Gå til innhold

Hvordan vasker dere doen?

Fremhevede innlegg

Gjest Christina146
Skrevet

Pleier å vaske med en våt klut med såpe, men føler jeg bare flytter støvet og skiten rundt! Blir helt frustrert. Hvordan gjør dere det? :bond:

Vet ikke om jeg trenger å presisere at dette er på doen, ikke oppi.

Videoannonse
Annonse
Gjest Margit Spat
Skrevet

Jeg synes tørr eller fuktet mikrofiberklut, evt engangstørrmopp av papir fungerer bedre enn klut og såpevann for å fjerne støv fra porelensflater. 

Skrevet

Jeg synes tørr eller fuktet mikrofiberklut, evt engangstørrmopp av papir fungerer bedre enn klut og såpevann for å fjerne støv fra porelensflater. 

Enig!

Vanligvis bruker jeg bare litt tørt dopapir et par ganger i uken når jeg ser at det er litt støv på porselenet.

For å føle at det er skikkelig rent vasker jeg doen med en lofri klut med skurekrem gang i uka (setet er av plast, så det vaskes med zalo), samtid som jeg vasker skåla med Domestos fresh for å bli kvitt misfarging.

• Liker 1
Skrevet

Jeg vasker  først over med en våt mikrofiberklut. Er det igjen støv etterpå så tørker jeg bare over med dopapir eller en tørr klut. 

Anonymous poster hash: c4c8a...49e
Skrevet

Vasker den med klut, skyller den med dusjen. Haha.

Anonymous poster hash: 6d10a...a7a
  • Liker 1
Skrevet

1) Spyler med dusjen

2) Vasker med en stk engangsklut til wc

3) spyler igjen

4) vasker nedi doen med wc-rens og dobørsten

5) lar det lufttørke

Anonymous poster hash: e82d0...8e0
  • Liker 2
Skrevet

Sprayer den med jif baderomsspray.

Tørker av med dopapir.

Har oppi domestos og lar den virke før jeg vasker oppi med do børsten :)

Anonymous poster hash: fc342...d3f

• Liker 1
Skrevet

Har klorin i og lar virke en stund, skrubber godt nedi doskåla, deretter er det på med hansker og klut ment for kun doen+jif og til slutt dopapir-finish :) 

Skrevet

Sprayer med klorin og spyler med dusjen 😉 er det flekker tar jeg det med hansker og en engangsklut :)

Skrevet

Vasker med do-såpe og klut, tørker over med tørkepapir etterpå, ellers fester støvet seg igjen med en gang.

Anonymous poster hash: 5b9cf...b76
Skrevet

Hvordan vasker dere kluten etterpå?

Anonymous poster hash: e5e18...b45

• Liker 2
Skrevet

Tørker av med papir først for å få bort støv, så bruker jeg klut. Synes og man bare samler støv i klumpe rom man bruker våt klut først.

Skrevet

Toalettpapir og fjerner støvet. Vasker med tørkerull og spray. Klorin eller jif i skålen og visper rundt til det ser bra ut. Trekker ned og klart til bruk!

Anonymous poster hash: 81efc...f6d
Skrevet

Hvordan vasker dere kluten etterpå?

Anonymous poster hash: e5e18...b45

Den vasker jeg på 90 grader i vaskemaskina som med alle andre kluter.

Anonymous poster hash: c4c8a...49e

Skrevet

Sprayer hele greia med vaskespray for baderom. Vasker med mikrofiberklut som skylles opp i bøtte jevnlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...