Gå til innhold

Gode råd mot abstinenser

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har sluttet på noen tabletter (utskrevet av lege, beroligende, ikke bruk av "egen fri vilje") og sliter i etterkant med noen grusomme abstinenser. Noen som har noen gode råd som har gått på djevelskapet og har noen gode tips å komme med som kan lette disse plagene litt?

Anonymous poster hash: 81724...d65
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sluttet på noen tabletter (utskrevet av lege, beroligende, ikke bruk av "egen fri vilje") og sliter i etterkant med noen grusomme abstinenser. Noen som har noen gode råd som har gått på djevelskapet og har noen gode tips å komme med som kan lette disse plagene litt? Anonymous poster hash: 81724...d65

Dette må du ta opp med legen din.

Her får du ikke forsvarlige råd - særlig ikke når du ikke engang gir noen detaljer i det hele tatt.

Logg av kg og ring legen din, så får du hjelp og oppfølging.

Anonymous poster hash: 2edf0...a8a

Skrevet

Fysisk aktivitet hjelper på abstinenser.

Anonymous poster hash: edd28...949

Skrevet

Trappet du ned, eller bråsluttet? Denslags medisiner bør seponeres over tid.

Som nevnt over, fysisk aktivitet hjelper ofte.

Skrevet

Jeg har sluttet på noen tabletter (utskrevet av lege, beroligende, ikke bruk av "egen fri vilje") og sliter i etterkant med noen grusomme abstinenser. Noen som har noen gode råd som har gått på djevelskapet og har noen gode tips å komme med som kan lette disse plagene litt?

Anonymous poster hash: 81724...d65

Mat og søvn hjelper mot alt.

Forresten hvorfor bruker du ikke halveringsmetoden når du trapper ned i stedet for å bråkutte brutalt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...