Gå til innhold

Hvordan squirte mer?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat lært meg hvordan jeg kan få g-punktsorgasme og squirte. Ønsker tips om hvordan jeg kan squirte mer :)

Anonymous poster hash: ace9c...561

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har akkurat lært meg hvordan jeg kan få g-punktsorgasme og squirte. Ønsker tips om hvordan jeg kan squirte mer :)Anonymous poster hash: ace9c...561

Hiv nedpå en boks med lakserende før du setter til verks, så kan jeg garantere at spruten vil stå til taket og litt til.
  • Liker 4
Skrevet

Hiv nedpå en boks med lakserende før du setter til verks, så kan jeg garantere at spruten vil stå til taket og litt til.

Snakka jo om å sprute fra musa mi da...

Skrevet

Er vel bare å stimulere g punktet mer det, og jo mer du blir vant til det jo mer slapper du av og squirter heftigere . Men syns du det er så deilig? Jeg syntes klitoris orgasme er deiligere enn g punkts.

Anonymous poster hash: 30c67...ba4
  • Liker 1
Skrevet

Siden squirt er et finord for resturin, så kan du jo hive nedpå noen glass vann etter du har gått på do.

Anonymous poster hash: fa34c...98a

Skrevet

Er vel bare å stimulere g punktet mer det, og jo mer du blir vant til det jo mer slapper du av og squirter heftigere . Men syns du det er så deilig? Jeg syntes klitoris orgasme er deiligere enn g punkts.

Anonymous poster hash: 30c67...ba4

For meg er g-punktsorgasmer det beste :) Når jeg i tillegg klarer å sprute er det fantastisk!

Skrevet

Jeg klarer å sprute mye mer nå enn når jeg første lærte meg det, så når du klarer å slappe mer av og bare slippe det løs så klarer du sikkert mer :)

Skrevet

Squirt er urin fra urinblæren. Prøv å vent med å onanere til du er veldig tissetrengt. Så må du slappe av og bare slippe alt når det først kommer. Ev. prøv å press på samme måte som når du tisser vanlig når det først er i gang. 

Anonymous poster hash: 18025...1f5
Skrevet

Squirt er urin fra urinblæren. Prøv å vent med å onanere til du er veldig tissetrengt. Så må du slappe av og bare slippe alt når det først kommer. Ev. prøv å press på samme måte som når du tisser vanlig når det først er i gang.

Nei, det er ikke det. Det er væske fra kjertler rundt urinblæra. Bare slapp av, og slipp helt løs når du kommer. Det er en øvingssak.

Anonymous poster hash: c3aab...894

Skrevet

Drikk mer. Samme gjelder ang det å bli våt.

Nok veske er en undervurdert ting når det gjelder sex.

Anonymous poster hash: 9b857...ee5
  • Liker 1
Skrevet

Nei, det er ikke det. Det er væske fra kjertler rundt urinblæra. Bare slapp av, og slipp helt løs når du kommer. Det er en øvingssak.

Anonymous poster hash: c3aab...894

Har du noe bevis som underbygger denne påstanden? All forskning viser jo at det ikke får vært noe annet enn tiss. Så det er bare å tisse i vei når du kommer.

Skrevet

Nok en tråd om squirting som utarter seg til å handle om tiss vs ikke tiss.. Har det egentlig noe å si? TS lurte på hvordan hun kunne squirte mer. 
Og hvordan kan det være bare tiss når jeg fint klarer å gå på do og tisse som bare juling etter jeg har squirta?

Skrevet

Takk for svar, jeg skal utforske videre både alene og sammen med partner. Skal prøve fremover med g-punktvibrator når jeg er for meg selv.

Det er ikke tiss jeg squirter, akkurat sånn som deg frk91 :)

Skrevet

Det som funker best for meg er at han fingrer meg etter vi har hatt sex, er mye lettere å squirte mye om jeg har blitt stimulert lenge. Bare et lite tips :)

Skrevet

Takk for svar, jeg skal utforske videre både alene og sammen med partner. Skal prøve fremover med g-punktvibrator når jeg er for meg selv.

Det er ikke tiss jeg squirter, akkurat sånn som deg frk91 :)

Squirt er hovedsaklig utvannet urin. Og ja, det kommer fra urinblæren. Det har jo ikke noe å si så lenge du liker det, men det er latterlig å late som om det er noe annet enn det er. :)

http://blogs.discovermagazine.com/seriouslyscience/2015/01/12/proof-female-ejaculation-just-pee/#.VgCLeIozfCQ

Anonymous poster hash: 9493e...34f

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...