AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #1 Skrevet 20. september 2015 Vi var nylig en uke på hotell i Spania. Vi var veldig fornøyde med hotellet, og "vaskedamen" (vi møtte stort sett den samme hele uken) var utrolig koselig. Hun tullet og dikket med barna, hilste alltid blidt osv. Vi pleier alltid å legge igjen litt tips til vaskepersonalet på rommet når vi drar hjem fra hotellet, og denne gangen la vi igjen 10 € (ofte legger vi bare igjen det vi har i småpenger, utgjør kanskje 50-60 kr) Men så kom jeg til å tenke på nå, at 10 € kanskje var litt lite, spesielt siden damen jo var veldig hyggelig mot oss... Hva synes dere? Hvor mye pleier dere å legge igjen i tips (hvis dere pleier å gjøre dette)?Anonymous poster hash: df31c...db8
Baktusen Skrevet 21. september 2015 #2 Skrevet 21. september 2015 Jeg pleier å legge igjen tips hver dag når jeg er ute å reiser, dersom jeg er spesielt fornøyd. Dersom det er helt ok, gjør jeg ikke noe særlig ut av det hele. Men legger gjerne igjen noen småmynter hver dag, både som takk, og håp for at de tar seg ekstra bry med mitt rom f.eks. Legger ofte igjen det jeg har av småmynter, men er gjerne snakk om 15-20 kr dagen. Spesielt også hvis vi har rotet endel, har endel søppel eller er noe spesielt, så legger jeg igjen litt ekstra.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #3 Skrevet 22. september 2015 Sist la jeg igjen 30 Euro for en uke på Rhodos. Godt voksen dame som jobbet hver eneste dag. Vi hadde med småbarn, hun måtte stadig vente på oss fordi barna sov, og det var sand på gulvet osv, så derfor den ekstra tier,n. Til vanlig ville jeg lagt igjen en tjueeroseddel, tror jeg (så lenge jobben var ok gjort, da! ) Anonymous poster hash: cb635...80f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå