AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 #1 Skrevet 21. september 2015 Jeg har akkurat lært meg hvordan jeg kan få g-punktsorgasme og squirte. Ønsker tips om hvordan jeg kan squirte mer Anonymous poster hash: ace9c...561
Tholmer Skrevet 21. september 2015 #2 Skrevet 21. september 2015 Jeg har akkurat lært meg hvordan jeg kan få g-punktsorgasme og squirte. Ønsker tips om hvordan jeg kan squirte mer Anonymous poster hash: ace9c...561 Hiv nedpå en boks med lakserende før du setter til verks, så kan jeg garantere at spruten vil stå til taket og litt til. 4
AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 #3 Skrevet 21. september 2015 Hiv nedpå en boks med lakserende før du setter til verks, så kan jeg garantere at spruten vil stå til taket og litt til. Snakka jo om å sprute fra musa mi da...Anonymous poster hash: ace9c...561
AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 #4 Skrevet 21. september 2015 Er vel bare å stimulere g punktet mer det, og jo mer du blir vant til det jo mer slapper du av og squirter heftigere . Men syns du det er så deilig? Jeg syntes klitoris orgasme er deiligere enn g punkts. Anonymous poster hash: 30c67...ba4 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 #5 Skrevet 21. september 2015 Siden squirt er et finord for resturin, så kan du jo hive nedpå noen glass vann etter du har gått på do.Anonymous poster hash: fa34c...98a
AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 #6 Skrevet 21. september 2015 Er vel bare å stimulere g punktet mer det, og jo mer du blir vant til det jo mer slapper du av og squirter heftigere . Men syns du det er så deilig? Jeg syntes klitoris orgasme er deiligere enn g punkts.Anonymous poster hash: 30c67...ba4 For meg er g-punktsorgasmer det beste Når jeg i tillegg klarer å sprute er det fantastisk!Anonymous poster hash: ace9c...561
frk91 Skrevet 21. september 2015 #8 Skrevet 21. september 2015 Jeg klarer å sprute mye mer nå enn når jeg første lærte meg det, så når du klarer å slappe mer av og bare slippe det løs så klarer du sikkert mer
AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 #9 Skrevet 21. september 2015 Squirt er urin fra urinblæren. Prøv å vent med å onanere til du er veldig tissetrengt. Så må du slappe av og bare slippe alt når det først kommer. Ev. prøv å press på samme måte som når du tisser vanlig når det først er i gang. Anonymous poster hash: 18025...1f5
AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 #10 Skrevet 21. september 2015 Squirt er urin fra urinblæren. Prøv å vent med å onanere til du er veldig tissetrengt. Så må du slappe av og bare slippe alt når det først kommer. Ev. prøv å press på samme måte som når du tisser vanlig når det først er i gang. Anonymous poster hash: 18025...1f5 Nei, det er ikke det. Det er væske fra kjertler rundt urinblæra. Bare slapp av, og slipp helt løs når du kommer. Det er en øvingssak.Anonymous poster hash: c3aab...894
AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 #11 Skrevet 21. september 2015 Drikk mer. Samme gjelder ang det å bli våt. Nok veske er en undervurdert ting når det gjelder sex. Anonymous poster hash: 9b857...ee5 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 #12 Skrevet 21. september 2015 Nei, det er ikke det. Det er væske fra kjertler rundt urinblæra. Bare slapp av, og slipp helt løs når du kommer. Det er en øvingssak.Anonymous poster hash: c3aab...894 Har du noe bevis som underbygger denne påstanden? All forskning viser jo at det ikke får vært noe annet enn tiss. Så det er bare å tisse i vei når du kommer. Anonymous poster hash: 18025...1f5
frk91 Skrevet 21. september 2015 #13 Skrevet 21. september 2015 Nok en tråd om squirting som utarter seg til å handle om tiss vs ikke tiss.. Har det egentlig noe å si? TS lurte på hvordan hun kunne squirte mer. Og hvordan kan det være bare tiss når jeg fint klarer å gå på do og tisse som bare juling etter jeg har squirta?
AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 #14 Skrevet 21. september 2015 Takk for svar, jeg skal utforske videre både alene og sammen med partner. Skal prøve fremover med g-punktvibrator når jeg er for meg selv. Det er ikke tiss jeg squirter, akkurat sånn som deg frk91 Anonymous poster hash: ace9c...561
frk91 Skrevet 21. september 2015 #15 Skrevet 21. september 2015 Det som funker best for meg er at han fingrer meg etter vi har hatt sex, er mye lettere å squirte mye om jeg har blitt stimulert lenge. Bare et lite tips
AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 #16 Skrevet 21. september 2015 Takk for svar, jeg skal utforske videre både alene og sammen med partner. Skal prøve fremover med g-punktvibrator når jeg er for meg selv. Det er ikke tiss jeg squirter, akkurat sånn som deg frk91 Anonymous poster hash: ace9c...561 Squirt er hovedsaklig utvannet urin. Og ja, det kommer fra urinblæren. Det har jo ikke noe å si så lenge du liker det, men det er latterlig å late som om det er noe annet enn det er. http://blogs.discovermagazine.com/seriouslyscience/2015/01/12/proof-female-ejaculation-just-pee/#.VgCLeIozfCQAnonymous poster hash: 9493e...34f 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå