AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 #1 Del Skrevet 21. september 2015 Vedkommende jeg skriver med avsluttet med "deres hengivne". Er det en lignende frase jeg kan svare med som blir like småpretensiøs? Anonymous poster hash: f1141...4e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 #2 Del Skrevet 21. september 2015 Ærbødisgst? Anonymous poster hash: 9788e...6d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 #3 Del Skrevet 21. september 2015 Ærbødigst Deres meget forbundne, AnonymBruker Den er vel fin! Ærbødigst, TS Anonymous poster hash: d1cb3...54a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 22. september 2015 #4 Del Skrevet 22. september 2015 (endret) Litt på siden, men en jeg skrev med engang, avsluttet alltid med "Jeg kysser dine føtter" . Endret 22. september 2015 av Arabella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 22. september 2015 #5 Del Skrevet 22. september 2015 Kan ikke du bare skrive: Din Synes alt dette blir alt for mye. Din er liten og søt, samtidig sier det alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maskineple Skrevet 22. september 2015 #6 Del Skrevet 22. september 2015 Kan ikke du bare skrive: Din Synes alt dette blir alt for mye. Din er liten og søt, samtidig sier det alt. Din majestet. Det høres litt feil ut synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 22. september 2015 #7 Del Skrevet 22. september 2015 (endret) Din majestet. Det høres litt feil ut synes jeg. hahaha Forsøker man å skape nærhet, eller avstand? Endret 22. september 2015 av gjestvest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maskineple Skrevet 22. september 2015 #8 Del Skrevet 22. september 2015 (endret) hahaha Forsøker man å skape avstand, eller nærhet? Dersom du skriver din, da skaper du avstand tror jeg. Dette var rart. Endret 22. september 2015 av maskineple Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 22. september 2015 #9 Del Skrevet 22. september 2015 Han har rett. Skriv naboguttens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå