AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 #81 Skrevet 21. september 2015 Jeg har leilighet i "Syden", men det hender jeg reiser med charterfly likevel. Hvorfor betale det dobbelte for å fly med rutefly? Det er det bare nyrike tullinger som gjør. Anonymous poster hash: ba98a...9da 2
AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 #82 Skrevet 21. september 2015 Ja, det hadde absolutt vært turn off med en mann som ville dra på chartertur hvert eneste år resten av livet. Jeg liker storbyer og asfalt, og kan knapt tenke meg noe kjedeligere enn å ligge på en strand. Du vet at det går an å reise på chartertur til byer også? Anonymous poster hash: ba98a...9da 1
Cathrine88 Skrevet 21. september 2015 #83 Skrevet 21. september 2015 Du vet at det går an å reise på chartertur til byer også? Anonymous poster hash: ba98a...9da Ja, og det er kjempefint for besteforeldrene mine som ikke er så stødige i engelsk, og liker å reise sammen med andre nordmenn. Jeg liker å ordne alt selv, det er mye av gleden med en tur.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #84 Skrevet 25. september 2015 Har ikke noe med fordommer å gjøre, det er fakta. Jeg er også skeptisk til å ta med barn på slike ferier, da et stort flertall av gjengen som reiser på disse turene er folk som driter i sin egen helse. Overvektige mennesker med firkantrumper som drikker cola ved bassengkanten og dytter i seg chips og sjokolade. På kveldene går de til bassengbaren og super øl. Ikke akkurat rollemodeller for barn. Anonymous poster hash: b9377...9d7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå