Gå til innhold

Kisskiss' fitte dagbok.

kisskissbangbang

Anbefalte innlegg

Gjest Fjotteri
3 timer siden, kisskissbangbang skrev:

...åtte grader, vind og regn her. 

Kan du ikke bare kle på deg en tight, rumpekort shorts og en liten sportsBH og la det stå til? :nigo:

Det hadde vært digg for sånn ca ingen :ler: 

Jeg ser ut som en blek bolledeig med to stilker med joggesko på :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Fjotteri skrev:

Det hadde vært digg for sånn ca ingen :ler: 

Jeg ser ut som en blek bolledeig med to stilker med joggesko på :hoho:

:fnise: Jeg tror deg ikke, men bildet jeg lagde meg var festlig! 

Synes for øvrig man godt kan droppe rumpekort og bh, bolledeig eller ikke. Men det er jeg visst ganske alene om å synes :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trente i dag og, den siste økta på tre uker. :( Skal ha en liten operasjon i morra, og i følge internett blir det treningsforbud etterpå. Det passer rett og slett SKIKKELIG dårlig. 

Fikk i det minste tatt meg skikkelig ut i dag, og er ordentlig godsliten nå. Kjæresten har parkert meg på sofaen med dyne og youtube mens han har laga trøstepizza ( jeg gruer meg nemlig skikkelig, operasjoner er jeg ikke så god på!), så skal resten av kvelden tilbringes her med mat og GoT. :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjotteri

Åh, måtte formen stige raskt etter operasjonen!

Hva er det du må inn og dopes ned for? Jeg anbefaler valium på forhånd, det er så gøy å være fnisete i sånn kjortel. ... 

Jeg har bare operert en gang. Gruet meg lenge, men det er så weird å våkne ett nanosekund etter man tror man har fått veneflon og maske 😛

Masse kos og antigruing din vei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesj, sånn der kvinnegreier. Bare skjære av en dæsj av livmorhalsen min, no biggie. 

... synes det er så hesliiig. Og har ikke lyst! Så jeg har spist fem pizzastykker og en kvart vannmelon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjotteri

Konisering?

Det gav meg frysninger oppi der av å tenke på! Men jeg håper det var av forebyggende grunner og ikke noe skummelt? Eller?

Megaklem din vei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, Fjotteri skrev:

Konisering?

Det gav meg frysninger oppi der av å tenke på! Men jeg håper det var av forebyggende grunner og ikke noe skummelt? Eller?

Megaklem din vei!

Ja. Var skikkelig heslig, men gikk mye bedre enn frykta. Har vært i overkant mange skreve-for-legen-anledninger i det siste, så nå er jeg lei :ler:

Bare forebyggende ja, heldigvis. Håper de fikk tatt alt så jeg kan slutte å stresse med det! 

Denne legen sa to uker uten trening, så da høres jeg på det, og gleder meg allerede til den nittende :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt det gikk bedre enn frykta :klemmer: Høres ikke noe greier ut med operasjon oppi der :haar: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag så jeg meg i speilet på stua og innså at det er på tide å slutte å spise godteri hver dag igjen. :ler: 

HVORFOR KAN IKKE JEG VÆRE EN AV DE DER SOM BLIR SEXYLUBBEN? Jeg blir bare sånn kvapsetjukk, det er skikkelig urettferdig. 

Men ok..prosjekt "ikke mer godteri til kveldsmat" er on! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Diddles skrev:

Øh...du trenger briller :opplyser: 

I går spiste jeg tre sjokoladeboller til lunsj, og masse smågodt og en halv pose potetgull til kvelds. :ler:

Jeg sier ikke at jeg er tjukk altså, men når jeg legger på meg blir jeg kvapsete, ikke sånn formfull og heit som så mange andre er så heldige å bli. 

Uansett har jeg ikke akkurat vondt av å slutte å spise godteri! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjotteri

In all fairness så er du tynn. Bare sånn for å ende den diskusjonen :P

Men jeg har også lurt noen ganger på hvorfor genene mine ikke kunne gjøre det sånn at jeg kunne flytta litt rundtomkring, type på rumpa og pupper. Men ikke for store pupper, da glor jo alle. Ikke så lett det der :ler:

Jeg kan nemlig betrakte andres pupper med fascinasjon og tenke "jeg vil og ha så.........." og så kommer jeg på at jeg glor fascinert på puppene til fremmede kvinner, og at det helt sikkert er ubehagelig at alle forbipasserende bare ser på boobsa. Så ombestemmer jeg meg.

Endret av Fjotteri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Fjotteri skrev:

In all fairness så er du tynn. Bare sånn for å ende den diskusjonen :P

Men jeg har også lurt noen ganger på hvorfor genene mine ikke kunne gjøre det sånn at jeg kunne flytta litt rundtomkring, type på rumpa og pupper. Men ikke for store pupper, da glor jo alle. Ikke så lett det der :ler:

Jeg kan nemlig betrakte andres pupper med fascinasjon og tenke "jeg vil og ha så.........." og så kommer jeg på at jeg glor fascinert på puppene til fremmede kvinner, og at det helt sikkert er ubehagelig at alle forbipasserende bare ser på boobsa. Så ombestemmer jeg meg.

Slank men litt i overkant deigete :ler: 

Jeg synes det er så voldsomt hot med formfulle damer med runde hofter, store pupper, stor rumpe, en litt myk mage og sånn. Men jeg ser ikke ut som dem når jeg legger på meg, og det er jo dritkjipt. Jeg synes formfull er heitest men kler sjøl best å være slank. Som sagt legger jeg liksom bare på meg og blir sånn .. flabby :ler: 

Jeg har for øvrig treningsabstinenser. Får liksom veldig mye mer lyst når jeg vet at jeg ikke kan. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har det akkurat likt som deg.. Skulle ønske jeg kledde fett like godt som mange andre, men om jeg legger på meg får jeg ikke en formfull "curvy" kropp, blir bare pløsete :P Jeg har også en slank figur som er litt deigete. Silhuetten er jeg godt fornøyd med, men fettet har vanskelig for å slippe tak. Spesielt på magen :( 

Elsker tittelen, forresten :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, metanoia skrev:

Jeg har det akkurat likt som deg.. Skulle ønske jeg kledde fett like godt som mange andre, men om jeg legger på meg får jeg ikke en formfull "curvy" kropp, blir bare pløsete :P Jeg har også en slank figur som er litt deigete. Silhuetten er jeg godt fornøyd med, men fettet har vanskelig for å slippe tak. Spesielt på magen :( 

Elsker tittelen, forresten :fnise:

Hei! Ja, sånn er det! Så går det så mange blodheite småchubby damer rundt omkring, og jeg bare .. sukk! Ikke får jeg ligge med dem engang. 

Ville bare informere om at jeg nå har spist ti biter sushi og to knekkebrød+to brødskiver med nugatti.  Lurer litt på ei skive til. Det er mulig jeg må finne meg i å være flabby i sommer! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Hei! Ja, sånn er det! Så går det så mange blodheite småchubby damer rundt omkring, og jeg bare .. sukk! Ikke får jeg ligge med dem engang. 

Har du spurt?! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella
57 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Ville bare informere om at jeg nå har spist ti biter sushi og to knekkebrød+to brødskiver med nugatti.  Lurer litt på ei skive til. Det er mulig jeg må finne meg i å være flabby i sommer! 

Du er ikke flabby! Jeg ser sett dine magemuskler, altså. Men skjønner det med å legge på seg ikke-sexy. Samme her. Det er straffen for å ha en rett-opp-ned-atletisk-kropp. Men jeg elsker mat og god vin, så legger inn noen heftige svømmeøkter for å holde kroppen slik at den kler meg. 

Men jeg sier bare Scarlett Johansson på sitt rundeste... Hun gjør meg gal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Diddles skrev:

Har du spurt?! :hoho:

Det tør jeg jo ikke! Er så glad jeg ikke er mann, er alt for redd for å flørte med fine damer. Hadde aldri fått meg no'! :ler:

3 minutter siden, Citronella skrev:

Du er ikke flabby! Jeg ser sett dine magemuskler, altså. Men skjønner det med å legge på seg ikke-sexy. Samme her. Det er straffen for å ha en rett-opp-ned-atletisk-kropp. Men jeg elsker mat og god vin, så legger inn noen heftige svømmeøkter for å holde kroppen slik at den kler meg. 

Men jeg sier bare Scarlett Johansson på sitt rundeste... Hun gjør meg gal.

De absa er litt mer gjemt under flab nå faktisk :ler: 

Legge på seg ikke-sexy :ler: Jeg er så glad dere skjønner hva jeg mener! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...