var på et diamantsliperi på gratis omvisning av ulike diamantkvaliteter/størrelser - de låste dørene mens vi satt der Kanaltur med båt, Red light district - sært!
Lala Skrevet 22. september 2004 #5 Skrevet 22. september 2004 Dra på "pannekakehus" og spis kjempegode pannekaker.
Søtpotita Skrevet 25. september 2004 #6 Skrevet 25. september 2004 Sykkeltur rundt i byen...kjempegøy!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå